Ma a kód útját terveztem meg VN engine-nél (egyszerűsívte). Egy kis magyarázat:
- Felhasználó megírja a kódot az engine egyszerű nyelvén
- Az bekerül egy értelmezőbe (ez konvertálva lesz C# kódra)
- C# fordító
- Gépi kód (és örül a felhasználó 😀😉
Ha én játékot csinálnék az biztos hogy cod mw 3 filing meg nfs mw2 es keverék 😃 mondjuk egy 30gb nagyású és durva extém részekkel 😃 és baromi hosszú storyval 😃 persze +18 as nak adnám ki 😃
De mmorpg-t is csinálnék 😃
Milyen programmal lehet csinálni gameket ? mert haver se tud olyan programot amivel lehet meg én se :S
Rengeteg ötletem van, ha megnyerném a lottót tuti, hogy befektetnék az egyik játékba.😀
- Az egyik ötletem egy vadnyugati mmo(rpg) lenne, hatalmas nyílt világgal, minijátékokkal, párbajokkal, erődharcokkal stb. Mondjuk single playerbe se ártana egy hasonló játék, de az semmiben sem különbözne a Red dead redemptiontól szerintem. Nem is értem mért jön ki ilyen kevés western játék pedig van rá igény.
- Kiváló mmorpg-t lehetne az Avatar: the last airbender című sorozat alapján, amiben idomárok vagyunk. Adva van egy kidolgozott, hatalmas világ, rengeteg lehetőséggel. Az egyetlen nehézség ebben a játékban, a kasztok közötti egyenlő érdeklődés fenntartása lenne.😃 Ki kellene találni valamit, hogy az összes kaszt, föld, tűz, víz, levegő, elég érdekes legyen ahhoz, hogy ne mindenki csak egy két kaszttal játszon.
- A kedvencem egy zombis játék lenne. A dead islandhez hasonló lenne, az alábbi különbségekkel:
- jó történet, döntésekkel, mély kidolgozott karakterek.
- csak félig lenne open-world, a történet előrehaladtával egyes helyszínekre nem tudnánk visszamenni.
- taktikai, és lopakodó játékmenet, de lennének benne lőfegyverek is.
- tudnánk parancsokat adni a társainknak
- nem a zombihentelésről, hanem a túlélésről szólna.
- történet előrehaladtával évszakvaltozás
- változatos helyszínek
Egyelőre ennyi, majd írok még
Én már régóta tervezek egy Visual Novell engine-t készíteni. A következő szempontok alapján hoztam a döntésem:
Renpy (Ez egy VN engine) hiányosságai:
- Nincs 16:9, 16:10-es képarány a programokban.
- Grafikailag, effektek is elég elavultnak tűnnek már mai szemmel
- Platform függő (jó van Mac, Linux, Windows portja), de mi van a Mobil OS-okkal (Android, IOS). Ma szívesen olvasnának telefonjukon is már VN-t. (Nem feltétlenül magyarországi lakosságra gondolok)
- Kevés interakció programozható a játékosokkal szembe
Ezért gondoltam hogy elkezdek egy ilyen motort tervezni, hála istennek mivel 2D-s grafikával kell dolgozni nem is olyan bonyolult.
Egyelőre ezekre a platformokra gondoltam a motort: Windows, Linux, Mac, Android, Windows 8 RT
Persze Open Source lenne az egész.
Alap motor: MonoGame (XNA)
Nyelv: C#
Persze ebbe is lesz egy külön fordító szerűség mint RENPY-nél, szóval a felhasználó egy egyszerűbb nyelven fogja megírni a VN-t.
Most míg iskolába járok van időm ezzel foglalkozni. Persze a segítség mindig jól jön, ezért is írtam ide hátha valakinek felkeltem az érdeklődését! Szóval akit érdekel bátran írjon! Fontos hogy legyen valami fogalmad a Visual Novellekről!
Csak ez nem úgy fog menni, hogy elvégzel egy középsulit, aztán már egyedül csinálod a MaxPayne 4-et.. Ha így lenne mennyi király játék lenne.. Nem veszem el teljesen a kedved, lenyomsz még 1 egyetemet és talán mehetsz valamelyik játékészsítő céghez.... Spoiler!
Én infós suliba készülök mert minden álmom játékkészítő lenni 😀😉)). Ahogy befejezem a sulit azonnal belefogok a játékkészítésekbe. Na de ahhoz rohadt sokat kell tanulnom 😃. Amúgy én a Max Payne 4 részét készíteném el. Egy nagyon zsííír grafikával. És persze mindent úgy csinálnék mint a való életbe történne. Pl.: ha meglőnek akkor, hogy rogysz össze. Most kezdtem el a GTA IV-et rohadt jó. Na ott pl.: ha elüt 1 kocsi ott kb úgy repülsz mint a való életben. Na szóval én iylet csinálnék.
Még tavaly nyáron összeálltunk haverokkal és XNA-ban kezdtünk neki egy játék írásának, csak aztán jött a suli és abbahagytuk. Akkor volt egy ötletem, többieknek is tetszett.
Egy túlélő RPG, de nem olyan mint amiket mostanában csinálnak hanem mindent neked kell megcsinálnod (kaját, szállást, stb... kb mint Minecraftban). Adott egy sziget, és itt kell túlélni, feltalálni magad. Nyílt világ, nincs szint, spellek, csak képességek amik egy adott cselekvésre hatnak (pl. kaja készítése, menedék építése). Minél jobb vagy valamiben annál jobb cuccokat tudsz előállítani. Az egész alá meg egy Unreal engint képzeltem el akkor.
Most ennyi jutott eszembe, de mikor elkezdtem ezt kigondolni több dolog is volt benne, csak már nem emlékszem rá 😞 .
Szabadidőmben most is szoktam játékot írni, bár az nem ennyire összetett. XNA 4.0-hoz a Microsoft Windows RPG Starter Kit addonnal. Megvan minden ami egy kezdő RPG-hez kell a többit meg már nem nehéz megtanulni, akár gyakorlás útján is, mivel nagyon kevés értelmes tutorial van hozzá.
Én olyan játékot csinálnék,ami a jelenben játszódna (2012-2013) egy gettóban. Egy fiatal srácról szól aki most költözött be a város kegyetlen negyedébe, ahol mindennapos az emberölés és a rablás. Mindenhol graffitik, kiégett kocsik és házak vannak. Az ottani emberek nem szeretik az új lakókat, ezért a srác családjának házát is felgyújtják. A srác eközben nemvolt otthon. és mire hazaér csak a kiégett házat és az összeégett holttesteket találja meg. Elhatározza, hogy megkeresi a bandát aki végzett családjával, és egyenként megöli a tagjait. De ehhez rengeteg törvénybe ütköző dolgot kell tennie.
-A játékban lenne egy viszonylag nagy szabadon járható tér (ami ugye a gettó)
-küldetések a főszállal kapcsolatban, illetve mellék küldetések (pl: kocsilopások, graffitik, parkour verseny stb..)
-tetoválószalonok a gettó különböző részein
-rengeteg fegyver(pl:9mm, ak47,M16A4 és még sokmás korszakbeli fegyver)
-sokféle kocsi(a tragacstól elkezdve a csúcsverdáig)
-éjszakánkénti betörések pénzszerzés érdekében
és még sok más lehetőség a mindennapokból.
A játéknak viszonylag szép, élvezhető grafikát adnék, de nem túl erős gépet hogy mindenki tudjon vele játszani aki szereti ezt a műfajt.
TPS nézetes lenne.
Lenne multiplayer módja, illetve co-op módja is.
Hááát valami Just Cause 2 höz hasonló grafikával,hasonló világban. egy bosszúszomjas katona vagy,és meg akarod bosszulni nejed halálát. 4 leszerelt bajtársaddal elindultok,egy bosszúhadjáratra az igazság nevében. el kell kapnod Robinson-t az uj tábornokot,akitől mindenki fél,és aki kiadta a parancsod a feleséged,Sarah megöletésére. igy hát az ütős ötös elindul és felkutatja Kuba alvilágában az ott rejtőző tábornokot. az út azonban nem könnyű,nem legális,és nem "kegytelljes" . MINDENT megteszünk,hogy eljussunk a célunkig. zsoldosok,bérgyilkosok,tolvajok, csatlakoznak kis csapatunkhoz,amiből egy szervezetet hozunk létre az 5 nagy, az 5 alapító tag a főnök,élükön veled. haladtok is terveittekkel,aztán nagy döntés vár rád. a bosszú, vagy a banda? bizony a hatalom és a személyes bosszóállás nem fér meg együtt. ha a bosszút választod,az 5 nagy ellen fodul a banda. ha a hatalmat választod,le kell mondanod az igazságtételről,és mind ez a cél elött. fejleszthető fegyverek,házikészítésű bombák,hű szövetségesek és besúgók. így működik ez Santiago De Cuba ban.
czene írta:
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
A trabanton kívül pontos a leírásod a WRC2-re, azért írtam.
Én meg olyat csinálnék, amelyben a Magyar Honvédség embereivel megyünk, a CoD motor hajtaná. Lenne benne AMD-65 meg az összes magyar cucc. Lenne benne Slavia is ( az nem magyar).
czene írta:
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
Én egy sandbox rpg-t csinálnék:
A kárpát medencében játszódna XI.-XII. század környékén.
Egy kis fantasy ízt is kapna, szóval korhűség lenne de történelem hűség nem.
Itt kivételesen a megszokott rpg-ktől eltérően nem egy világmegmentő "rambo" lennél hanem egy kis senki.. akivel boldugulsz ahogy tudsz. Fps és tps nézet lenne hasonlóan az elder scrollshoz.A mass effectben jelenlévő példakép pontos rendszerhez hasonló lenne benne. Harc rendszer is elder scrollshoz hasonló, valós idejü. Tárgyak ezrei lennének megszerezhetőek. Szakmák:kovács,alkémia....stb
Valós idő.. ami nézi a rendszeridőt, szóval ugyananyi óra lenne mint amenyi a valóságba és ugyanolyan hosszú lenne egy nap..stb. Nehézségi szint nélkül.
Egy egyszerübb unreal engine 3-as grafika jellemezné. Lenne benne 5fős Co-op és 20v20-as csaták.
Én egy olyan játékot képzeltem el amihez hasonlo még sosem volt!
A cime ez lenne:
1956 Fight For Justice (1956 FFJ)
Leírás:
A játék Tps nézetben zajlana!
Budapest egy lekisebitett kissé átalakit városa lenne a pálya!
amolyan Gta szerü szabad mozgás az egész városba!
A környezet az autok,bicigli minden jármü ami ebben a korba fellelhető volt magyarországon volt felelhető
Fegyverek megint az adott korbol lennének!
Maximum gépigény:egy core duo 3 ghz proci
4 gb ram
és egy GTS 450 vga
A story 1956-ban játszodna egy picit az a nyomozos titkos találkozások és végül a lázadás az idegen kommunista diktátorok elleni harc lenne
csoportoat lehetne szervezni rajta ütésekkor és amikor minden fontos pontot elfoglalnak pesten és sikerült elérni hogy az oroszok elhagyják pestet akkor lenne vége csak a játéknak!
Egy komoly grafikát képzeltem el hozzá szép effektekel optimalizáltan persze
Egy jól müködö AI és ***a Karakter animációt hogy ne gagyin mozogjanak!
később persze kilehet adni még folytatásokat ahol voltak 1956 ba hasónlo felkelések
Pl:Mosonmagyaróvár aminek lehetne a cime 1956:bloody massacre
czene írta:
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
czene írta:
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
Én egy ilyen játékot képzeltem el:
Lenne egy 10 fő csapat akiknek a céljuk nem más mint hogy kirabolják a várost ahol élnek.A történet a jövőben játszódna.Minden karakternek lenne egy előtörténete amit a játékos élne végig egy 10 órás történet részeként.Nem lennének átvezetők mert így a játékos jobban beletudja élni magát a történetbe.Ha mind a 10 előtörténetet végig játszotta a játékos akkor eldönthetné hogy melyik karakterrel folytassa tovább.Minden karakternek lenne egyedi képességei,kinézete pl:A főnök tervez,parancsol.A robbantó elhelyezi a bombákat.Ha a főszállal is végez majd a játékos akkor is lenne dolga a gyűjthető tárgyak, alegelejétől 100%-ban bejárható futurisztikus város(ahol a bennszülötteken kívül mindenki maszkot hordana a veszélyes légkör miatt) és a városban megbúvó minijátékok(konzervlövés,poker,stb…),fejtörők személyében,nem is beszélve a mellékküldetésekről.Lenne évszak és időjárás-változás is.A karakter éhes,és szomjas is lehet szóval éttermekbe is menni kell majd.
A név nem más lenne mint: Faces.
Unreal 3 enginen futna kb.olyan gépigénnyel mint a Batman Arkham City.Fejlsztési idő:kb 3év lenne.
Vélemény?
😆 nem rossz ötlet...hát most mér majd ő is lesz swat-os egyszer 😃
vagy akkor meglenne oldva h pl az ősemberek egy helyen a modernebb emberek megint külön helyen és nemtudnának egymáshoz menni 😀
Hát ha játékkészitő lennék akkor szerintem simán megcsinálnék egy olyan játékot aminek a grafikája nagyon ütne.. elöszöris és a játékélmeny pedig összefoglalva így nézne ki...
Mint a rendes élet.. ha játszott már valaki RP ( Role Play ) játékkal akkor az tudja..
Az őskortol mostanáig mindent....
Rendesen kezdődne a játék mikor ősember vagy vadásznál meg minden és valahogy igy fejlődne a játékélmény is..
Nagyon hosszu lenne a játék tehát simán lehetne vele 1 évig is játszani stb...
Erős gép kellene hozzá.... 😆
Ma a kód útját terveztem meg VN engine-nél (egyszerűsívte). Egy kis magyarázat:
- Felhasználó megírja a kódot az engine egyszerű nyelvén
- Az bekerül egy értelmezőbe (ez konvertálva lesz C# kódra)
- C# fordító
- Gépi kód (és örül a felhasználó 😀😉
De mmorpg-t is csinálnék 😃
Milyen programmal lehet csinálni gameket ? mert haver se tud olyan programot amivel lehet meg én se :S
- Az egyik ötletem egy vadnyugati mmo(rpg) lenne, hatalmas nyílt világgal, minijátékokkal, párbajokkal, erődharcokkal stb. Mondjuk single playerbe se ártana egy hasonló játék, de az semmiben sem különbözne a Red dead redemptiontól szerintem. Nem is értem mért jön ki ilyen kevés western játék pedig van rá igény.
- Kiváló mmorpg-t lehetne az Avatar: the last airbender című sorozat alapján, amiben idomárok vagyunk. Adva van egy kidolgozott, hatalmas világ, rengeteg lehetőséggel. Az egyetlen nehézség ebben a játékban, a kasztok közötti egyenlő érdeklődés fenntartása lenne.😃 Ki kellene találni valamit, hogy az összes kaszt, föld, tűz, víz, levegő, elég érdekes legyen ahhoz, hogy ne mindenki csak egy két kaszttal játszon.
- A kedvencem egy zombis játék lenne. A dead islandhez hasonló lenne, az alábbi különbségekkel:
- jó történet, döntésekkel, mély kidolgozott karakterek.
- csak félig lenne open-world, a történet előrehaladtával egyes helyszínekre nem tudnánk visszamenni.
- taktikai, és lopakodó játékmenet, de lennének benne lőfegyverek is.
- tudnánk parancsokat adni a társainknak
- nem a zombihentelésről, hanem a túlélésről szólna.
- történet előrehaladtával évszakvaltozás
- változatos helyszínek
Egyelőre ennyi, majd írok még
Renpy (Ez egy VN engine) hiányosságai:
- Nincs 16:9, 16:10-es képarány a programokban.
- Grafikailag, effektek is elég elavultnak tűnnek már mai szemmel
- Platform függő (jó van Mac, Linux, Windows portja), de mi van a Mobil OS-okkal (Android, IOS). Ma szívesen olvasnának telefonjukon is már VN-t. (Nem feltétlenül magyarországi lakosságra gondolok)
- Kevés interakció programozható a játékosokkal szembe
Ezért gondoltam hogy elkezdek egy ilyen motort tervezni, hála istennek mivel 2D-s grafikával kell dolgozni nem is olyan bonyolult.
Egyelőre ezekre a platformokra gondoltam a motort: Windows, Linux, Mac, Android, Windows 8 RT
Persze Open Source lenne az egész.
Alap motor: MonoGame (XNA)
Nyelv: C#
Persze ebbe is lesz egy külön fordító szerűség mint RENPY-nél, szóval a felhasználó egy egyszerűbb nyelven fogja megírni a VN-t.
Most míg iskolába járok van időm ezzel foglalkozni. Persze a segítség mindig jól jön, ezért is írtam ide hátha valakinek felkeltem az érdeklődését! Szóval akit érdekel bátran írjon! Fontos hogy legyen valami fogalmad a Visual Novellekről!
Spoiler!
Egy túlélő RPG, de nem olyan mint amiket mostanában csinálnak hanem mindent neked kell megcsinálnod (kaját, szállást, stb... kb mint Minecraftban). Adott egy sziget, és itt kell túlélni, feltalálni magad. Nyílt világ, nincs szint, spellek, csak képességek amik egy adott cselekvésre hatnak (pl. kaja készítése, menedék építése). Minél jobb vagy valamiben annál jobb cuccokat tudsz előállítani. Az egész alá meg egy Unreal engint képzeltem el akkor.
Most ennyi jutott eszembe, de mikor elkezdtem ezt kigondolni több dolog is volt benne, csak már nem emlékszem rá 😞 .
Szabadidőmben most is szoktam játékot írni, bár az nem ennyire összetett. XNA 4.0-hoz a Microsoft Windows RPG Starter Kit addonnal. Megvan minden ami egy kezdő RPG-hez kell a többit meg már nem nehéz megtanulni, akár gyakorlás útján is, mivel nagyon kevés értelmes tutorial van hozzá.
-A játékban lenne egy viszonylag nagy szabadon járható tér (ami ugye a gettó)
-küldetések a főszállal kapcsolatban, illetve mellék küldetések (pl: kocsilopások, graffitik, parkour verseny stb..)
-tetoválószalonok a gettó különböző részein
-rengeteg fegyver(pl:9mm, ak47,M16A4 és még sokmás korszakbeli fegyver)
-sokféle kocsi(a tragacstól elkezdve a csúcsverdáig)
-éjszakánkénti betörések pénzszerzés érdekében
és még sok más lehetőség a mindennapokból.
A játéknak viszonylag szép, élvezhető grafikát adnék, de nem túl erős gépet hogy mindenki tudjon vele játszani aki szereti ezt a műfajt.
TPS nézetes lenne.
Lenne multiplayer módja, illetve co-op módja is.
Ez lenne az a játék amivel én ellenék 😆
ez a story. remélem tetszik 😃
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
A trabanton kívül pontos a leírásod a WRC2-re, azért írtam.
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
P2-esemen akadt.
A kárpát medencében játszódna XI.-XII. század környékén.
Egy kis fantasy ízt is kapna, szóval korhűség lenne de történelem hűség nem.
Itt kivételesen a megszokott rpg-ktől eltérően nem egy világmegmentő "rambo" lennél hanem egy kis senki.. akivel boldugulsz ahogy tudsz. Fps és tps nézet lenne hasonlóan az elder scrollshoz.A mass effectben jelenlévő példakép pontos rendszerhez hasonló lenne benne. Harc rendszer is elder scrollshoz hasonló, valós idejü. Tárgyak ezrei lennének megszerezhetőek. Szakmák:kovács,alkémia....stb
Valós idő.. ami nézi a rendszeridőt, szóval ugyananyi óra lenne mint amenyi a valóságba és ugyanolyan hosszú lenne egy nap..stb. Nehézségi szint nélkül.
Egy egyszerübb unreal engine 3-as grafika jellemezné. Lenne benne 5fős Co-op és 20v20-as csaták.
A cime ez lenne:
1956 Fight For Justice (1956 FFJ)
Leírás:
A játék Tps nézetben zajlana!
Budapest egy lekisebitett kissé átalakit városa lenne a pálya!
amolyan Gta szerü szabad mozgás az egész városba!
A környezet az autok,bicigli minden jármü ami ebben a korba fellelhető volt magyarországon volt felelhető
Fegyverek megint az adott korbol lennének!
Maximum gépigény:egy core duo 3 ghz proci
4 gb ram
és egy GTS 450 vga
A story 1956-ban játszodna egy picit az a nyomozos titkos találkozások és végül a lázadás az idegen kommunista diktátorok elleni harc lenne
csoportoat lehetne szervezni rajta ütésekkor és amikor minden fontos pontot elfoglalnak pesten és sikerült elérni hogy az oroszok elhagyják pestet akkor lenne vége csak a játéknak!
Egy komoly grafikát képzeltem el hozzá szép effektekel optimalizáltan persze
Egy jól müködö AI és ***a Karakter animációt hogy ne gagyin mozogjanak!
később persze kilehet adni még folytatásokat ahol voltak 1956 ba hasónlo felkelések
Pl:Mosonmagyaróvár aminek lehetne a cime 1956:bloody massacre
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
A WRC 2-ben mióta van pl. trabant vagy hasonló autó?Meg az elég gagyira sikerült.
aki akar pályákat csinálni call of duty hoz annak ajánlom a radiant-ot 😀
Én rallys játékot készítenék.Amit pl trabanttal lehetne elkezdeni és lehetne fejleszteni benne az autókat.és ahogy nyernénk a versenyeket egyre több pénzt kapnánk és jobb kocsikat lehetne venni.Az amatőr versenyektől indulna a wrc-ig.
A WRC 2 pontosan ilyen játék. 😀
Lenne egy 10 fő csapat akiknek a céljuk nem más mint hogy kirabolják a várost ahol élnek.A történet a jövőben játszódna.Minden karakternek lenne egy előtörténete amit a játékos élne végig egy 10 órás történet részeként.Nem lennének átvezetők mert így a játékos jobban beletudja élni magát a történetbe.Ha mind a 10 előtörténetet végig játszotta a játékos akkor eldönthetné hogy melyik karakterrel folytassa tovább.Minden karakternek lenne egyedi képességei,kinézete pl:A főnök tervez,parancsol.A robbantó elhelyezi a bombákat.Ha a főszállal is végez majd a játékos akkor is lenne dolga a gyűjthető tárgyak, alegelejétől 100%-ban bejárható futurisztikus város(ahol a bennszülötteken kívül mindenki maszkot hordana a veszélyes légkör miatt) és a városban megbúvó minijátékok(konzervlövés,poker,stb…),fejtörők személyében,nem is beszélve a mellékküldetésekről.Lenne évszak és időjárás-változás is.A karakter éhes,és szomjas is lehet szóval éttermekbe is menni kell majd.
A név nem más lenne mint: Faces.
Unreal 3 enginen futna kb.olyan gépigénnyel mint a Batman Arkham City.Fejlsztési idő:kb 3év lenne.
Vélemény?
én a Tomb Raider 5el kiadott szerkesztővel csinálok játékot 😃 ezt a mostanit már 3 éve készítem 😜
itt van pár kép 😀
videó 😃
http://www.youtube.com/watch?v=NOWSlHsD8Ww
Ez nagyon ígéretes, hajrá csak így tovább 😀 . Milyen állapotban van jelenleg? Hány 100% -ban van kész?
hát igen nemártana ha kiadnának végre valami jó játékot... 😃
Decemberbe Assassin's Creed Revelations 😃
Előtte Call of duty mw3
vagy akkor meglenne oldva h pl az ősemberek egy helyen a modernebb emberek megint külön helyen és nemtudnának egymáshoz menni 😀
Az ősember a swatost dobálja kővel 1v1 be? 😆 😆
Ez nem lenne nagy bevétel mer egyjátékba adnálki minden tudásod
min 50 giga lenne
és azt meddig fejlesztenéd vagy csinálnád ha egy évig lehetne vele játszani 😲 de azért én megvenném mert szeretem az olyan játékokat 😃
Évekig 😆
Mint a rendes élet.. ha játszott már valaki RP ( Role Play ) játékkal akkor az tudja..
Az őskortol mostanáig mindent....
Rendesen kezdődne a játék mikor ősember vagy vadásznál meg minden és valahogy igy fejlődne a játékélmény is..
Nagyon hosszu lenne a játék tehát simán lehetne vele 1 évig is játszani stb...
Erős gép kellene hozzá.... 😆
bocsi ha gáz de ez jutott eszembe
itt van pár kép 😀
videó 😃
http://www.youtube.com/watch?v=NOWSlHsD8Ww