Kijavították a Monster Hunter World: Iceborne PC-s problémáit
Miután végre PC-re is elérhetővé vált a Monster Hunter World legnagyobb kiegészítője, a játékosok komoly technikai problémákba ütköztek, mint például a mentések teljes eltűnése. Szerencsére a fejlesztők gyorsan munkához láttak, és már meg is érkezett a patch, amely remélhetőleg minden komolyabb gondot megold.
A mentések esetében egy korábbi patch okozta a gondot, amely megváltoztatta a mentési fájlok kiterjesztését. Azok a játékosok, akik nem léptek be ezen frissítés megjelenése óta, most az Iceborne megjelenésekor a játék nem ismerte fel a régi fájlokat, hiszen azok nem estek át az átkonvertálási folyamaton.
A mentések mellett a másik nagy probléma a CPU magas kihasználtsága volt, de az új patch ezt is kijavította, viszont a fejlesztők felhívták rá a felhasználók figyelmét, hogy a külünböző konfigurációk miatt eltérő mértékű javulás lesz megfigyelhető.
A javítás után a Steamen az eddigi „többnyire negatív” összértékelés „vegyesre” ugrott. A komoly problémákat tehát úgy tűnik, sikerült mind orvosolniuk és remélhetőleg hamarosan a kisebb hibákat is befoltozzák. Ha pedig eddig vártatok a játékkal annak érdekében, hogy ne találkozzatok a fenti hibákkal, akkor most már minden gond nélkül belevághattok az új kiegészítőbe.
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: CAPCOM
dx12 ben közepes és magas beállítások között stabil 30fps el megy.
egy ilyen játéknak mégis minek kéne 150-180fps? 😆
nem túl gyors egy kicsit?
én 75hz es monitoron stabil 30fps el úgy elvagyok vele mint kisgyerek a nyalókával.
Még jó hogy nem vagyok annyira maximalista hogy 240hz es monitort vegyek.
Bőven elleszek a mostanival még vagy 10évig is.
Majd csak a ryzen es gépet fogom összedobni ebben az évben, oszt fullhd stabil 75fps el freesync el első osztályú, úgy is olyan jó szemem van hogy a fullhd meg a 4k között is alig látom a külömbséget csak a 80cm feletti kijelzőknél.
Fullhd, 75hz, 1ms válaszidő. Ips kijelző, freesync. A beépített hangszóró már csak a hab a tortán, direkt olyat vettem mert azon nyomom a konzoljaimat is.
A 240hz nek szerintem max a lövöldéknél van értelme.
Igazából azoknak a jó akik csak is kizárólag konzolossok voltak egész életükben, azok alig veszik észre hogy most 30 vagy 60fps el megy nekik a játék.
én maximum a sebességen veszem észre de akadás nincs benne.
mint amikor a zelda breath of the wild ot tolom cemuval, opengl ben tolom oszt úgy jó ha van ingadozó 15-25 fps em, de nem akad meg, csak a sebességén lehet észrevenni ritkásan.
hiába van vulkan al stabil 30fps em, még több is lenne ha nem korlátoznám, de viszont néha beakad egy két tizedmásodpercre és az elég idegesítő azért tolom inkább opengl ben mert úgy lassabb viszont nem akad meg.
gondolom neked is ugyanez van a monster hunternél mint nekem a botw el vulkan ban.
esetleg a rivatunert tudom ajánlani az lehet segít egy pár játéknál.
Nem tudom mi érdekes rajta, 30fps az filmekre van, de ott is mikor a kamera forog és mondjuk egy tájképet vesz akkor látszik, hogy akad. Játékban akkoris szaggatós volt a 30fps mikor 60hz-en jatszottam, mostmar viszont kell a sok frame.