Tuning műhely

2008. October 05., téma
Fórum » Asztali PC
Ide minden jöhet ami a PC tuningolásával kapcsolatos.

Kérjük nem linkelni, max bemásolni.

Mindenki csak a saját felelősségére tuningoljon, az oldalon elhangzott ötletekért / okozott károkért sem az oldal, sem az ötletadó nem vállalja a felelősséget!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Garadex avatar
Srácok, vettem egy Gigabyte Hd7770 -es Oc edition videókártyát. GPU órajel: 1050 MHz, Memória órajel: 4500 MHz, Szeretném kérdezni mennyit lehetne húzni rajta? Még kezdő vagyok kártya tuningban. (Magyarul még sosem csináltam) Köszi a segítséget előre is 😀
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
Kár.de nekem ez is megfelel egyenlőre majd ha engedi a keret akkor majd újítok várok még megnézem az új generációs VGA-kat és procikat
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Kár, hogy nem Deneb magos mert akkor lehetne 6MB l3 cache is😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Próbáld ki kettő és négy maggal is és egyszerűen azt már te is éreznéd ha a proci 100 fokon lenne😃 Tűzforró lenne a ház teteje😃 Ha nincs kb semmi különbség akkor értelemszerűen alig nőtt a hő😃 próbáld ki h terheled a procit két maggal úgy milyen meleg és hány fokot ír aztán próbáld ki 4 maggal és úgy milyen meleg. Ha nem melegebb vagy csak picit akkor biztosan bírja bár még az sem biztos, hogy melegebb lesz mivel a hűtő ventije nagyobb sebességre kapcsol legfeljebb szóval inkább csak annyi változás lesz szerintem, hogy hangosabb lesz a processzorhűtő ventilátora.
0
0
0
0
nOmAd6 avatar
OK akkor ha feloldom a 4ik magot akkor nem kell attól féljek,hogy meghal a proci mármint kiég a hőmérséklet miatt?
0
0
0
0
Cooley avatar
Koni írta:
Hali szeretném feloldani a 4ik magot a procimon.Viszont ha feloldom a 4ik magot akkor nagyon magas a hőmérséklet 80 fokot mutatnak a programot.Valami ötlet?Alap óra jelen is 80fok ha lejeb veszem akkor is.