Féléves hátrányban van a Final Fantasy 16 fejlesztése
A Final Fantasy 16 producere, Naoki Yoshida egy hivatalos közleményben hozta a rajongók tudtára, hogy korábbi ígéretével ellentétben, idén már nem kapunk új információkat a készülő játékról. Ilyen közel az év végéhez ez igazából sejthető volt, de most már legalább tudjuk, hogy pontosan mi áll a háttérben.
Naoki Yoshida szerint a világjárvány miatt kialakult helyzet jelentősen lelassította a fejlesztést, és jelenleg körülbelül féléves csúszásban vannak. Egy nagy csapat decentralizált fejlesztői környezetbe történő áthelyezése rengeteg játék fejlesztését akadályozta, nem csak a Final Fantasy 16-ét, de úgy tűnik, a késesek meglepetésként érték a fejlesztőcsapatot. Yoshida biztos abban, hogy jól haladnak, viszont lassabban, mint szeretnék.
A Final Fantasy 16-ról 2022 tavaszán hallhatunk majd újra. A játékot egyelőre csak PlayStation 5-re jelentették be, de kiindulva az elmúlt néhány évből, szinte biztosan befut majd PC-re, ahogy a Final Fantasy 15 is.