Az FSR 4-gyel is kompatibilis lehet az összes AMD FSR 3.1-et támogató játék
Az AMD közelgő FSR 4 felskálázó technológiája könnyebben implementálható, mint ahogy azt korábban gondolták, ugyanis a pletykák alapján az FSR 3.1-et támogató játékok zökkenőmentesen felfrissíthetők az új változatra.
Az információ Kepler_L2-től származik, aki az X-en utalt arra, hogy az FSR 4 könnyedén leválthatja az FSR 3.1-et (a sima FSR 3 nem tartozik ide), ami azt jelenti, hogy a fejlesztők minimális erőfeszítéssel frissíthetik játékaikat az új technológiára, ráadásul a játékosok akár maguk is kicserélhetik a DLL fájlokat.
Az AMD sajnos a 2025-ös CES óta nem közölt friss részleteket az FSR 4-ről. A cég ezen a bemutatón demonstrálta az FSR 4 vizuális fejlesztéseit az FSR 3.1-hez képest, kiemelve az MI-alapú felskálázási funkciókat, illetve a képminőség jelentős javulását.
Amennyiben mindez igaznak bizonyul, akkor a jelenleg több mint 40 FSR 3.1-et támogató cím már a megjelenéskor készen állhat az FSR 4-re, ami mindenképpen nagyot dobna a technológia népszerűségén.