Féléves hátrányban van a Final Fantasy 16 fejlesztése

Szerző: xoki | 2021. december 29. | hír | 0 hozzászólás

A Final Fantasy 16 producere, Naoki Yoshida egy hivatalos közleményben hozta a rajongók tudtára, hogy korábbi ígéretével ellentétben, idén már nem kapunk új információkat a készülő játékról. Ilyen közel az év végéhez ez igazából sejthető volt, de most már legalább tudjuk, hogy pontosan mi áll a háttérben.

Naoki Yoshida szerint a világjárvány miatt kialakult helyzet jelentősen lelassította a fejlesztést, és jelenleg körülbelül féléves csúszásban vannak. Egy nagy csapat decentralizált fejlesztői környezetbe történő áthelyezése rengeteg játék fejlesztését akadályozta, nem csak a Final Fantasy 16-ét, de úgy tűnik, a késesek meglepetésként érték a fejlesztőcsapatot. Yoshida biztos abban, hogy jól haladnak, viszont lassabban, mint szeretnék.

A Final Fantasy 16-ról 2022 tavaszán hallhatunk majd újra. A játékot egyelőre csak PlayStation 5-re jelentették be, de kiindulva az elmúlt néhány évből, szinte biztosan befut majd PC-re, ahogy a Final Fantasy 15 is.

no cover
no cover
FINAL FANTASY XVI
Megjelenés: TBA
Műfaj: Kaland, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Square Enix
Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
TÁMOGATÁS
Hozzászólások
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Még nem küldtek hozzászólást. Légy te az első hozzászóló!


Elfelejtett jelszóRegisztráció