Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
szerintem a táp piszkálta meg mert codegen táp😆
0
0
0
0
levi27 avatar
hősugárzót tesz bele szerintem 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
nekem meg 72 fokos az alaplap😆
0
0
0
0
Flash avatar
ferminator7 írta:
pomrum írta:
ferminator7 írta:
hali nem tudjátok hogy miért fagy le folyamatosan a gépem? mert szinte az összes játék lefagy egy idő után szerintem melegszik a gép mert néztem hogy 75-80%-nál nem nagyon használja többet a vga-t előre is kössz
Az everest kiírja az aktuális hőfokokat nézd meg avval hogy mennyit ír ki a porocira, alaplapra vga-ra.

ezt terhelés(fc2) alatt néztem meg:
alaplap:45fok
CPU:39fok
CPU\mag1:26fok
CPU\mag2:26fok
GPU:56fok
Winchester:34fok

Az alaplap sztem kicsit meleg. Nekem 30-35 szokott lenni...
0
0
0
0
Szamp avatar
Hi.
Valaki ért itt a TINA programhoz?
Nagyon fontos lenne!
THX
0
0
0
0
no avatar
pomrum írta:
ferminator7 írta:
hali nem tudjátok hogy miért fagy le folyamatosan a gépem? mert szinte az összes játék lefagy egy idő után szerintem melegszik a gép mert néztem hogy 75-80%-nál nem nagyon használja többet a vga-t előre is kössz
Az everest kiírja az aktuális hőfokokat nézd meg avval hogy mennyit ír ki a porocira, alaplapra vga-ra.

ezt terhelés(fc2) alatt néztem meg:
alaplap:45fok
CPU:39fok
CPU\mag1:26fok
CPU\mag2:26fok
GPU:56fok
Winchester:34fok
0
0
0
0
pomrum avatar
ferminator7 írta:
hali nem tudjátok hogy miért fagy le folyamatosan a gépem? mert szinte az összes játék lefagy egy idő után szerintem melegszik a gép mert néztem hogy 75-80%-nál nem nagyon használja többet a vga-t előre is kössz
Az everest kiírja az aktuális hőfokokat nézd meg avval hogy mennyit ír ki a porocira, alaplapra vga-ra.
0
0
0
0
no avatar