Javítani fogják a Mass Effect: Andromeda animációs problémáit
A BioWare lassan de biztosan nekilátott a Mass Effect: Andromeda hibáinak kijavításához. Eddig csak néhány nagyobb gondról tudhattuk biztosan, hogy kipofozzák majd, most viszont az összes tervezett javítás listáját közzétették.
A legújabb 1.05-ös frissítéssel el is kezdődött a játék jobbá tétele. Főként a szájmozgásra fókuszáltak most, hogy azok a különböző nyelveken illeszkedjenek a karakter beszédéhez. Azt, hogy milyen további gondok orvoslása várható még, elolvasható a BioWare által közzétett blogban.
A blogból kiderül, hogy 2 hónapon belül szeretnének javítani az animációkon, karaktermodelleken, bejátszásokon, valamint több változatosság is várható a karakterkészítőben. Ha valakinek az alábbi hibák egyike vette volna el a kedvét a játéktól, annak érdemes kivárnia ezt a kis időt, mivel hibái ellenére egy jó játékról van szó.
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Itt van a karakteranimáció. Miután én a 70 órányi játék alatt nem szembesültem a neten fellelhető videókban látható hibákkal, mint pl a guggolva futás és társai, gondoltam utánajárok. Namost a guggolós helyzet úgy erőszakolható ki a játékból, hogy lehetőleg lejtőn lefelé futva jobbra-balra irányítod a karaktert, cikk-cakkban futsz vele. Ha úgy jön ki a lépés, akkor a lejtő aljára érve sem áll vissza a karakter, lehet vele vicces videókat készíteni.
Nekem mondjuk nem sikerült kierőszakolnom, mert valószínűleg nem tudom elég gyorsan nyomkodni az A és D billentyűket, miközben a W-t is tartom, de gondolom játékvezérlővel nem lehetetlen a feladat.
Szóval ez az a "Súlyos hiba", amit kierőszakolni is nehéz a játékból. Viszont a youtuberek, akik ugye a nézettségből élnek, gondolom kierőszakolják, ha kell, bár a legtöbb videóba ugyan azok a jelenetek vannak, szóval valószínűleg inkább egymástól "szerzik" be az alapanyagot.
Forrás: [LINK]
Már aki tudta 😃 egyébként látszik is hogy más csapat csinálta, de ettől függetlenül nem egy rossz játék.
Szerintem ez a kép sokat elárul. 😕
Amúgy ha már javítanak a játékon, akkor a ténylegesen létező hibákkal jobb lenne foglalkozni, mint pl. a levegőbe spawnoló és ott maradó ellenség, vagy épp a fal mögé kerülő kilőhetetlen társuk...
Újrajátszási faktor is bőven akad benne, de szerintem az "újrajátszom mert kijött a patch" nem az a kategória.
Tény hogy az animációk és arcmimika csapnivaló. A többi része viszont nem sikerült olyan rosszra.