Lehet, hogy a konzolok teljesítménye miatt halasztották el a Cyberpunk 2077-et
A Cyberpunk 2077 kétségtelenül az idei év egyik legjobban várt játéka, amely eredetileg áprilisban jelent volna meg, viszont a fejlesztők egészen szeptemberig elhalasztották.
A fejlesztők közleménye szerint az összetettség miatt a játék további hibajavítást és finomhangolást igényel, viszont egy lengyel bennfentes, Borys Niespielak ezzel szemben teljesen más okot említett meg egy podcast során. Állítása szerint a halasztás fő oka a jelenlegi konzolgeneráció teljesítménye. Külön kiemelte, hogy az alap Xbox One konzol nem elég erős a Cyberpunk 2077 jelenlegi verziójának problémamentes futtatásához. Úgy tűnik, a Cyberpunk 2077 Xbox One-on nyújtott teljesítménye teljesen elfogadhatatlan, ezért további optimalizáció szükséges, így a játék elhalasztására kényszerültek.
Bár a fentiekből egyelőre semmi sem biztos, sajnos a The Witcher 3 példájából kiindulva elég nagy esély van rá, hogy tényleg emiatt késik a játék. A The Witcher 3 súlyos optimalizációs problémákkal jelent meg PS4-re és Xbox One-ra is, de szerencsére jelen esetben ahelyett, hogy ilyen problémák mellett időben kiadnák a játékukat, inkább elhalasztották azt.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Akkor nem lenne akkora csalódás....
De a CDPR minőségi munkáiból kiindulva semmi gond nem lesz ők megtehetik hogy halasszanak mert biztosak vagyunk benne hogy fantasztikus játékot fognak kiadni a Lengyel barátaink! 😀
Ki hitte volna, a Microsoft saját "exkluzív" címei is lehúzott felbontáson 30fps-re lockolva futottak csak azon a böszme VHS lejátszón de például a Horizon 4 vagy az új Gears sokszor azt a 30fps-t se volt képes tartani 720p-ben rajta...😂 Hasonló a helyzet a fat PS-nél is bár azon például a Red Dead 2 ahhoz képest amilyen grafikát nyújtott egyáltalán nem futott rosszul. Ellenben a God of Warnál és a Days Gone-nal rengeteg drop volt. Ha a Cyberpunkot játszható minőségűvé varázsolják a fat ps4-en úgy hogy ne menjen durván a grafika rovására én megemelem a virtuális kalapomat előttük 😆 Sőt már a Last of Us II-re is iszonyatosan kíváncsi vagyok hogy sikerül az optimalizálás a fat-re 😂 Kicsit olyan mint amikor anno a GTA V megjelent még 360-ra meg ps3ra, sőt 2015-ben a Rise of The Tomb Raider is eléggé aljas dolog volt a 360-ason 😆
Már azokhoz is optimalizálják. Csak, hogy érdemes legyen új videokártyát is venni.
Üzlet... Szebb, gyorsabb, ray tracingosabb lesz az új szérián.
Nvidia RTX nem indult valami fényesen. 😉
Lásd Bungie, Rockstar...PC-n indultak majd a konzol lett a fő és a PC csak amolyan másodlagos, szükséges rossz. Reméljük nem így lesz már első lépésnél észbe kapnak. Más kérdés hogy ha a jelenlegi konzolok első sorozata ennyire gyenge akkor lehet ez jelzés a konzolkészítők felé hogy sűríteni kell az újabb verziók kiadásának menetrendjét és máris kb duplájára emelkedik a konzolon játszás ára...
Egyik pletyka ugye az volt hogy az alap Xboxon és PS4-en futott rosszul ezért választhattak: csak X és pro-ra adják ki vagy tovább hegesztik. Kérdés hogy mire elkészülnek lehet kijön a következő gen és akkor megint halasztás lesz vagy egyszerre adják ki 3 konzol genre, ami kb 6 verzió, plusz a PC. Ennyit az egységes és könnyebb fejlesztésről konzolra. Persze a 6db vas még mindig nem egyenlő kismillió PC konfiggal, de haladás már afelé 😃
Megléphettek volna egy "fordított Rockstart" is: kiadják most PC-re majd egy év múlva kiadják a mostani konzolokra, majd két évre rá kiadják újra ugyanazt a next gen konzolokra, közben meg a multi nyomtatja a zlotyit.
Alap konzolt nem fogják egykönnyen elengedni (nem a cdpr, hanem általában), mert azzal beismernék hogy elcseszték a lépést már a megjelenéskor, mert közel sem volt annyira időtálló mint hirdették. 2013-ban jött ki a PS4, 2016-ban a Pro. Akkor nekem úgy tűnt hogy csak tűzoltásként jött ki a Pro verzió, mert az alap annyira gyorsan öregedett, ahhoz képest a Pro 4 év múlva még mindig használható.
1.Valóban spekuláció,fake hír
2.Irgalmatlan rossz a játék megírása
3.A konzolok nem működnek optimálisan
Spoiler!
Viszont ha tényleg úgy van, és konzolra nem tudják optimalizálni akkor mi lesz itt PC fronton?
Érdekes mindenesetre ami a játék körül van.
Én is kipróbáltam régen PS3 is meg xbox 360 konzolon.Na nem volt egy PC se grafikailag se teljesítményben de bőven játszható volt.
Ez is egyénfüggő,kinek mi az ami még jó.Van akinek a jó és van akinek az a jó már játszhatatlan kategória.
Utólag megkapták volna aztán jó napot. Sok játék pont fordított felállásban jelenik meg. Először konzol aztán PC.
Most miért nem lehetett volna cserélni?
😃
Talán a 25-30 fps kitudják sajtolni ha csak az eget bámulja a játékos vagy a földet. 😂