Javítani fogják a Mass Effect: Andromeda animációs problémáit

Szerző: xoki | 2017. April 05. | hír | 27 hozzászólás

A BioWare lassan de biztosan nekilátott a Mass Effect: Andromeda hibáinak kijavításához. Eddig csak néhány nagyobb gondról tudhattuk biztosan, hogy kipofozzák majd, most viszont az összes tervezett javítás listáját közzétették.

A legújabb 1.05-ös frissítéssel el is kezdődött a játék jobbá tétele. Főként a szájmozgásra fókuszáltak most, hogy azok a különböző nyelveken illeszkedjenek a karakter beszédéhez. Azt, hogy milyen további gondok orvoslása várható még, elolvasható a BioWare által közzétett blogban.

A blogból kiderül, hogy 2 hónapon belül szeretnének javítani az animációkon, karaktermodelleken, bejátszásokon, valamint több változatosság is várható a karakterkészítőben. Ha valakinek az alábbi hibák egyike vette volna el a kedvét a játéktól, annak érdemes kivárnia ezt a kis időt, mivel hibái ellenére egy jó játékról van szó.

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromeda
Megjelenés: 2017. March 21. (PC)
Műfaj: Akció, TPS, Akció RPG
Fejlesztő: BioWare
Hozzászólások: 26
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Twist avatar
csuz-li: Minél összetettebb egy játék, annál nagyobb az esély hibákra, ezt el kell fogadni.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Twist: A minőséget el lehet várni, de az utóbbi 10 évből nem nagyon tudok olyan játékot mondani, amiben csak ennyi hiba volt a megjelenéskor.
0
0
0
0
Twist avatar
csuz-li, Underworld: Én is arra hajlok, hogy inkább a személyes tapasztalat számít. Persze, lehet hogy hirtelen soknak tűnő "érdekességet" tudsz a neten találni a játékról, de ha figyelembe veszed, hogy már az első héten több millió példány elkelt, akkor abból az a pár tíz, esetleg száz fellelt hiba nem is olyan nagy szám. Persze az a fele is érthető, hogy ha valaki ki ad ennyi pénzt egy A kategóriás játékért, akkor joggal várja el a minőséget minden téren.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Zoli73: Nagyon sok a szöveg, szóval könnyen lehet, hogy olyan lassan készül, mint a Skyrim, vagy a Fallout4
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Twist: Köszi az infót! Remélem ez nem 3 év lesz mire 100%-ra kész lesz.
0
0
0
0
csuz-li avatar
Underworld: Hogy min háborognak az emberek, az nagyjából annak a függvénye, hogy mit mondanak nekik a véleményvezérek, min kell háborogniuk, szóval ez sosem számít.
Itt van a karakteranimáció. Miután én a 70 órányi játék alatt nem szembesültem a neten fellelhető videókban látható hibákkal, mint pl a guggolva futás és társai, gondoltam utánajárok. Namost a guggolós helyzet úgy erőszakolható ki a játékból, hogy lehetőleg lejtőn lefelé futva jobbra-balra irányítod a karaktert, cikk-cakkban futsz vele. Ha úgy jön ki a lépés, akkor a lejtő aljára érve sem áll vissza a karakter, lehet vele vicces videókat készíteni.
Nekem mondjuk nem sikerült kierőszakolnom, mert valószínűleg nem tudom elég gyorsan nyomkodni az A és D billentyűket, miközben a W-t is tartom, de gondolom játékvezérlővel nem lehetetlen a feladat.
Szóval ez az a "Súlyos hiba", amit kierőszakolni is nehéz a játékból. Viszont a youtuberek, akik ugye a nézettségből élnek, gondolom kierőszakolják, ha kell, bár a legtöbb videóba ugyan azok a jelenetek vannak, szóval valószínűleg inkább egymástól "szerzik" be az alapanyagot.
0
0
0
0
Underworld avatar
az animációkra gondoltam,mert ugye mikor csinálják a játékot,mindig a szemük előtt van,meg gameplayt is csinálnak,és ott nem veszik észre? ezzel van tele a net,hogy fel vannak háborodva az emberek
0
0
0
0
csuz-li avatar
Underworld: Milyen "oltári hibára" gondolsz?
0
0
0
0
Underworld avatar
ilyen oltári hibát hogy csinálhatnak,biztos tesztelték normálisan a játékot kiadás előtt..!?ha a hibát észrevették.miért adták ki..
0
0
0
0
Twist avatar
Zoli73: Jelenleg ott tartanak, hogy embereket és eszközöket keresnek, de egyenlőre maguk is kivitelezhetetlennek tartják.
Forrás: [LINK]
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Srácok! Tud valaki valmit arról, hogy valamelyik csapat neki állt a magyarosításnak?
0
0
0
0
matany001 avatar
Amit eddig tapasztaltam nem volt vészes a játékkal kapcsolatba, igaz némely karakterek hajai kissé elég együgyűek, de ettől eltekintve a játékélmény felejthetetlen. 😀
0
0
0
0
no avatar
Remélem a karakter készítésben nem 2-3 dolgot változtatnak,mert amiket láttam videókat,azok alapján elég karcsú a választék és csak a meglévő 10 alap arcot lehet átalakítani minimálisan.
0
0
0
0
Janko95 avatar
krizsa666

Már aki tudta 😃 egyébként látszik is hogy más csapat csinálta, de ettől függetlenül nem egy rossz játék.
0
0
0
0
krizsa66 avatar
Azure: Ja, azt, hogy egy másik csapat csinálta, amit eddig is tudtunk...
0
0
0
0
Janko95 avatar
[url]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17796436_1468282313243257_184515528379004805_n.jpg?oh=3d3a125cb11284dbcaebbc9d2b84c09d&oe=598E7791[/url]

Szerintem ez a kép sokat elárul. 😕
0
0
0
0
csuz-li avatar
Így lassan 70 óra játék alatt a karakteranimáció hibájába 1, azaz egy alkalommal futottam bele. Viszont többször gyönyörködtem abban, ahogy le van animálva a hasba lőtt ellenfél hátraesése, vagy épp a sziklák között ugráló, futó karakter mozgása. Szóval remélem azért nem javítják ki annyira, hogy az az egy darab kicsit sem zavaró hiba majd nem jön elő, cserébe a jól megoldott mozdulatok is eltűnnek.
Amúgy ha már javítanak a játékon, akkor a ténylegesen létező hibákkal jobb lenne foglalkozni, mint pl. a levegőbe spawnoló és ott maradó ellenség, vagy épp a fal mögé kerülő kilőhetetlen társuk...
0
0
0
0
no avatar
mikej95: alsó hangon 60 óra amit kínál 15.000-ért. Tavaly a Divisonben volt 40+ óra szintén ennyiért. Ez azért nem rossz ár/játékidő arány, tekintve hogy nem multiplayeres arénalövöldözős vagy moba vagy sikátorszimulátor, hanem azért viszonylag sok és nagy területen játszódó, rpg.
Újrajátszási faktor is bőven akad benne, de szerintem az "újrajátszom mert kijött a patch" nem az a kategória.
Tény hogy az animációk és arcmimika csapnivaló. A többi része viszont nem sikerült olyan rosszra.
0
0
0
0
Twist avatar
Remélem legalább három szín lesz a befejezésben is. Vagy majd azt is foltozzák (:
0
0
0
0
no avatar
Oszoli: Játéknak jó. Bőven be tudja szippantani az embert, ha figyelmen kívül tudja hagyni az animációs és arcmimika gondokat. De igen, sajnos nem a legjobban sikerült bioware játék, az swtorral egyetemben. De legalább nem egy Mass Effect MMO-t csesztek el 😃
0
0
0
0
kornel244 avatar
gigazte Ahhoz nem kell több óra hogy kiderüljön hogy az animáció ótvar. És ezt úgy íróm hogy imádóm a játékot de a tény az tény 😀
0
0
0
0
gigazte avatar
Cikkekből nem nehéz kiragadni a negatív kritikát... Gondolom van benne kemény 0 órátok!
0
0
0
0
no avatar
"egy jó játékról van szó." ööö .. nem, ezt én semmiképpen nem nevezném jó játéknak. Attól sajnos igen messze áll. Mindenképp egy szégyenfolt a Bioware hírnevén.
0
0
0
0
no avatar
"fogják", gondolom mikor kiadták akkor is ez volt. Majd idővel javítjuk.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció