Egész franchise épül majd a Star Wars Jedi: Fallen Orderre

Szerző: Pafry | 2021. August 08. | hír | 10 hozzászólás

Az Electronic Arts a sportjátékainak felfuttatása mellett úgy tűnik, az egyjátékos vonalat sem szeretné elengedni, erről tanúskodik Andrew Wilson vezérigazgató nyilatkozata a Star Wars Jedi: Fallen Orderrel kapcsolatban.

A szakember elmondta, hogy a jövőben egynél több folytatást is kapni fog a játék, ezáltal egy teljes franchise formálódik majd a címből, hiszen a Respawn címe jól teljesített mind a kritikusoknál, mind pedig a kasszáknál.

A játékból a 2019-es megjelenése óta több mint tízmillió példányt értékesítettek, bár ebben az eredményben valószínűleg a cím nagyszerűsége mellett a Star Wars név nagysága is erőteljesen közrejátszott a rajongók körében. Nemrég jelent meg a next-gen update is hozzá, amely az új konzolokon immáron stabil 60 fps-t ígér.

Nem tudni, hogy ezek a folytatások mikorra valósulhatnak meg, annyi bizonyos, hogy a Respawn jelenleg is dolgozik egy egyjátékos címen, ami akár egy második felvonás is lehet, de ez még korántsem biztos. Nagy valószínűséggel jövőre fogjuk csak megtudni a részleteket a játék jövőjét illetően.

Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars Jedi: Fallen Order
Megjelenés: 2019. November 15. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Respawn Entertainment
Hozzászólások: 10
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Scorn Face avatar
A Mandalorian-t kéne játék formába átültetni.
Vagy szépen elhagyni a sok hülye önismétlő dolgot (történet, karakterek, stb) és egy a világba illeszkedő újdonságot kreálni.
Sok háttéranyagból meríthetnének, csak ugye azokat át kéne olvasni, az meg idő...
0
0
0
0
Neo1989 avatar
Az jó, csak a következő részben lehetnének instrukciók egyáltalán. Meg mondjuk 1 bossal ne 4X keljen már megküzdeni. Gondolok itt Trilla-ra konkrétan.
Ja meg ezek az élet Upgrade-ek ne legyenek már elrejtve. Ha nem találsz eleget. Esélyed sincs játszani kb az utolsó 2-3 órában.
0
0
0
0
Axel19 avatar
Ez a játék unalmas volt nagyon.....a Jedi Academy ezerszer izgalmasabb játék volt!
1
0
0
1
💬 1
no avatar
@Axel19: Szerintem nem mertek semmivel se nagyon kockáztatni.
Bevállalták a souls-like stílust és a mikrotranzakciók nélküli dolgot.
A játékmenet jó volt amúgy.
0
0
0
0
TRACERHD avatar
Mind szép és jó de hagyják el az UE-t. Konzolon gépen akad mint a rettenet a texture streaming miatt. Ezért a szememben mindig is egy hulladék engine marad.
0
0
0
0
💬 5
Larten avatar
@TRACERHD: Nem az engine a hibás, hanem a fejlesztő, aki nem tudja optimalizálni. A Respawn srácok eddig Source-al dolgoztak (Titanfall 1-2, Apex Legends) ahhoz értenek. Alájuk raktak egy tök más motort, naná, hogy nem tudták optimalizálni rendesen. Ettől még tényleg dühítően fosul fut kb mindenen.
0
0
0
0
TRACERHD avatar
@Larten: Tévedsz. Én nagyon sok UE játékkal játszottam és mindnél ugyanez a probléma volt. Nézz utánna. Ilyen az engine, nem lehet mit tenni. Nem csak nekem van panaszom erre. Steamen giga fórumok beszélnek erről.
0
0
0
0
no avatar
@TRACERHD: Tisztelt uraim ha őszinte akarok lenni én lehet csak azért, mert laikus vagyok de nem éreztem ilyen problémákat. Voltak kisebb akadások bugok egyszer kétszer laggra is volt példa de nem többször mint más játékoknál, igaz akkor a mostaninál még egy jóval erősebb vasat nyúztam
0
0
0
0
Larten avatar
@TRACERHD: Mondjuk én pont pc-n játszom főleg, szóval valszeg igazad van :D
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@Larten: Igazából amely játéknak nincs köze az Epic Gameshez (ők ugyebár az UE fejlesztői), azokban a játékokban mindig is voltak problémák valamilyen szinten, visszamenőleg akár az UE3-ig is, tehát adódik a kérdés: Mért nem adják át a tudást? Volt olyan játék is, ami mögül kihátráltak, mert olyan kedvük volt és ott hagyták őket a sz*rban....sunyi banda kicsit!
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció