Cyberpunk 2077: a Rockstar által nyújtott minőség a cél
Augusztus végén végre megtört a jég és a CD Projekt Red közzétette a Cyberpunk 2077 első, 48 perces játékmenet videóját, de ettől független rengeteg olyan eleme van még a játéknak, amelyről egyelőre nem rántották le a leplet. Például az már biztos, hogy a rendelkezésre álló játékterület hatalmas lesz, de vajon a The Witcher 3-hoz képest pontosan mekkora területről is van szó?
Egy kíváncsi rajongó a Facebookon érdeklődött a bejárható terület nagyságáról. Konkrét választ nem kapott a kérdésére, ugyanis a pontos méretét még a fejlesztők sem számolták ki, de ettől függetlenül elárultak néhány fontos dolgot ezzel kapcsolatban. Night City rengeteg magas, több emeletes épülettel rendelkezik, amelynek egy része természetesen felfedezhető lesz. A The Witcher 3-ban a sík terület dominál, tehát kevés föld alatti terület járható be, illetve a magas épületek sem jellemzők a játék világára. Az ilyen épületek szintjei pedig különböző tevékenységeket is tartalmaznak majd. Tehát a Cyberpunk 2077 esetében szintén hatalmas bejárható területek várnak a játékosokra, viszont a játék tényleges nagyságánál a felfelé, illetve lefelé elhelyezkedő területeket is számításba kell venni.
Kiderült még az is, hogy a stúdió a Rockstar által nyújtott minőségre törekszik. Múlt héten a CD Projekt Red vezérigazgatója, Adam Kiciński a befektetőkkel folytatott beszélgetése során szóba került a Red Dead Redemption 2, amely hatalmas sikereket ért el a kritikusok és játékosok részéről egyaránt. Adam Kiciński szerint a játék egyszerűen kitűnő, és természetesen a CD Projekt Red elsődleges célja is a minőség, ezért remélik, sikerül egy annyira jól összerakott és kifinomult játékot kiadniuk, mint amilyen a Red Dead Redemption 2.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Spoiler!
6/8 oldal, 3-4. bekezdés
Igazából szerintem azt várják a befektetők a Cyberpunk-tól, hogy képes legyen akkora hype-ot és eladásokat generálni mint az RDR2, amihez nyilván kellenek a magas pontozások is. Most hogy konkrétan mennyi bug van a játékban az kb. senkit nem fog érdekelni, amíg a fent említett dolog teljesül, és megjelenés után tempósan kijavítják őket.