Az EA játékai először felső kategóriás PC-kre készülnek
Blake Jorgensen elmondása szerint az EA stúdiói először a legerősebb konfigurációkra fejlesztik játékaikat, és azután gyengítik le őket konzolokra.
Eléggé gyakran találkozhatunk olyan játékokkal, amelyek eléggé rossz vagy csak simán átlagos PC-s portot kapnak. Ezeknek általában a konzol volt az első számú platform, és emiatt készültek elég rossz minőségű PC verziók.
Az EA pénzügyi vezetője szerint ez pont fordítva van az ő kiadójánál. A UBS Global Technology Conference alatt Blake Jorgensen elmondta, hogy először a legerősebb konfigurációkra terveznek és készülnek el a játékok, majd ezek után gyengítenek rajta, hogy az megfeleljen a konzolok által nyújtott teljesítménynek.
"A lehető legnagyobb teljesítményű konfigurációra készítjük a játékainkat, amely jellemzően egy felső kategóriás PC, ezután pedig bekapcsolódik a konzol, amely nem a legerősebb konfig, ezért lehet, hogy le kell butítani a konzolos terméket, hogy elérje a konzol szintjét. Egy olyan világban, ahol a konzol egyre jobban hasonlít a PC-re, számunkra ez megfelelő." - mondta Jorgensen.
Ez mindenképpen jó hír a PC játékosok számára. A Battlefield 1 szép startjából kiindulva pedig sok jó dolgot várhatunk tőlük még a jövőben.
xCube: Ami azt illeti én nem is teljesen az EA-re gondoltam hanem más fejlesztő stúdiókra, bár ha úgy vesszük gondolhattam volna rájuk is Pl. a Fifa sorozat, annak a PC-sek mindig egy gagyibb verzióját kapták régebbi motorral stb...
Persze most hogy már én is inkább PC-n játszok már nem érint negatívan a dolog én csak sajnálom a konzolos honfitársaimat.
A PC-t nem veri semmi, csak a kezem. 😃