Hamarosan mindenki számára elérhetővé válik a GOG Galaxy 2.0
A GOG Galaxy 2.0-t már sokan kipróbálták a régóta tartó nyílt bétának köszönhetően, de hamarosan mindenki számára elérhetővé válik a végleges verzió, amely a jelenlegi klienst váltja majd le.
A GOG Galaxy 2.0 hatalmas fejlődést jelent a meglévő klienshez képest, amely rengeteg új funkcióval várja a felhasználókat. Az egyik legfontosabb újdonság az, hogy a GOG mostantól egy összesítő játékkönyvtárként fog funkcionálni, amely tökéletes lesz azok számára, akik nem szeretnek a különböző játékkliensekkel bajlódni.
A GOG Galaxy 2.0 minden egyes játékotokat egy kliensbe gyűjti, és például lehetővé teszi a Steames Half-Life elindítását mindamellett, hogy még az elért eredményeinket is követni tudja, hiszen teljesen beintegrálódik. Az összes barátunk státuszát láthatjuk majd az oldalsó sávban attól függetlenül, hogy épp mivel játszanak. Sokan azért nem szívlelik a sok klienst, mert mindegyiknél más barátlistával és játékkönyvtárral rendelkeznek, de a fejlesztők a GOG Galaxy 2.0-val pont ezt akarták kiküszöbölni, hiszen a konzolos játékaitokat szintén hozzáadhatjátok majd, tehát az ott lévő barátaitokat is láthatjátok.
A GOG egyelőre nem árulta el a 2.0-s frissítés pontos időpontját. Mindössze annyit tudunk, hogy az elkövetkező hetek során számíthatunk rá, szóval addig is letölthetitek a bétát, ha esetleg ki szeretnétek próbálni.
Engem még az érdekelne ez a launcher mennyi erőforrást fog elvinni.
A szoftverek megnyitva, nem tálcán vagy háttérben futva a következőképp fogyasztják a memóriát nálam.:
Origin: 127000 KB
Steam: 157000 KB
GOG Galaxy 2.0: 100000 KB
És amúgy, ha igen, akkor ez mennyire biztonságos szerintetek?
Hogy érted azt, hogy mennyire biztonságos?
Itt végülis csak arról van szó, hogy mindent egy helyen fogsz látni, egy helyről tudsz indítani, de az összes klienst ugyanúgy telepítened kell!
Ezen a videón a csávó meg is mutogat mindent:
https://www.youtube.com/watch?v=e6PArBimLrw
DRM az már csak ilyen