background
avatar
Ayistion
Szint: 46
11 éve tag, offline
2.5K ☀
1.1K 💬
140 🎮
29 ❤
10 🎁
Máté (Kovács)
27 éves, férfi
Zala

PRISM: Guard Shield, avagy a Gárdista

Írta: Ayistion, 2014. January 02., játékteszt
Játék: PRISM Guard Shield

Röviden és tömören összefoglalva, hogy miért NE játszatok ezzel a csodajátékkal.


Egy kis rövid előszó

A mai alanyunk fejlesztője a „Rival Interactive”, aminek neve engem a City Interactivera emlékeztetett, később talán ti is rájöttök hogy miért. A játék folyamán, a(z) U.S. Army National Guardnak egyik tagjaként fogunk bevetéseken részt venni, mindenféle segítség nélkül. A játékra inkább a gyors játékmenet lesz a jellemző, mivel rengeteg áldozat lesz a fegyvereink által.

Ahol még van remény

Az intro videót nézve, pozitívumok töltöttek el, mivel ígéretesnek látszott a dolog, aztán megérkeztem a főmenübe. A menüben úgymond a szokásos pontok fogadtak. Megtaláljuk a Single Player játékmódot, ahol pályáról pályára fogunk haladni a küldetésekkel. Multiplayer játékmódban, egy vagy több barátunkkal csapathatjuk ezt a csodát, Death Match és Team Death Match játékmódban, de akár még Co-operative játékmódot is igénybe vehetjük. A beállítások menüben a szokásos dolgokat fogjuk találni. A játék támogatja a FULL HD monitorokat is, szóval tolhatjuk remek felbontásban is. A játék sok mindent ígér nekünk, mint például az említett Multiplayer játékmódokat, vagy éppen a három fajta környezetet, de a felismerhető tereptárgyakról se feledkezzünk meg. Most ez komoly, kedves Rival Interactive? Felismerhető tereptárgyak… Milyen lett volna a nem felismerhető tereptárgyak opció?
-Hé csávó! Hozd már ide azt az RPG-t légy szíves!
-DE HISZEN AZ A NASA MŰHOLDJA TE TUDATLAN!
Na jó, viccet félretéve haladjunk tovább a teszttel, szóval át is térnék a következő témára.


Játékmenet

A játékmenetről mit is mondhatnék el. Háromfajta nehézségi fokozaton tolhatjuk majd a Single Player módot, Könnyű, Normál és Nehéz szinten. Ami fontos, hogy érdemesebb először Easy szinten kezdeni, mivel a játék néha nagyon vagány dolgokkal fog elődrukkolni, mint például hogy öld meg az RPG-s terroristát az xy fegyvereddel. Jó nem is lenne nehéz, ha nem lenne 100.000 HP-ja, szóval belelőhetsz 30 tárat, ő akkor is élni fog, valamint az RPG utánpótlása határtalan. A pályák során dossziékat is gyűjtögethetünk, ami +20 Intel-t fognak adni, aminek szerepére nem jöttem rá. Összesen 7 pályán fogunk majd akciózni, szóval némileg számíthattok hosszabb játékmenetre is. A játék 8 fegyvert ígér nekünk, én ebből eddig találkoztam hárommal, amit használhattam, valamint a Terroristáknál láttam RPG-t, szóval ez így négy, de van egy csodafegyverünk, talán azt beleértve öt, a maradék három pedig a fene tudja… A csodafegyverünkről is szólnék pár szót. Ezt kb FreddyD Aqva Fitness ökléhez, vagy a Mesterlövészben használt gumibothoz tudnám hasonlítani. Egy csodálatos sokkolót fogunk kapni, amivel ha valakit sokkolunk, rögtön szörnyet hal.

Butaságok, butaságok hátán

Ami engem a játékban a legjobban idegesített, az az ugrás és a futás. A játékban képesek vagyunk kemény 10 centit ugrani, és 10 métert futni folyamatosan. Na de most komolyan… Hol képeznek ki ilyen strapabíró embereket?! Ezek mellett még találhatunk bugokat, mint például hogy a fa ládákon képtelenek vagyunk átlőni, a tárgyak szélétől 5 centire, a tárgy még mindig felfogja a lőszert, de még lebegő fegyverek is vannak, de a terroristák haláláról sem feledkezhetünk meg. Néha olyan módon bírnak meghalni, hogy haláluk után még ugranak vagy tíz métert mi felénk. A játék még abból is viccet csinál, hogy hirdeti a játékot, de néha még más fajta képekkel is találkozhatunk a pályákon, de még a falba beragadó terroristák is előfordulnak.


Grafika

A játék pontosan nem tudom hogy mikor kerül piacra, de ha jó információt birtoklok, 2005 vagy 2006 a megjelenés éve. Ha most bele gondolok hogy 2005, 2006-ban milyen grafikájú játékok kerültek a piacra, akkor ez elbújhat maximum grafikán is pl egy NFS MW mellett. Tudom, nem érdemes egy FPS és egy autós játékot összehasonlítani… A fegyverek kialakítása elég durva lett, ami nagyjából elnyerte a tetszésem az a pályák kialakítása, és a robbanások. A fizikáról mit mondhatok… Az emberünk nem képes több mint tíz centit ugrani, de ezt leszámítva egy olajos hordót ha szétlövünk, a körülötte lévő ládák szépen darabokra hullanak.

Hangok

Ha igazságos akarok lenni a játékkal szemben, akkor azt mondom hogy a zenék nem lettek rosszak, valamint a szinkron is elég jó a korához képest, de a fegyver hangok valami szörnyedelmesen rosszak, de hát rossz fegyver fizikához, csak rossz fegyver hang illik.


Végszó

Mit is mondhatnék el a játékról így összességében? Ha jól meggondolom, de nagyon jól, akkor azt mondom, hogy a játék nem is lenne annyira szörnyű, de ezek a fránya idegesítő bugok, amik egy kis odafigyeléssel mind elkerülhetőek lettek volna, akkor egy egész pofás kis játékot kaptunk volna. Több mindent nem is tudnék el mondani erről a csodáról, szóval Én ezzel a teszttel kívánnék mindenkinek Boldog Karácsonyt, és Boldog Új évet!

no cover
no cover
PRISM Guard Shield
Megjelenés: 2007. October 13. (PC)
Hozzászólások: 3
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Szerintem Freewareből is akad több jobb darab is ennél, de a teszt nem lett rossz.
0
0
0
0
nagyerik99 avatar
Jó teszt lett gratulálok !😀
0
0
0
0
SuperPuma avatar
Ingyenes a játék. Ha annyira nem szőrnyű és egyszer kijátszható akkor elmegy.
A teszt jó. Van itt kép, bötü...minden ami kell.
0
0
0
0
Értékelés
Összes átlaga:
██████████
7
18 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció