Egyébként nem a PS1 ellenfele volt, mivel már 6. generációs konzolról van szó. A PS2-nek a grafikáját durván verte, de tényleg nagy kár, hogy megbukott. Még a legjobb grafikájú játék sem használta ki teljesen a Dreamcast képességeit.
Hogy létezett e Dreamcast??? Dreamcast-re adták ki a Shenmue-t a Code Veronica-t a Metropolis Street Racer-t (Ebből lett később a Project Gotham Racing), Jet Grind Radio-t, House of the Dead 2, Phantasy Star Online, Grandia 2, Skies of Arcadia, Soul Calibur és sorolhatnám még. A grafikus chip ami benne volt elpicsázta a PS2-őt! Magyarországon is elterjedt dolog volt csak akkor itt még nagyon sokan vagy csak tervben voltak vagy azt sem tudták mi az a konzol... Fogadok hogyha azt mondom hogy Sega Saturn nagyon sokan megint csak azt hiszik hogy káromkodok pedig nem... 😀
A PS1 ehhez képest kvarcjáték volt sőt amelyik játékot DreamCast-ről húzták át PS2-re ott butítani kellett a grafikán mivel PS2-ben 4MB video memória volt a DreamCast-ben pedig 8MB. Sajnos ez a gép a SEGA Hattyúdala volt de nem a gép hibájából sokkal inkább a SEGA üzletpolitikája volt a gond. Japánban a mai napig adnak ki rá játékokat a régi gépeket felújítják és nagy becsben tartják! Az egyik nagy "szerelmem" volt ez a gép a Saturn mellett. 😀
A SEGA egyik konzolja volt. Minden országban kapható volt, csak hát mint ahogy mondták, sajnos elbukott, így 2001-ben nem gyártottak többet belőle. A SEGA azóta se gyárt konzolokat.
Specs:
CPU: Hitachi SH-4, 200MHz clock rate, 360 MIPS (millions of instructions per second), 1.4 GigaFLOPS (floating-point operations per second), 128-bit 3D calculations, 64-bit data bus, 800+ MBytes/second bus bandwidth
Graphics Core: NEC PowerVRSG, 3 million polygons/second peak rendering rate, Perspective-Correct Texture Mapping, Point, Bilinear, Trilinear and Anisotropic Mip-map filtering, Gouraud shading 32-bit z-buffer, Colored light sourcing, Full scene anti-aliasing
Hardware-based Fog, Bump mapping, 24-bit color, Hardware-based texture compression, Shadow and Light volumes, Super sampling
Memory: 16 MB main RAM, 8 MB video RAM, 2 MB sound RAM
Resolution: 640x448.
Colors: 16.7 million
Sound: Yamaha Audio Core, 32-bit RISC CPU, DSP for real-time effects, 64 sound channels, ,Full 3D sound support, Hardware-based audio compression
Dreamcast Control Pad: Digital and analog directional controls, Dual analog triggers, Virtual Memory System data save unit
Expansion Options: Modem: 33.6kb per second transfer rate (56kb in U.S.) Upgradable
Operating System: Customized Microsoft Windows CE and Sega operating system
Media: GD-ROM (GigaByte Disk-ROM) Drive - Maximum speed 12X 1.2 GigaByte capacity
Console Dimensions: 7 7/16" X 7 11/16" X 3" , 190 mm (W) x 195 mm (H) x 78 mm (D)
Weight: 4.4 pounds, 2.0 kg
Release Date: November 20, 1998 (Japan), September 1999 (USA)
Pár játék amit fogok venni hozzá a közeljövőben:
- Crazy Taxi
- Shenmue
- Resident Evil: Code Veronica
- Sonic Adventures
Egyébként nem a PS1 ellenfele volt, mivel már 6. generációs konzolról van szó. A PS2-nek a grafikáját durván verte, de tényleg nagy kár, hogy megbukott. Még a legjobb grafikájú játék sem használta ki teljesen a Dreamcast képességeit.
Durva 😃! 97-es vagyok, ami konzolt először kipróbáltam, a PS2 volt 😃!
97-ben vettem az első PS-em. 😀
A PS1 ehhez képest kvarcjáték volt sőt amelyik játékot DreamCast-ről húzták át PS2-re ott butítani kellett a grafikán mivel PS2-ben 4MB video memória volt a DreamCast-ben pedig 8MB. Sajnos ez a gép a SEGA Hattyúdala volt de nem a gép hibájából sokkal inkább a SEGA üzletpolitikája volt a gond. Japánban a mai napig adnak ki rá játékokat a régi gépeket felújítják és nagy becsben tartják! Az egyik nagy "szerelmem" volt ez a gép a Saturn mellett. 😀
És íme az én Dreamcast -em: 😆
Létezett ilyen is? Soha nem hallottam róla.
Létezett. Nem létező dolgokról nem nyitok témát! 😆
Létezett ilyen is? Soha nem hallottam róla.
Valószínűleg csak Ázsiában volt elterjedt.
Itt egy kis spcifikáció:
Specs:
CPU: Hitachi SH-4, 200MHz clock rate, 360 MIPS (millions of instructions per second), 1.4 GigaFLOPS (floating-point operations per second), 128-bit 3D calculations, 64-bit data bus, 800+ MBytes/second bus bandwidth
Graphics Core: NEC PowerVRSG, 3 million polygons/second peak rendering rate, Perspective-Correct Texture Mapping, Point, Bilinear, Trilinear and Anisotropic Mip-map filtering, Gouraud shading 32-bit z-buffer, Colored light sourcing, Full scene anti-aliasing
Hardware-based Fog, Bump mapping, 24-bit color, Hardware-based texture compression, Shadow and Light volumes, Super sampling
Memory: 16 MB main RAM, 8 MB video RAM, 2 MB sound RAM
Resolution: 640x448.
Colors: 16.7 million
Sound: Yamaha Audio Core, 32-bit RISC CPU, DSP for real-time effects, 64 sound channels, ,Full 3D sound support, Hardware-based audio compression
Dreamcast Control Pad: Digital and analog directional controls, Dual analog triggers, Virtual Memory System data save unit
Expansion Options: Modem: 33.6kb per second transfer rate (56kb in U.S.) Upgradable
Operating System: Customized Microsoft Windows CE and Sega operating system
Media: GD-ROM (GigaByte Disk-ROM) Drive - Maximum speed 12X 1.2 GigaByte capacity
Console Dimensions: 7 7/16" X 7 11/16" X 3" , 190 mm (W) x 195 mm (H) x 78 mm (D)
Weight: 4.4 pounds, 2.0 kg
Release Date: November 20, 1998 (Japan), September 1999 (USA)