Mesterséges intelligenciára tér át az AMD a következő generációs FSR 4-nél
Az AMD Computing and Graphics Business Group vezető alelnökével és vezérigazgatójával, Jack Huynh-nel a közelmúltban folytatott beszélgetés során új részletek derültek ki a technológiai óriás gaming GPU-stratégiájával kapcsolatban.
Rávilágított például arra, hogy az egységes UDNA GPU-architektúra létrehozásával leépítik a flagship gaming GPU-kat, miközben kiderült néhány izgalmas részlet az FSR 4-ről is. Huynh kifejtette, hogy az FSR jelentős átalakuláson megy keresztül. Korábban az FSR 2-t és az FSR 3-at analitikus módszerekkel fejlesztették ki, azonban az AMD azóta átstrukturálta a megközelítést, és MI-alapú képkockakészítésre és interpolációra összpontosít.
Mivel ezzel lényegében a hatékonyság maximalizálását és az akkumulátor élettartamának növelését vették célba, úgy tűnik, a cég a kézi játékeszközökre fog fókuszálni. Kiemelte azokat az előnyöket, amelyeket az FSR 4 a kézikonzolok piacára hozhat, de természetesen ez nem jelenti azt, hogy csak ezekre az eszközökre korlátozódik majd a technológia új változata.