Íme a Doom Eternal első 10 perce
Valamennyivel több mint egy hónap választ el bennünket a Doom Eternal megjelenésétől, ezért sokan már a legkisebb friss információra is azonnal ugranak. Az IGN-nek köszönhetően most a játék első 10 percét is megnézhetitek, amely valószínűleg könnyebbé (vagy nehezebbé) teszi a várakozást.
A videó természetesen nem spoilermentes, ezért csak akkor nézzétek meg, ha nem bánjátok az első 10 percet ily módon átélni. A játékmenet során megmutatják a különböző fegyvereket, illetve azt is, hogy milyen érdekességekre bukkanhatunk a pályákon. A szokásos arzenál mellett néhány új fegyvert is kapunk, mint amilyen a lángszóró vagy a shotgun alapú „Meat Hook”, amely megkönnyíti majd a pályák közötti közlekedést, de segítségével ellenségeket is magunkhoz húzhatunk, hogy aztán egy jó nagyot belerúgjunk.
A Doom Eternal március 20-án fog megjelenni.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
De egyébként miért is hat low budget címként az új DOOM? Ezt képtelen vagyok megfejteni. Mindenre rátesz még egy lapáttal, amit ez előző rész hozott. Ez a játék az akcióról szól és semmi másról. És ezzel lesz igazi id játék.
Borderlands 3-ban mi volt élethű?
Vagy a grafikával van bajod technikailag?
Textúráztam
Ahogy az sem jogos ahogy ő egy 10 perces YT gameplay láttán leszarozza az egész játékot, pont ugyanakkora, ha még nem nagyobb meggondolatlanság előrendelni bármit is, pláne még azelőtt hogy érdemben látnál belőle valamit.
És sajnos rengetegen vannak hozzád hasonlóak. Egyes esetekben elegen ahhoz hogy annyi előrendelés legyen ami után a developerek már szarnak az egész játékra és annak a fejlesztésére, elvégre már a pénzüknél vannak anélkül hogy kiadtak volna bármit is a kezeik közül, max annyira kell összerakni a játékot hogy annyira ne legyen katasztrofális mint amilyen WC3 reforged lett, mert ott kénytelenek voltak jóváhagyni a refund kérelmeket, így a könnyen jött pénz könnyen is ment.
Én is várom az eternalt, de ha objektívan megnézem ezt a gameplay-t, nekem teljesen úgy tűnik hogy ez semmi újat nem fog adni a 2016-os részhez képest. Nem fogom hanyatt vágni magam csak amiatt mert ez egy DOOM.
Őt basztasd
Én nem basztatok senkit, pláne nem őt. Te vetted meg, nem pedig ő, akkor neki most mi köze is van az egészhez?
Gondolom közöd akart lenni, de nem igazán értem hogy mihez nincsen közöm? Csak arra reagáltam amit te leírtál, az pedig így szólt: "ÉS az Eternal, Collectors Editionba van elő rendelve.
Na erre mondj valamit"
Ha nincs hozzá közöm akkor minek írtad ki egy fórumra? Még oda is írtad hogy mondjunk rá valamit, na hát én teljesítettem a kérésedet.
Én ennek nagyon örülök, nem tudom a hozzászólásom melyik részéből következtettél ennek az ellenkezőjére. A lényege az lett volna hogy mindenki hagyja abba végre az előrendeléseket a minimális kozmetikai extrákért, meg néha a pár napos early access-ért, ami általában a "jutalom" az előrendelésért cserébe. Tényleg nagy jutalom amúgy az hogy fizetsz azért hogy béta teszter lehess, és a többiek már egy összeszedettebb játékot kaphassanak a day 0 patch után 😊 Ezért általában nem pénzt szoktak adni, hanem pénzt szoktak kapni emberek a QA team részeként egy fejlesztőstúdiónál. Mielőtt valaki megint sírva fakadna hogy miért ekézem a Doom-ot megemlíteném hogy most nem elsősorban erről a címről van szó, hanem az egész játékiparról.
Én is szívesen támogatom a dev teameket, amennyiben valóban megérdemlik a támogatást, de ezt csak akkor lehet eldönteni ha már megjelent az adott játék.
Ismét nem tudom hogy hogyan jutottál erre a következtetésre, de akkor megnyugtatlak hogy minden játékom eredeti, egyedül a Diablo II-nek van fent egy tört, módosított változata, ami nekem megfelelően fut a Windows 10-en is, de megjegyzem hogy ettől függetlenül meg van eredetiben is, csak hát az egy fekete ablakon kívül nem jut tovább az indításnál.
Konklúzió: továbbra sem értem hogy miért jobb előrendelni játékokat ahelyett hogy megvárná mindenki a megjelenés napját, nézne vagy olvasna róla független teszteket, látna róla hosszabb gameplay-t, majd ezek alapján eldöntené hogy megveszi-e vagy pedig nem.
A pre-order csak árt a játékiparnak, sokszor ront a fejlesztők és/vagy a kiadók hozzáállásán, és ha végső soron rossz lesz az adott játék akkor a játékos is rosszul jár, elvégre egy rossz játékért fizetett.
Tény hogy ezt sokkal jobban is meg lehetne csinálni 2020-ban, de nem tudom amúgy eldönteni hogy direkt csinálják még mindig ilyenre, mondván hogy ezek már-már amolyan signature elemei a DOOM-nak, vagy pedig a lustaság van a háttérben.
Ilyen óvodás az egész minősége 😃
Én annyiban étek vele egyet, hogy kinézetre nem hozott semmi újat pedig lehetett volna egy csöppet tupírozni. Ez vagy nem fért bele az időbe, vagy nem is volt betervezve egyáltalán. Pont olyan kinézetre, mint a 2016-os rész. Másban viszont erősen látszik a fejlődés. A túlnyomott pattogós rész a videóban hát nem is tudom…
A felbontása egy adott dolognak sosem jelentett túl sok mindent, minőséget pláne.
De tipikusan az a bajom vele, ahol kell oda raktak 4K-texturát... a többi helyre amig ritkán látsz meg 1024x es et ***tak 😃 jó lesz a parasztnak.. Ha ezt itt a legtöbb ember nem látja azt sajnálom... de a mai játékok 80% ban ilyenek... Karakter keze 4K-s Texura… és a bal keze már 1K-felbontású mert azt csak ritkán látod.. 😀 Nem nekem szar a szemem... csak igényes vagyok!
De legalább te tudsz a legnormálisabb hangnemben írni. Ezért is válaszoltam egybe ide az egészet mindenkinek kb 😎
most már irdatlan nagy baromságokat írsz azért
valószínűleg már direkt csinálod
rage 2 példának egy doom ethernal ellen? ne röhögtess már azért meg borderlands 3? hát ezekben hol voltak neked 4K-s textúrák?
Engem akkor már jobban zavar a már említett LOD szintezés, vagy az, hogy ha egy játékban az NPC -k látványosan kidolgozatlanabbak, mint a fő karakterek. Annak idején például addig nem voltam hajlandó játszani az Oblivion -nal, amíg a távoli területek úgy néztek ki, mintha kimosták volna a textúrákat és kipucolták volna az erdőket. A Skyrim esetében is nehezen nyeltem le ezt a békát, főleg azért, mert ini tweak -kel ugyan meg lehet növelni a distant LOD -ot és az egyszerre betöltött szektorok számát, de ez kihatással van a játék szkriptjeire, így bizonyos események akkor is bekövetkeznek, ha nem vagy a környéken.
Ő az a fajta user aki nem tud kikapcsolni egy játékon se mert folyton azt nézi hol homályos,hol a hiba.Ez az ő baja mert végül is míg a többiek végigtolják és élvezik addig ő csak károg folyton,hogy hát ez meg az,stb,stb,stb
/s
Év akciójátékának is túlzás volt, a titanfall 2 majdnem minden tekintetben verte a doomot a kategóriában, csakhát új címnek a bejáratott sorozatok ellenében nem sok esélye van.
Ettől függetlenül én is szeretem, de érdemes a helyén kezelni, mert a kritikusok és a játékosok nagy része is többre tartja mint amennyit valójában ér.
De igen, tényleg értelmetlen az ilyen jellegű összehasonlítás.
___
Ku..akemény lesz. Nagyon várom.
Pont akkorát ütött ez a videó mintha egy BFG 9000-rel próbálnál falat fúrni. 😆
Milliószor többe nézem az ilyet mint egy nyitott világban való végtelen kóborlást amiben a lényegi tartalom nem több mint egy ilyen játékban,csak a töltelékek feledtetik.... márakinél.
Ez van, nem vagyunk egyformák.
Viszont ezt a videót elnézve csalódott vagyok kicsit mert nem sokkal ad többet mint az elődje. Talán még egy próbát kibír ez a játékmenet és nem kelti azt az érzést, hogy ez csak egy DLC jóindulattal. Reméljük nem így lesz.
Biztos vagyok benne,hogy kidolgozottabb lesz,csak a kérdés az,hogy tudja e a szintet tartani esetleg megugrani amit a 2016-os rész felállított?
Ha nyitott világú lesz tényleg akkor már eleve nem tudom elképzelni azt amit az előző részben,hogy kis területen rámjönnek millióan és fejvesztve menekülök előlük közbe ugrálva ölöm őket és keresgélem azt az egy medkitet amit valahol egy sarokban láttam,hogy kihúzzam a roham végéig.
Szóval nagyon bízom benne,hogy nem olyan nyitott világ lesz amin végigrohanhatok ösze-vissza.
"Story in a game is like story in a porn movie. It's expected to be there, but its not that important."