Menu
Elex: sandbox RPG a Risen és a Gothic alkotóitól
Szerző: xoki, 2017. június 04., hír

A Gothic és a Risen alkotóitól, valamint a THQ Nordic kiadó közreműködésével egy új sandbox stílusú RPG várható, amely szinte az összes fikcionális világ elemét kombinálja.

Az Elex egy sandbox, teljesen nyitott világú RPG lesz. Magalan – vagyis a meteorbecsapódást szenvedett, pusztulás szélén álló világ - mind az öt régiója elérhető lesz a játék kezdetétől. Bármi, ami a térképen rajta van, azonnal meglátogatható. Természetesen nem fog minden könnyen menni, ugyanis utunkat megnehezítik majd a különféle ellenségek. A játék lehetőséget ad 4 frakció közül az egyikbe való csatlakozásra is.

Az Elex október 17-én jelenik majd meg PS4-re, Xbox One-ra és PC-re, ráadásul gyűjtői kiadás is várható.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 11
Warlordcommander avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 21:24:25
#
Szerintem valami felturbózott gothic 3 lesz, legalábbis leirás alapján (egyből bejárható terület frakciók stb), engem mindenesetre nagyon érdekel, kiváncsi leszek rá. Már fél éve várom de még 4 hónap.:?
bitpork avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 20:23:55
#
Tehát lesz egy új motoros Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura-k.
Kemy avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 08:04:48
#
Jó a zene a videó alatt :)
Fukoshi avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 07:58:11
#
Szép meg minden, de remélem a combat rendszer nem lesz egy "point and click adventure" , jólenne most már ennyi év után egy "skill based" MMO, ahol számít pl milyen mozdulatokat csinálsz, blockolni lehet stb. (Még egy Dark Souls/Witcher féle combat rendszernek is örülnék.)
szilver avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 09:54:57
#
Igen jó lenne,csak ez nem MMO lesz annyival pontosítanék. :)
Fukoshi avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 18:45:34
#
Singleplayer lesz?
phoenixfire avatar
4 hónapja | 2017. 06. 07. 09:00:13
#
Singleplayer lesz, steam-en is írja.
szulha avatar
4 hónapja | 2017. 06. 05. 06:59:23
#
Elég jónak néz ki így Trailer alapján, talán nem rontják el. Egy a lényeg OPTIMALIZÁLJÁK rendesen, és ne csapják össze... :D

Bár én kicsit attól félek hogy túlságosan a fegyverekről fog szólni, mert ahogy látom 4-5 felé lesz osztva a világ, van bent kard is fegyver is, mágia is... De pl mi van akkor ha én már szereztem kezdésnek fegyvereket, mert ahogy olvastam szabadon bejárható már elején, aztán átmegyek a "Kardos részlegre" és szétlövök mindenkit semmi esélyük:D vagy nem tudom ezt hogy fogják megoldani... Vagyis legalább én így értelmeztem.. (De gondolom ez úgy lesz megoldva ahol kard van ott van Mágia is..) :D
xCube avatar
4 hónapja | 2017. 06. 06. 06:30:52
#
Azért a Gothic készítői "néhány év" szakmai tapasztalattal valószínűleg ilyen alapvető hibát nem követnek el. A közelharc és a távolsági fegyverek biztosan balanszolva lesznek. Pl. a lőfegyverek hatékonyak lesznek emberi ellenfelek ellen, de ahhoz túl kevés a muníció, hogy bullet sponge nem emberi ellenségek ellen érdemes legyen bevetni, vagy hasonló módszerek.
Fukoshi avatar
4 hónapja | 2017. 06. 06. 13:46:32
#
Vagy egyszerűen olyan ellenfelek lesznek akik szeretik nézegetni az ember orrszőrét, és rád futnak mint feminista a hotdogstandnak
Kody avatar
4 hónapja | 2017. 06. 04. 22:33:47
#
Ez igen!