Miért új IP és nem egy Assassin's Creed spin-off lett a Skull & Bones?
Az Assassin's Creed játékokba bevezetett kalózkodás nagy sikereket ért el, ezért nem mondható nagy meglepetésnek, hogy a Ubisoft kiemelte a játék ezen részét és egy új címet alkotott belőle. Ez lett a Skull & Bones, amely az idei E3 egyik nagy meglepetése is volt.
Az Assassin's Creed 3 és Black Flag inspirálta játékot a Ubisoft Singapore csapata alkotta meg, akik az említett két AC játékban létrehozták a csatákat. Vajon miért lett egy teljesen új IP egy AC spin-off helyett? Erre adott választ Olivier de Rotalier és Yves Guillemot a Ubisofttól.
A fejlesztőcsapat 1v1 csaták prototípusát hozta létre, amelyek nagyon érdekesek és szórakoztatók voltak, de azok nem illettek bele az akkori Assassin's Creed világába. Ennek tudatában az ötlet maradt, de azt egy új IP-ként valósították meg, amelynek a második fő oka az volt, hogy nagyobb szabadságot is kaptak, ugyanis nem köti őket az AC világában létrehozott játékelemek.
A Skull & Bonest hosszú távra tervezik, és elmondásuk szerint sokat tanultak a fejlesztők a Ghost Recon: Phantomsból, azaz a free-to-play PC lövöldéből, amelyet 2016-ban elbúcsúztattak.
Mindenképpen érdekes koncepcióról van szó, ezért remélhetőleg hamarosan többet is megmutatnak majd belőle. Az alábbi linken már lehet jelentkezni a bétára.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Singapore
[LINK]