Menu
Warlordcommander
Szint 9
Warlordcommander avatar
Csaba
21 éves, férfi
Komárom
Magyarország
Offline, itt járt 1 napja
1 éve tag
Sötét várbörtönök
Írta: Warlordcommander, 2018. március 02., játékteszt
Játék: Deep Dungeons of Doom

A Bossa Studios 2014-ben megjelent játéka egy androidra készült tipikus pixel-es hacknslash játék, de PC-n is simán hozza az élményt, akár egy hosszú nap után, vagy ha csak egy kis szörnypüfölésre vágyunk. Be kell vallanom ezt a játékot itt az oldalon fedeztem fel, még egy nyereményjáték formájában és bár nem én nyertem, amit nem is bánok (remélem aki megnyerte is felfedezte a csodáit), hiszen egy leárazásnál nagyon olcsón be lehet szerezni és mindenképpen megéri a pénzét.

Történet? Az is van.

Úgy bizony, ez a játék rendelkezik történettel is. Igaz ne számítsunk hatalmas RPG elemekre és korszakalkotó új dolgokra, de azért jó, hogy egy kis támaszt tartanak az egész alá. Olyan kis egyszerű története van, hogy nem is tudom ejtsek-e róla szót, vagy hagyjam, és akinek ez a teszt után megtetszik, az utánanéz, vagy még jobb, ki is próbálja.

Irány a Dungeon!

A mechanika pofon egyszerű. Egy 2d-s térképet látunk, és ha rákattintunk az egyik ajtó alakú ikonra, akkor belepünk a kiválasztott dungeonba, ahol nagyrészt egy gomb eszeveszett csapkodásáról van szó. Ha a képernyő szörny felüli oldalára kattintunkl támadunk, míg a másik oldalra kattintva védekezünk. A támadásra van újratöltődési idő, de védekezni akármikor lehet. Ja és vagy a lefele nyilall és S betűvel, vagy a felfele nyilall és W betűvel váltunk a szintek között. De ez még nem miden, hiszen különböző tárgyak eszközök és varázsitalok is kerültek a játékba, amiket minden legyőzött szörny után ládából kapunk, de vehetünk boltban is, mert az egész világban elszórtan vannak varázsárusok és kovácsok is.

Varázsárus

Kereskedjünk!

A dungeonba található ládákból pénz is eshet, és a szint teljesítése után is halálra kereshetjük magunkat. Na jó milliomosok nem leszünk egyből és azért eléggé megizzaszt a játék rettentő sokszor. Ha viszont van aranyunk abból vehetünk tárgyakat, italokat és fejlesztéseket is a hősünkre. Három hős közül választhatunk, az első alap, a másik kettőt úgy szerezzük meg csapatunkba, majd ha mindhárom megvan, mindig eldönthetjük kivel vágunk bele a kalandokba, és a szörnyek ártalmatlanításába. A dungeonok tisztítása közben pontokat szerzünk és időnként szintet is lépünk amivel növelhetjük az erőnket vagy a gyorsaságunkat esetleg a varázserőnket is, viszont ezek csak az adott dungeonra lesznek érvényesek.

Fejlesztések

Sötét Lények

A dungeon-ok mindig veszélyt rejtenek melyeknek fő alkotóelemei a szörnyek, akik minden szinten ott várnak ránk, lesben állva, és prédára vadászva. Beletelik egy kis időbe, amíg rájövünk, kinek mi a gyenge pontja, vagy éppen megtanuljuk a támadási és védekezési szokásukat. Vannak egyszerű csontvázak, de bonyolult technikát igénylő erősebb ellenfelek is. Na de a játék igazi kihívást jelentő lényei mindent kizáróan a bossok. Ezek a hatalmas összetett stratégiát igénylő ellenfelek nagyon meg tudják izzasztani az embert, de nem legyőzhetetlenek. Általában gyengepontjuk van, amit időről időre felfednek, akkor aztán mehet a kaszabolás.

Szörny. (Hát nem aranyos?)

Mi van még?

Nézzük csak mi volt eddig. Sztori, hősök, szörnyek, bossok, ezer és ezer dungeon szint, kereskedők és képességek. Már csak egy dolog van, az pedig a Deep Dungeons of Doom, röviden DDD. Ez egy olyan hely, amit ha végigvittük a játékot, felnyílik és kezdetét veheti a végtelen szint, és a véletlenszerűen kiválasztott szörnyek sokasága. Hát nem nagyszerű? (Főleg akkor, amikor négy vagy öt darab bossot küld ránk egymás után, na az kiidegel :D)

Boss

Ha megnézzük tehát a megannyi opciót, amit a játék rejt, akkor egy végtelenül szórakoztató kis pixeles csodát kapunk, ami időről időre le tud kötni, akár több napig. Összegzésként ez egy nagyon ötletes kis játék, amibe minden benne van, ami kell, de azért vigyázzunk, hiszen a dungeonok nehézsége és a bossok hamar kiakaszthatják azokat, akik nem szeretik a türelmes többszöri próbálkozásokat és a „kudarcok” egymás utáni áradatát. Azonban szerintem ez az, ami ezt a játékot varázslatossá teszi és megnyitja előttünk a végzet mély várbörtönét.

Értékelés:
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
10
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
10
Történet:
██████████
10
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
10
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást. Légy te az első hozzászóló!
Értékelés
Összes átlaga:
██████████
7
1 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek