Az EA a licencköltségek miatt nem bólintott rá a Battlefront 3-ra
Egy jól ismert bennfentes, Tom Henderson szerint a DICE szívesen elkészítette volna a Battlefront 3-at, de a licencköltségek miatt az EA nem adott zöld utat a projektnek. Emiatt a DICE valószínűleg egy új Battlefield címet készít, illetve cégen belül állítólag két egyjátékos Star Wars-játék is készülőben van, szóval a rajongók semmiképpen sem maradnak új játék nélkül.
Az EA számításai alapján a játékból 20%-kal többet kellett volna eladni, hogy az a második résszel megegyező pénzt hozzon a konyhára. Emellett Tom Henderson azt állítja, az elmúlt évben már több kulcsfontosságú ember (Dennis Brännvall, Christian Johannes, Guillaume Mroz) hagyta el a stúdiót, akik korábban a Battlefront szérián dolgoztak. Ebből kiindulva sajnos lemondhatunk a folytatásról, vagy legalábbis a közeljövőben biztosan nem fog elkészülni.
Az egyjátékos címeket illetően eddig csak az egyik játékban lehetünk biztosak, amely a Jedi: Fallen Order folytatása. Sajnos a másik projektről egyelőre még semmit sem tudunk.
Műfaj: Akció, FPS, TPS
Fejlesztő: DICE
A vevőkörnek pedig fel kéne végre nőnie és élni a szavazati jogával (pénztárca).
Amíg mi vevők elcsesszük az egész azzal, hogy a f.st is megvesszük minden évben, addig sajnos nem fog változni ez az egész szutyok ciklus... 😐
Sajnos ez az egy fegyverünk van a kezünkben, a pénztárcánk.
Szívesen látnám azt, hogy felelősséggel kellene tartozzanak a játékfejlesztő cégek is az általuk kiadott dolgokért.
Amennyiben egy bughalmazt kapunk, akkor mondjuk megbírságolhatják őket.
Fűt-fát ígértek és egy elszáradt sz.rdarabot kaptunk, mert elég az is nekünk plebeknek? Bírság.
Olyan szívesen látnám, ahogy osztogatják az ilyen szemét minőségű játékok kiadásánál a hatalmas bírságokat.
Egy-két ilyen után rögtön megfelelő állapotban fognak kijönni a játékok (természetesen később, hisz ahhoz több idő kell, de legalább nem félkész valamit kapnánk prémium áron)
Vélhetően radikálisnak tűnik az ötletem, de valljuk be, amit manapság megengedhetnek maguknak a kiadók / fejlesztők, az egy vicc... (Cyberpunk, battlefield, GTA remake, hogy csak néhányat említsek)
Mindenki pénzért dolgozik. Te is, én is.
Ha neked azt mondanák, hogy van az A projekt meg a B, mindkettőre van 3 éved de a B-ből 20% adót levonnak, te melyiket választanád?
Gondolom ők azt sejtik, hogy nem fognak tudni 20%-al többet eladni ebből, ezért azt a pénzt, energiát és időt inkább másba fektetik. Én ezt nem tartom ördögtől valónak. Az hogy nekünk ez nem fekszik egy másik dolog.
Engem sokkal jobban bosszant, hogy amiket viszont megcsinálnak egyre gyatrább minőségűek.