Elsősorban PC-sek számára készül a System Shock remake
Jason Fader megosztott néhány információt a közelgő System Shock remake-ről.
Az eddig Unityt használó játék az Unreal Engine 4 motorban születik újjá. Néhány játékos szerint a Unityben jobban nézett ki pár dolog, de most Jason kiemelte az eddigi információiból, hogy még nagyon kezdetleges, vagyis alfa állapotú látvány tárult elénk.
Felfedezhető egy kérdés-válasz is a remake-ről a Kickstarter oldalon. Az egyik hozzászólásra reagált Jason, amelyben azt állította valaki, hogy egy konzol játék készül. Válasza a következő volt: „Mi soha nem mondtuk ezt, és abban az esetben, ha nem cseréltük volna le a motort, továbbra is megjelent volna a játék konzolokra. Személy szerint én egy PC játékos vagyok (főleg mivel nem tudok kontrollerrel célozni). A System Shock elsősorban a PC-sek számára készül. Nem lenne szép dolog, ha csak a PC-sek élvezhetnék a munkánk gyümölcsét, ezért konzolokra is eljuttatjuk azt, de a PC az első számú cél mindennél amit készítünk.”
Jason Fader teljes írása elolvasható itt.
Műfaj: Akció, Kaland, FPS
Fejlesztő: Nightdive Studios