Cyberpunk 2077: a Rockstar által nyújtott minőség a cél

Szerző: xoki | 2018. November 26. | hír | 13 hozzászólás

Augusztus végén végre megtört a jég és a CD Projekt Red közzétette a Cyberpunk 2077 első, 48 perces játékmenet videóját, de ettől független rengeteg olyan eleme van még a játéknak, amelyről egyelőre nem rántották le a leplet. Például az már biztos, hogy a rendelkezésre álló játékterület hatalmas lesz, de vajon a The Witcher 3-hoz képest pontosan mekkora területről is van szó?

Egy kíváncsi rajongó a Facebookon érdeklődött a bejárható terület nagyságáról. Konkrét választ nem kapott a kérdésére, ugyanis a pontos méretét még a fejlesztők sem számolták ki, de ettől függetlenül elárultak néhány fontos dolgot ezzel kapcsolatban. Night City rengeteg magas, több emeletes épülettel rendelkezik, amelynek egy része természetesen felfedezhető lesz. A The Witcher 3-ban a sík terület dominál, tehát kevés föld alatti terület járható be, illetve a magas épületek sem jellemzők a játék világára. Az ilyen épületek szintjei pedig különböző tevékenységeket is tartalmaznak majd. Tehát a Cyberpunk 2077 esetében szintén hatalmas bejárható területek várnak a játékosokra, viszont a játék tényleges nagyságánál a felfelé, illetve lefelé elhelyezkedő területeket is számításba kell venni.

Kiderült még az is, hogy a stúdió a Rockstar által nyújtott minőségre törekszik. Múlt héten a CD Projekt Red vezérigazgatója, Adam Kiciński a befektetőkkel folytatott beszélgetése során szóba került a Red Dead Redemption 2, amely hatalmas sikereket ért el a kritikusok és játékosok részéről egyaránt. Adam Kiciński szerint a játék egyszerűen kitűnő, és természetesen a CD Projekt Red elsődleges célja is a minőség, ezért remélik, sikerül egy annyira jól összerakott és kifinomult játékot kiadniuk, mint amilyen a Red Dead Redemption 2.

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Megjelenés: 2020. December 10. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Hozzászólások: 13
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
carl18x avatar
Hát azért ott a Watch Dogs első része, arról is azt hittem micsoda játék lett. Aztán a piacra kikerült verzió hát elégé gyenge lett. Azért itt nyilván nem fog ez elő fordulni remélhetőleg kihozzák a maximumot a srácok 😀
0
0
0
0
💬 1
WeKing avatar
@carl18x: De az Ubisoft.. ezzel mindent elmondtam 😃
0
0
0
0
Doge avatar
Csak a Rockstar által? Tudtok ti jobbat is.
0
0
0
0
WeKing avatar
Szerintem simán hozni fogják a várt szintet. 😎
0
0
0
0
lolzler avatar
Sok sikert nekik! 😀
0
0
0
0
BenJoe90 avatar
Kár, hogy nem a CDPR által nyújtott minőség... nekem jobban bejön, mint a Rockstar.
0
0
0
0
💬 6
bitpork avatar
@BenJoe90: Én sem értettem ezt a részét.
0
0
0
0
TRACERHD avatar
@BenJoe90: Mindig is jobbak és minőségibbek voltak a játékaik.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@BenJoe90: Az állítás lényege az volt, hogy mivel az RDR2 nagyjából bug-mentesen jelent meg, és 97/100 pontot kapott metacritic-en, így ők is arra törekednek hogy a lehető legjobb játékot hozzák össze már a megjelenés napjára. Nem kell mindent szó szerint venni emberek. 😊

Spoiler!
Itt a forrás, angolul: [LINK]
6/8 oldal, 3-4. bekezdés
0
0
0
0
BenJoe90 avatar
@GalenDragonay: Hát nem tudom, ahogy néztem az RDR2-ben van annyi bug pont, mint amennyi a Witcher 3-ban is volt megjelenéskor.
0
0
0
0
GalenDragonay avatar
@BenJoe90: Eh, igen, eléggé túl-hype-olták a kritikusok és a játékosok egyaránt, főleg hogy azóta az online része tele lett tömve mikrotranzakciókkal. Személy szerint ~85 pontot adnék jelenleg a játéknak, mert bár a történet, a karakterek és a grafika/animációk nagyon ott vannak, a gameplay/combat elég hamar repetitívvé tud válni, és az online része eléggé lehúzás kategória.

Igazából szerintem azt várják a befektetők a Cyberpunk-tól, hogy képes legyen akkora hype-ot és eladásokat generálni mint az RDR2, amihez nyilván kellenek a magas pontozások is. Most hogy konkrétan mennyi bug van a játékban az kb. senkit nem fog érdekelni, amíg a fent említett dolog teljesül, és megjelenés után tempósan kijavítják őket.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció