Hamarosan elérhetővé válik a Core i3-8300 és az i5-8500
Már többször lehetett hallani a Core i3-8300, valamint a Core i5-8500 modellekről, amelyeknek most kiderült a megjelenési dátuma és árazása is egy ausztrál webáruháznak köszönhetően.
A 6 magos i5-8500 nem rendelkezik hyper-threadinggel. Ennek ellenére valamivel gyorsabb lesz, mint az i5-8400. Az alap órajele 3Ghz lesz, és egyelőre nem ismert a turbo, de mivel az i5-8400 esetében ez 4Ghz, így az új CPU esetében valószínűleg ez valahol 4,2Ghz környékén lesz.
Az i3-8300 egy 4 magos CPU és szintén hyper-threading nélküli modell, ellenben egy aránylag magas órajel jellemző rá, amely 3,7Ghz lesz.
Ha minden igaz, az Intel egy K jelzés nélküli Core i5-8600-at is kiad majd, amely sokkal alacsonyabb áron lesz beszerezhető.
Átszámolva az árak a következők:
• Core i3-8300 - 211 AUD = 138 EUR / 169 USD
• Core i5-8500 - 290 AUD = 189 EUR / 231 USD
• Core i5-8600 - 329 AUD = 215 EUR / 260 USD
Most akinek van rá igénye és kerete is, akkor az szerinted "homár"? Ha nekem lenne rá pénzen én is a maximumra törekednék. Az, hogy mekkora pénzkidobás az más kérdés, mert kinek mi a fontos.
elsőnek nem kell, valahol kipróbálod aztán meg nem tudsz nélküle élni 😃
Én még a mostani gépemre is azt mondtam h nekem ilyen se kell mert kb semmivel se játszok, aztán ott tartok hogy ez is kevés 😂
Nekem hatalmas mínusz amit az elmúlt hetekben csinált az intel.
Nem ide tartozik , de a memóriáknak az ára is az egekbe van, a VGA piacról nem is beszélve. Lassan gépet se éri meg majd építeni játékra.
Már most sem éri meg eddig sem nagyon érte meg, mert annyira szánalmasan meg vannak csinálva a "gépigények" persze hogy az életben nem kéne akkora gépigény neki, csak nem is értem miért nem hekkelik meg a hozzáértők és járatják le a sok hulladéknak nevezett játékot had lessenek a játékgyártóknak nevezett ny.m.rékok.
Ezt sikerült eléggé érthetetlenül megfogalmaznod.
A konzol célhardver, csak egy adott rendszerre kell optimalizálni, ami éveken át ugyanaz marad. Így az idő elérehaladtával ugyanaz a hardvert egyre jobban ki tudják használni. PC esetén millió féle kombináció létezik, ott muszáj egy API -ra fejleszteni, mert hardver szinten nem lem lehet a sok különbözőség miatt. Ha a hardverrel API -n keresztül kommuniálsz az mindig lassabb lesz, mint ha direkt a hardverrel beszélnél.
"nem is értem miért nem hekkelik meg a hozzáértők"
Talán mivel ez nem ennyiről szól? Az optimalizálás nem egy kód feltörése, hanem egy folyamat, ami az egész fejlesztőcsapatot igénybe veszi. Optimalizálható a kód, de ugyanígy a modellek, hangok, textúrák, stb.
nem állítom, hogy nincsenek olyan rosszul optimalizált (itt most csak a futásteljesítményrew gondolok) címek, amiken nem lehetne még pár hónap munkával sokat javítani, de azért azt sem szabad elfelejteni, hogy manapság már exponenciálisan nő a hardverigény még kis részletesség emelés mellett is. Régebben amikor 1.000 poligonos modellekről tértünk át 5.000 majd 10.000 -esre az hatalmas ugrás volt látványban (5x és 10x -es javulás), most viszont borzasztó nehéz hasonló lépést tenni, 60.000 - 100.000 -re (ami nincs kétszeres ugrás) is hatalmas erőforrástöbbletre van szükség, nem beszélve a mikropolygonok problémájáról. És itt akkor csak a modellekről besdzéltem. A textúrák részletessége dettó nagyon erőforrás érzékeny, itt is négyzetesen növekszik a helyigény és áteresztési igény.
A legtöbb modern játék PC verziójának van olyan beállítási módja, amin elfut egy alsó középkategóriás gépen is és nem úgy néz ki, mint egy rakás lócitrom.