Mit fejlesszek a gépemben?

Szerző: XFXFORCE, 2011. January 22., téma
Fórum » Asztali PC
Ezt a topicot azért hoztam létre, hogy meglehessen beszélni, azt egymás között, mit lenne érdemes fejleszteni, a már meglévő gépekben.
Hozzászólások: 1 405
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok nem tudom hogy tudna e valaki segíteni nekem szeretnék egy jobb gépet mint amim van nagyon kezdő vagyok kb 100 000 ft lenne rá
0
0
0
0
Bronson avatar
hát... ha jobb lapod lenne, akkor elég lenne egy egészséges tuning a procira és máris jobb lenne a helyzet... az mellé plusz 4gb ram+egy jobb vga (mondjuk gtx 950/r7 370) és semmi gond nem lenne az új játékokkal! ha meg teljesen újat akarsz, akkor kb 120-140k környékén már nagyon pofás kis gépet lehet összerakni!
0
0
0
0
mortou4 avatar
Helló emberek! Már rég újítanék gépet csak, hát három dolog kellene hozzá: pénz, meg pénz, meg még pénz is.
Gondolom vinyón kívül mindent kell cserélni, hogy a mai játékok úgy nagyjából normálisan menjenek. Nem kell nekem ultra csak azért élvezhetően fusson. Ez kb mennyibe fájna így összerakni egy gépet? Akár használt, de még garanciális cuccokból is.
0
0
0
0
reszler112233 avatar
xsebix: Én az i5 procit nem cserélném egyenlőre főleg hogy K-s.Inkább egy erősebb VGA mellé.Én azt tanácsolom várj egy picit míg az árak korrigálódnak az 1080 megjelenése miatt.A 980 TI árát biztos lejjebb fogja tolni, és ki tudja mennyire illetve mennyibe fog fájni majd az új 1080.

ui: Találtam 1080-ast ami már kapható:
[LINK]
0
0
0
0
xsebix avatar
Üdv!

Azon gondolkozok, hogy fejleszteném kicsit a gépem van pár variációm, de nem tudom melyik legyen..
Vga/cpu cseréről lenne szó , kártya szerintem biztos csere a proci meg kérdéses.

Jelenlegi : I5 4690K + Gtx 780Ti ezeket ugye eladnám és ráfizetnék, hogy mennyit azt oda írom a kombók végére.. 😀

Lehetséges variációk :

1. I7 4790K + Gtx 970 150eu

2. I5 4690K + Gtx 980 150eu

3. I7 4790K + Gtx 980 260eu

4. I5 4690K + Gtx 980Ti 300eu