Xbox 360 GPU
Gyártó: | ATI |
Széria: | Console |
Kódnév: | Xenos |
Megjelenési idő: | 2005. November 22. |
Lapkák száma: | 1 |
Lapka mérete: | 182 mm2 |
Gyártási technológia: | 90 nm |
Tranzisztorok száma: | 232 millió |
Foglalat típusa: | IGP |
Órajelek
Mag órajel: | 500 MHz |
Memória órajel: | 700 MHz |
Effektív memória órajel (DDR): | 5600 MHz |
Memória
Memória mérete: | 512 MB |
Memóriabusz típusa: | GDDR3 |
Memóriabusz: | 128 bit |
Memória sávszél. (maximum): | 22.4 GB/s |
Mag egységek
Unified shader egység: | 240 |
Texture mapping egység (TMU): | 16 |
Render output egység (ROP): | 8 |
Compute egység: | 3 |
Támogatott technológiák:
DirectX: | 9.0c |
OpenGL: |
Teljesítmény
Pixel fillrate: | 4 (GP/s) |
Texture fillrate: | 8 (GT/s) |
Hozzászólások: 5
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SuperPuma
106
8 éve | 2016. 04. 10. 17:54:42Azért nem semmi, amit tudott ez a cucc.
0
0
0
0
winrar
60
8 éve | 2015. 12. 29. 23:11:21Én pedig lev09 gépére gondoltam...
0
0
0
0
winrar
60
8 éve | 2015. 12. 29. 23:06:42Ne szarozzunk le egy olyan eszközt, amin fut a Red Dead Redemption!
0
0
0
0
DDarkness
51
8 éve | 2015. 12. 29. 22:38:03De 360-ra lebutított grafikával, PC-n meg majd csillog-villog minden, durva részletesség, meg minden effekt amit csak el tudsz képzelni az benne lesz, azaz gépigény is lesz egy kicsike. De remélem hogy tévedek és kis gép kellesz hozzá.
0
0
0
0
lev09
4
8 éve | 2015. 12. 29. 22:29:29A hülye ismerősöm nem fogta fel, hogy a 360 egy szar 😃
0
0
0
0