Mass Effect: Andromeda - nem lesz több egyjátékos tartalom vagy frissítés

Szerző: xoki | 2017. August 21. | hír | 10 hozzászólás

A Mass Effect: Andromeda megjelenése óta a BioWare folyamatosan azon dolgozik, hogy a rajongói visszajelzéseknek megfelelve kijavítson minden nagyobb hibát.

Megjelent már több frissítés is, amelyek a rossz animációkon, bejátszásokon vagy egyéb hibákon javítottak, de úgy látszik, ennyi volt és a BioWare lezártnak tekinti az ügyet. A stúdió elárulta, hogy többé nem készítenek semmilyen történethez kapcsolódó DLC-t és nincs is tervben semmilyen egyjátékos módot kiegészítő tartalom, de a többjátékos módot továbbra is támogatják. Az utolsó patch az 1.10-es volt, amely mindössze néhány apróságon javított.

Az ezzel kapcsolatos BioWare közlemény itt található.

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Megjelenés: 2017. March 21. (PC)
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Hozzászólások: 8
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Vic04HUN avatar
Szomurú hír, de várható volt. Az sok titkolózás, hogy nem beszélhetnek a jövőbeli projektekről meg egyebek elég gyanús volt és be is következett amitől a rajongók féltek.
Sajnos valóban el kellett volna tolni a megjelenést legalább egy fél évvel amire állítólag hajlandó is lett volna az EA (áhhh hagyjuk már az EA-ről beszélünk) mert ha így jött volna ki ahogy most van (1.10-es verzió) sokkal jobb fogadtatásban részesült volna. Ugye az is kiderült, hogy míg Mac Walter át nem vette addig sehova nem jutott a projekt. Szóval nem 5 hanem 1,5 év alatt csinálták meg a játékot.
Igen, nem lett tökéletes mint ahogy semmi sem az de én nem bántam meg a megvételét mert minden percét élveztem.
Sokan lehúzták a játékot a története miatt, hogy gyengék a karakterek. De érdekes mód ezek a "nagy" kritikusok illetve játékosok sehol nem fejették ki a vélemyéüket, hogy ők milyen befejezést adtak volna, hogy írták volna meg a történetet vagy a karaktereket, semmi csak azt tudták szajkózni, hogy s.z.a.r., mert amit egy hülye elkezd, azt könnyű fojtatni. Mindenki egy Shepard 2.0.-át akart, nem tudták elfogadni, hogy az Ő és a csapatának a története véget ért és ez egy teljesen új utazás, egy új főhőssel és új legénységgel.
Viszont némi reményre adhat okot, hogy Casey Hudson visszatért a BioWare-hez. Tehát a Mass Effect nem halott, csak jegelve van és ha követkő részhez kell neki 5 vagy akár 10 év is ám legyen, de az akkor biztos, hogy minőségi munka lesz. 😎
0
0
0
0
💬 1
susguy avatar
@Vic04HUN: "Sokan lehúzták a játékot a története miatt, hogy gyengék a karakterek. De érdekes mód ezek a "nagy" kritikusok illetve játékosok sehol nem fejették ki a vélemyéüket, hogy ők milyen befejezést adtak volna, hogy írták volna meg a történetet vagy a karaktereket"
Nem tudok hamburgert csinálni, de ha valaki beleszarik egy félbevágott zsömlébe, arról még én is tudni fogom, hogy nem finom.
Egyébként valóban nem a karakterek voltak a leggyengébb része a játéknak (de közel sem a legerősebb), egyedül Peebeet akartam tarkón lőni egy revolverrel; minden beszélgetéssel változott a személyisége, és csak arra volt jó a csapatban, hogy felidegesítse a játékost.
0
0
0
0
batmanvok0021 avatar
nem is kell szégyen ez a játék!
0
0
0
0
no avatar
Legalább nem süllyed tovább. 😆
0
0
0
0
Larten avatar
Milyen több játékos tartalom? A horda mód, amit 5 perc után meg lehet unni, mert semmi értelme? Lel k.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció