header
Before We Leave
Before We Leave cover
Megjelenés: 2020. May 08.
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Balancing Monkey Games
Kiadó: Team17

Before We Leave gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i5-4300U or AMD Phenom II X4 975
RAM:
4 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 550 Ti or AMD Radeon HD 4890
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 (64 bit only)
STO:
2 GB available space

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i5-9400 or AMD Ryzen 5 3400G
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA Geforce GTX 970 or AMD Radeon RX 590
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 (64 bit only)
STO:
2 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Dawn of ManAirborne KingdomIndustries of TitanCartel TycoonConstructorThe Constructors
Hozzászólások: 1
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Epic Games Store - 18€

Real time, single player, harc nélküli városépítő, mely sokat merített a Civilization V és az Anno sorozatból.



Emellett picit egymásnak ellentmondó is a környezet, mert sok ismertetőben középkori városépítőnek jellemzik, ám az csak az első fél-1 órára igaz.
Alapfelállás az, hogy egy kozmikus kataklizma elől a népünk egy föld alatti bunkerbe költözött le, hogy túléljen...azóta eltelt 100 év, sokat felejtettek és elérkezett az idő, hogy feljöjjenek a felszínre és megpróbáljanak életben maradni, szükség esetén új bolygóra költözni.

És hogy ne legyen egyszerű a felejtés következménye, hogy a játékba bekerült a Civilization 5-6-ból ismert kutatási felület, ahol szépen végig lehet kutatni az olyan elfelejtett technológiákat, mint az öntözés vagy kenyérsütés.

Feljövetel után gondoskodnunk kell a népünkről, kell nekik fedél, kaja, innivaló. Építkezéshez az Annoból ismert fa-kő-szerszám-üveg-acél nyersanyagok kellenek és a gyártási menet is kb az Anno-ból van átemelve: vasérc kitermelés után az ércet olvasztani kell vastömbbé a kohóban, majd a vastömböt át kell szállítani a szerszám készítőhöz aki szerszámot készít belőle, stb...

A kezdőbolygót fel kell deríteni, a kezdő kontinenst hogy elhagyjuk hajót kell építeni. A felderítés teljesen egyszerű folyamat, de ahogy a bolygó gömbhéja a felderítés hatására jelenik meg, az viszont nagyon egyedi hangulatot az az egész játéknak.

A város- és útépítés a videóban is látható hexekre épül és bizony van több épület mely több hexet foglal illetve van olyan környezet pl sivatag, ahol fontos, hogy csak a feláldozható hexekre építs, mert a zöld füves hexeken tudsz csak növényt termeszteni, vizet kitermelni. Emellett a fakitermelésre is ügyelni kell, mert bár a fa újranő, ha az adott hexen megsemmisíted az erdőt, az nem nő újra.

És elérkeztünk az általam tapasztalt legnagyobb problémához:
- fa, élelem, víz, olaj, homok mind-mind szükséges nyersanyag a lakók számára és egyik sem fogy ki : erdő visszanő ha a hexen marad fa, és a favágó az hagy mindig, kaját újraültetik mindig, víz sem fogy el, olaj és homok is kb végtelen mennyiségben áll rendelkezésre
- kő és vas azonban a kataklizma előtti időkből van, romos lakó- vagy irodaházakból termelik ki a köveket, romos hatalmas gépekből termelik ki a vasércet : limitált mennyiségben. Vagyis ha elfogy a vasérc akkor nem nagyon tudsz gyártani se szerszámot, se vasat és acélt. Van ugyan Deep Mine ami megoldja a vas és kő problémát, de az a fejlesztés legvégén van és volt bolygóm (2. bolygó) ahol már bőven előtte előtte elfogyott a vasérc...plusz ha a lakóknak akarsz kedvezni akkor a luxus cikkeket hamar továbbfejleszted amik viszont csak gyorsítják a szerszámfogyást.
- gyapjú (wool): nagyon hamar megjelenik a használhatósága, ám nincs egyértelmű épület ami használná. A tutorial nem tér ki arra hogy ha a gyapottnál (cotton) jobb ruhákat akarsz készíteni akkor azt hogyan teheted meg. Spoiler!
A gyapott kunyhót kell továbbfejleszteni és akkor már a gyapjút is fel tudja dolgozni.


Ám nem a Civilization és az Anno-val ellentétben nem vagyunk egy bolygóra beszorítva: ahogy haladunk a fejlődéssel, megjavítható lesz egy űrhajó, mely úgy néz ki, mintha a Hupikék Törpikék című meséből vették volna kölcsön: egy hordó, tetején egy csúcs, alján meg 3 tölcsér ahol kijön a tűz. Ezzel a csodamasinával át tudunk repülni a naprendszerünkben található bolygókra ahol az űrhajó leszállás után a város alapját fogja képezni, vagyis egy kolonizáló hajó = egy kolónia. Persze van szállítóhajó is ha éppen a bolygóközi nyersanyagszállítást akarunk kiépíteni. Ez utóbbi két megállapítás érvényes a vízi hajókra is.

És hogy még izgalmasabb legyen, bizony a bolygóink néha támadás alá kerülnek. Igen, ez egy békés játék, nincs katonaság, se harc, mégis támadás alá kerülünk: megfelelő technológiai fejlettséggel elkerülhető a pusztítás.

A közép tájon jelentkező elfogyó vas és kő erős akadályozó tényező és látszik hogy amatőr fejlesztőcsapat készítette és akármennyire is hibátlan (buggal nem találkoztam), ez a tervezési probléma megölheti a játékélményt.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció