Feltörték a CD Projekt Red szervereit
A The Witcher sorozat és a Cyberpunk 2077 fejlesztője Twitteren tette közzé: ismeretlen hackerek bejutottak a cég szervereibe, és jelentős mennyiségű adatot sikerült eltulajdonítaniuk.
A virtuális támadóknak sikerült a szervereken belül több eszközt is titkosítani, és egy zsarolóvírust is feltelepítettek, amely váltságdíjért cserébe feloldja a titkosítást. A cég azóta sikeresen megsemmisítette a vírust, és igyekszik helyreállítani a károkat, azonban a hackerek megszerezték több játékuk forráskódját (Cyberpunk 2077, Witcher 3, Gwent és a Witcher 3 egy kiadatlan verziója). A Twitter bejegyzés szerint azzal fenyegetőznek, hogy ha nem kapják meg, amit akarnak 48 órán belül, ezek ki fognak szivárogni az internetre, a kapcsolatfelvételre pedig 48 órát hagytak.
A cég azonban nem akar különösebben foglalkozni ezzel, jelezték, nem egyezkednek a hackerekkel, még akkor sem, ha ez a forráskódok kiszivárgásába kerül. Azt azonban leszögezték, hogy a játékosaik adatai sértetlenek maradtak.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Spoiler!
Azt nem értem itt mindenki azt írja annak örüljenek a PS4 tulajok hogy megjelent PS4-re? 😃 NOMÁLIS?
Hát eredetileg PS4-re jelentették még még annó 2012-2013 környékén, hogy a francba ne jelent volna meg rá.
Veregesd meg a vállaidat te kis földre szállt Angyal...😂
A rendőrök nem kergetnek rendőrautóval, a játékban 0 a fizikai. Ezek olyan hibák amik valóban sok mellóba lesznek, mert a játék alapjait kéne újra írni.
De pár év múlva meglátjuk mit hoznak ki belőle.
Minden héten erről lehet és lehetett olvasni, kit érdekelt már?
Én is bőven érzek magamban kárörvendést és szerintem ezzel nagyon sokan vannak még így!
Azért a nagy fanokat, innen egy kezen össze lehet számolni! Még “hater” akarva-akaratlanul is bárki lehet ettől a vergődéstől amit a cég meg a fanok csináltak!
Külső szemmel nézve ez egy igencsak átlag vagy inkább alatti játék lett és műanyag szagú az egész.
Biztos vannak akinek tetszik a történet vagy az atmoszféra, de látunk már jobbakat ettől, nem?
Ha jövőbeli “robotos”, komoly történetesre kellene mondani akkor ott a Detroit.
Ha nyitott világú FPS, jó atmoszférával akkor ott a Dying Light.
A CP a sok nyálzás ellenére nem lett az a korszakalkotó játék aminek szántak vagy vártak.
CP gépigény oldalán megjegyezték többen, hogy elvárások nélkül kell neki kezdeni. Ez csak azért vicces, mert az előzetes elvárások miatt vártak ennyien. 😜
Nekem ami pozitívum eddig benne, hogy van magyar felirat és jó a grafikája!
westwood:
- red alert 1 counterstrike kieg - rules ini-vel átírtak 6-8 egységet és kész a kieg...amit otthon bárki meg tudott csinálni 30 perc alatt
- dune 2000: reskinezett red alert volt gyakorlatilag, még ha jó is
- Renegade, ami lehet 10 évvel később siker lett volna, de ott és akkor megelőzte a korát
és ezek után EA alatt készült egy remek C&C 3 vagy egy Generals. Majd egy C&C 4 és mentek a felejtésbe.
EA-n kívül a Petroglyph: westwoodosokból összeállt cég, letettek az asztalra olyan címeket, mint:
- Grey Goo
- Star Wars Empire at War
majd utána nem régen készült egy Forged Battalion ami minden volt játszható nem (játékélménybeli gondok voltak, nem grafika vagy optimalizálás)
Majd megcsinálták a C&C remasteredet.
[LINK]
devtalk:
azért megnéztem volna ezeket a fejlesztő cégeket, ha nem jön ez ea ..
empire at wart szerettem nagyon anno
a remastered ért pedig egy nagy pacsi, így kell jó felújítást csinálni
Ahogy írtad, a BZ inkább egy rts volt fps nézetben, a Renegade meg egy fps volt rts környezetben.
Az, hogy a BZ mekkorát bukott azt nem tudom, de hogy megelőzte a korát, az biztos. És készült egy BZ2 is, tehát akkora bukta csak nem volt.
Na igen az Empire at War a mai napig etalon SW rts.
De mint látható egy jó fejlesztő is melléfoghat alkalmanként, kérdés hogy utána mit lép. Belefog egy újabb buktába, mint a bioware, vagy talpra áll.
Westwood azért az EA alatt is csinált pár remek címet de sajnos a C&C4 kinyírta őket.
nagyot bukott a BZ - kevesen vették, nyílván minden idők legjobb pc éve 98,úgyhogy kevés média figyelmet kapott, kritikusok nagyon szerették , de keveset vettek belőle, bz2 pedig már egy lebutított változat, gondolom azt hitték a bonyolultsága miatt nem lett népszerű - az pedig már a régi fanoknak se tetszett 😃
persze, nem is az EA ra akarok kenni mindent 😃 csak anno 99 től nem igazán sok pozitív vélemény volt az ea ról a pc újságok hasábjain
huh nekem a red alert 3 is már sok volt 😃
No Man's Sky és hello games: remek példa. Először is a hogyan hazudjuk le a csillagokat az égről kategória nyertesei és a hogyan adjunk el hulladékot 60€-t járó főszereplői díjat is bezsebelték 2016-ban. Ha ők elsüllyednek 2016-ban akkor sem vesztettünk volna túl sokat, max a 60€-nkat amit kifizettünk egy hulladékért. Kapták is az ívet, de végül talpra álltak és 4 évvel később játszható lett. De ehhez 4 év kellett nekik. A megjelenés után. És még így sem az a játék amit ígértek 2016-ban. Közel sem. A multi szétesik, a játékosok egymással b*sznak ki olyan szinten amit egy mmo esetében soha nem lenne szabad engedni, de a készítők sz*rnak rá: javasolt megoldás, kapcsold ki a multit...
A GTA-val való hasonlítás lehet nem szerencsés, de hát mégis mihez legyen hasonlítva egy túlnyomórészt városi openworld játék ahol járműhasználat mellett fps és tps mód is van. Konkrétan nem tudok most másik olyan címet mondani ami ennyi mindent felvonultat (Just cause 4hez mérni meg lehet sértő lenne 😃 ). Annak idején minden rts vagy a C&C-hez vagy a Warcrafthoz volt mérve, most a starcraft 2-höz van mérve, minden fps a quakehez vagy half lifehoz volt hasonlítva.
Lehet eljön az idő amikor az egyik megjelenő játék lesz a CP-hez hasonlítva. pl a Stray 😃
[LINK]
Btw TPS mód csak az autóvezetéshez van 😀 .
A stray -t nagyon várom, de ezt a CP -hoz hasonlítani alma és körte összehasonlítás.