2022-re halasztották az új God of War-játék megjelenését

Szerző: Pafry | 2021. June 03. | hír | 5 hozzászólás

A Sony Santa Monica csapata egy rövid tweetben jelentette be, hogy készülő játékuk, a hatalmas sikert arató 2018-as God of War folytatása az idei év helyett sajnos csak 2022-ben fog valamikor megjelenni. A játéknak elég nagy elvárásokat kell megugrania, így valahol talán érthető, hogy nem sietik el a fejlesztés folyamatát.

A 2018-as God of War a Sony legendás sorozatát folytatta egy teljesen új köntösbe burkolva, ami egyöntetűen elnyerte a játékosok tetszését, és rengeteg díjat bezsebelt. A játék a görög mitológiából a skandináv mondavilágba költözött, és úgy tűnik, ott is marad, mivel az eddig fellelhető egyetlen hivatalos teaserben a játék logója alatt a „Ragnarök is coming” felirat olvasható, a Ragnarök pedig erősen az északi viking mondakör szerves része.

Azóta a készülő folytatásra is csak Ragnarök alcímmel hivatkoznak mindenfelé, ám nemrég hivatalosan is megerősítették, hogy nem ez lesz a játék végleges alcíme.

Hozzászólások: 5
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Szabcsiadi avatar
Ha valamiért jó volt a vírus akkor az az volt, hogy csomó ember a játékok készítésére jobban oda figyel és nem az van, hogy félkészen adják ki.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Valahol ez várható volt, hiszen még semmit se mutattak a játékból. GT7-ből láttunk videót, s az is 2022-re van csúsztatva.

Ez a vírus sok kárt csinált.
0
0
0
0
💬 3
five-0 avatar
@NTSC Jani:
Ez a vírus sok kárt csinált.


Mindenesetre alibinek tökéletes. 😆
0
0
0
0
no avatar
@five-0: Én azt mondom inkább legyen ez, mint az hogy folyamatosan 12-16 óráztatják a fejlesztőket mert "ekkor és ekkor márpedig akkor is megjelenik ha belehaltok!"

Így van idő. Itt van 2021 és olyan állapotú játékokat hoznak lereskedelmi forgalomba hogy lesül az ember képéről a bőr.
0
0
0
0
no avatar
@NTSC Jani: A játékfejlesztést elég csekély módon érinti a járvány, home office mellett működik évek óta számos fejlesztő mindemellett kényelmesebb is mintsem bejárni a stúdióba napi szinten, persze van egy két folyamat amit otthoni környezetben nem lehet kivitelezni, ilyenkor ideiglenesen látogatják a stúdiót. Jelenleg csak kifogásnak használja egy-két fejlesztő, hogy időt nyerjenek maguknak és ne legyen olyan szoros az ütemterv (ha erre gondoltál kár alatt én nem feltétlenül nevezném annak, mert a többségnek a hasznára válik, pláne akik a nagyobb kiadók kezében vannak örülnek hogy egy kicsit fellélegezhetnek), de valójában gond nélkül működik az egész.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció