Menu
Cyberpunk 2077: a Rockstar által nyújtott minőség a cél
Szerző: xoki, 2018. november 26., hír

Augusztus végén végre megtört a jég és a CD Projekt Red közzétette a Cyberpunk 2077 első, 48 perces játékmenet videóját, de ettől független rengeteg olyan eleme van még a játéknak, amelyről egyelőre nem rántották le a leplet. Például az már biztos, hogy a rendelkezésre álló játékterület hatalmas lesz, de vajon a The Witcher 3-hoz képest pontosan mekkora területről is van szó?

Egy kíváncsi rajongó a Facebookon érdeklődött a bejárható terület nagyságáról. Konkrét választ nem kapott a kérdésére, ugyanis a pontos méretét még a fejlesztők sem számolták ki, de ettől függetlenül elárultak néhány fontos dolgot ezzel kapcsolatban. Night City rengeteg magas, több emeletes épülettel rendelkezik, amelynek egy része természetesen felfedezhető lesz. A The Witcher 3-ban a sík terület dominál, tehát kevés föld alatti terület járható be, illetve a magas épületek sem jellemzők a játék világára. Az ilyen épületek szintjei pedig különböző tevékenységeket is tartalmaznak majd. Tehát a Cyberpunk 2077 esetében szintén hatalmas bejárható területek várnak a játékosokra, viszont a játék tényleges nagyságánál a felfelé, illetve lefelé elhelyezkedő területeket is számításba kell venni.

Kiderült még az is, hogy a stúdió a Rockstar által nyújtott minőségre törekszik. Múlt héten a CD Projekt Red vezérigazgatója, Adam Kiciński a befektetőkkel folytatott beszélgetése során szóba került a Red Dead Redemption 2, amely hatalmas sikereket ért el a kritikusok és játékosok részéről egyaránt. Adam Kiciński szerint a játék egyszerűen kitűnő, és természetesen a CD Projekt Red elsődleges célja is a minőség, ezért remélik, sikerül egy annyira jól összerakott és kifinomult játékot kiadniuk, mint amilyen a Red Dead Redemption 2.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 13
SuperSaiyan avatar
80 napja | 2018. 11. 27. 18:28:05
#
Hát azért ott a Watch Dogs első része, arról is azt hittem micsoda játék lett. Aztán a piacra kikerült verzió hát elégé gyenge lett. Azért itt nyilván nem fog ez elő fordulni remélhetőleg kihozzák a maximumot a srácok :)
WeKing avatar
80 napja | 2018. 11. 27. 18:58:18
#
@SuperSaiyan: De az Ubisoft.. ezzel mindent elmondtam :D
MrDog3 avatar
80 napja | 2018. 11. 27. 15:08:25
#
Csak a Rockstar által? Tudtok ti jobbat is.
WeKing avatar
81 napja | 2018. 11. 27. 12:08:10
#
Szerintem simán hozni fogják a várt szintet. B-)
djsiegfried avatar
81 napja | 2018. 11. 27. 11:53:21
#
Day one. No comment.
lolzler avatar
81 napja | 2018. 11. 27. 08:03:34
#
Sok sikert nekik! :)
BenJoe90 avatar
81 napja | 2018. 11. 26. 19:36:51
#
Kár, hogy nem a CDPR által nyújtott minőség... nekem jobban bejön, mint a Rockstar.
kimi100 avatar
81 napja | 2018. 11. 26. 21:07:10
#
@BenJoe90: +1
bitpork avatar
81 napja | 2018. 11. 26. 21:20:19
#
@BenJoe90: Én sem értettem ezt a részét.
TRACERHD avatar
81 napja | 2018. 11. 26. 21:49:10
#
@BenJoe90: Mindig is jobbak és minőségibbek voltak a játékaik.
GalenDragonay avatar
81 napja | 2018. 11. 26. 21:53:06
#
@BenJoe90: Az állítás lényege az volt, hogy mivel az RDR2 nagyjából bug-mentesen jelent meg, és 97/100 pontot kapott metacritic-en, így ők is arra törekednek hogy a lehető legjobb játékot hozzák össze már a megjelenés napjára. Nem kell mindent szó szerint venni emberek. 8-)

Spoiler!
Itt a forrás, angolul: https://www.cdprojekt.com/en/wp-conte…script.pdf
6/8 oldal, 3-4. bekezdés
BenJoe90 avatar
66 napja | 2018. 12. 11. 19:50:31
#
@GalenDragonay: Hát nem tudom, ahogy néztem az RDR2-ben van annyi bug pont, mint amennyi a Witcher 3-ban is volt megjelenéskor.
GalenDragonay avatar
66 napja | 2018. 12. 11. 21:32:32
#
@BenJoe90: Eh, igen, eléggé túl-hype-olták a kritikusok és a játékosok egyaránt, főleg hogy azóta az online része tele lett tömve mikrotranzakciókkal. Személy szerint ~85 pontot adnék jelenleg a játéknak, mert bár a történet, a karakterek és a grafika/animációk nagyon ott vannak, a gameplay/combat elég hamar repetitívvé tud válni, és az online része eléggé lehúzás kategória.

Igazából szerintem azt várják a befektetők a Cyberpunk-tól, hogy képes legyen akkora hype-ot és eladásokat generálni mint az RDR2, amihez nyilván kellenek a magas pontozások is. Most hogy konkrétan mennyi bug van a játékban az kb. senkit nem fog érdekelni, amíg a fent említett dolog teljesül, és megjelenés után tempósan kijavítják őket.


Lite versions: