Az ESA átszabja az E3-at és a média regisztrációs folyamatát
Az E3 az utóbbi évek során folyamatosan veszített népszerűségéből. A kiadók egyre jobban elveszítik az érdeklődésüket, a résztvevők pedig rengeteget bosszankodnak a rövid kis demók előtt álló hosszú sorok láttán. Tavaly pedig még tovább rontott a helyzeten, amikor az ESA kiszivárogtatta a média tagjainak személyes adatait.
Az adatok kiszivárgásáért nem kértek bocsánatot, de az egyesület legújabb kijelentése alapján a rajongók bizalmának visszanyerése élvez prioritást, tehát ők is ráeszméltek arra, hogy változtatásokra van szükség, ha továbbra is meg akarják tartani a legnépszerűbb gamer rendezmény titulusát.
Tavaly több mint 2000 résztvevő adata (például cím és telefonszám) szivárgott ki. Ezt a biztonsági rést befoltozták, viszont ekkor már túl késő volt. A 2020-as E3 regisztrációs folyamatát ezért megváltoztatják, amelynek köszönhetően sokkal kevesebb adatot kell majd megadni, hogy ne fordulhasson elő hasonló eset. Az E3 weboldala több biztonsági intézkedésen is átesett, és egy külsős kiberbiztonsági vállalat további biztonsági funkciókkal látta el.
A média továbbra is nagy szerepet kap az E3-on, viszont az ESA a látogatókra is nagyobb figyelmet szeretne fordítani, ezért különböző influencereket és olyan vállalatokat is meghívnak majd, mint például az iam8bit.