Az FSR 4-gyel is kompatibilis lehet az összes AMD FSR 3.1-et támogató játék

Az AMD közelgő FSR 4 felskálázó technológiája könnyebben implementálható, mint ahogy azt korábban gondolták, ugyanis a pletykák alapján az FSR 3.1-et támogató játékok zökkenőmentesen felfrissíthetők az új változatra.
Az információ Kepler_L2-től származik, aki az X-en utalt arra, hogy az FSR 4 könnyedén leválthatja az FSR 3.1-et (a sima FSR 3 nem tartozik ide), ami azt jelenti, hogy a fejlesztők minimális erőfeszítéssel frissíthetik játékaikat az új technológiára, ráadásul a játékosok akár maguk is kicserélhetik a DLL fájlokat.
Az AMD sajnos a 2025-ös CES óta nem közölt friss részleteket az FSR 4-ről. A cég ezen a bemutatón demonstrálta az FSR 4 vizuális fejlesztéseit az FSR 3.1-hez képest, kiemelve az MI-alapú felskálázási funkciókat, illetve a képminőség jelentős javulását.
Amennyiben mindez igaznak bizonyul, akkor a jelenleg több mint 40 FSR 3.1-et támogató cím már a megjelenéskor készen állhat az FSR 4-re, ami mindenképpen nagyot dobna a technológia népszerűségén.
sokan csak azért vesznek geforce ot mert geforce, hogy AMD létezik meg sem fordul a fejükben
RTX 3060 at is kb fél éve nem gyártanak, mégis mai napig kapható több helyen, ami ráadásol az egyik legtöbbet használt GPU jelenleg.
a lényegen nem változtat, nem kell ennek rögtön besz*rni hogy jujj uramisten már nem gyártják arra értem.
Mondjuk autós játéknál durvább a szellemkép,ahogy láttam...
De ez van,natív felbontáson nem éri meg játszani,elég jó lett ez a DLSS 4 meg gondolom fejlődik az FSR is.
Nagyon örülnék neki, ha tényleg megtörténne a dolog, de ha abból indulunk ki, hogy az nvidia DLSS FG megoldása paywall mögött van, ennek nagyon kicsi az esélye.
Az viszont nem tudom mennyire ismert dolog itt, hogy a DLSS4 már driverből is aktiválható és a visszafelé kompatibilis feature -ök (DLSS SR és RR) bármilyen DLSS kompatibilis játékban használhatók a legújabb DLSS4 verzióval RTX 2000 -től fölfelé.
ÚJ: DLSS Multi Frame Generation - csak RTX 50-es széria
Fejlesztett: DLSS Frame Generation - RTX 50/40
Fejlesztett: DLSS Ray Reconstruction - RTX 20/30/40/50
Fejlesztett: DLSS Super Resolution - Beta - RTX 20/30/40/50
Fejlesztett: Deep Learning Anti-Aliasing (DLAA) - Beta - RTX 20/30/40/50
Ugyanolyan beállítás mellett szebb és lassabb, viszont alacsonyabb beállításon hozza a korábbi verzió minőségét és gyorsabb.