Menu
kalashnikoff
Szint 8
kalashnikoff avatar
(kalashnikoff)
24 éves
Magyarország
Offline, itt járt 4 éve
5 éve tag
CS 1.6 teszt
Írta: kalashnikoff, 2012. április 01., játékteszt
Játék: Counter-Strike 1 Anthology

Szerintem senkinek nem kell bemutatnom a VALVE-t. Ez a remek cég hozta össze a nagyon
sikeres Half-Life (fél élet) sorozatot. Ezek után pedig a sikert továbbvíve megalkották az
FPS játékok következő generációját. Ez a játék pedig a Counter Strike 1.6. Lássuk milyen
sikeres dolgokat raktak a játékba, és mit kellett volna kihagyni...

Kis bemutató:


Mint már említettem, a VALVE készítette el a (mai napig toplistás) játéksorozatot, a
Half-Life (fél élet)-ot. A Half-Life a mai napig az egyik legjobb hangulattal rendelkező
FPS játék. Ezt az is bizonyítja, hogy a világon a mai napig több mint 200 millióan
játszanak a Half-Life-al. Ezekkel a hihetetlen számokkal felbátorodva a VALVE elkészítette
a további kiegészítéseket a játékhoz, és utána megcsinálták a 2. részét, a HALF-LIFE 2-őt,
amihez ismét kiadtak kiegészítőket (epizodokat). (Mostanában fogják majd kiadni a legújabb
epizodot a játékhoz). A VALVE, a Half-Life sikerével felbuzdulva elkészítette azt az új
generációs FPS játékot, amely talán az egyik legtöbb játékost vonzotta a képernyők elé és
mai napig rengeteg imádója van (beleértve magamat is). Ez pedig a Counter Strike 1.6.
A Counter Strike 1.6 egy FPS (First-Person Shooter) játék, amelynek a fő mozgatórugója a
csapatjáték. Ehhez a csapatjátékhoz szükségesek csapatok is természetesen, és itt jönnek
képbe a CT-k (Counter Terrorist) és T-k (Terrorist)-ok. Ez a két csapatrész csap össze
külön pályákon különböző célpontok védelméért vagy megszerzéséért vagy felrobbantásáért.
A játékmenet abból áll, hogy egymásnak feszülnek a csapatok és a végsőkig harcolnak. És a
győztes az, amelyik csapat a legtöbb győzelmet éri el (vagy aki a legtöbb frag-et éri el,
de a meghatározó a csapatgyőzelem, mivel ez mégis csak a csapatjátékról szól).
Maga a Counter Strike arra épül, hogy minél valóságosabban mutassa ki azt: Hogy ez egy
igazi, valósan elkészült és valósan játszható játék, ami a valóságra épül. Ezt a
fejlesztők meg is oldották, révén azzal, hogy a többi játékkal ellentétben (Pl:CoD, MOH,
stb..) nincs madikit (elsősegély csomag). Másrészt a pályák/fegyverek/emberek/ruhák/stb..
kialakítása is teljesen valósághű. Úgyhogy ezt pozitívan élem meg, hogy ennyire valósra
csinálták meg a játékot.
És most mélyedjünk bele a játékba kicsit jobban.

Fegyverek:


Pályák és fegyverek... nos hát mint említettem, a valóságra odafigyeltek a készítők. A
két csapat között valósan alakították ki a fegyvereket, ami pozitív dolog. Annyit megemlítek még, hogy a Counter Terrorist-ák a "rendőrök", akik megvédik a túszokat, vagy a
bombalerakóhelyeket, vagy adott pályán elvisznek egy VIP személyt a biztonságos menekülési
ponthoz. De hogy ne legyen könnyű dolguk, velük szembe állították a Terrorist-eket,
akiknek a feladata a túszok megvédése (adott helyzetben a csapat győzelme érdekében
agyonlövése, mely számomra az egyik negatívum) vagy bombák lerakása a kijelölt bombalerakó
helyre, vagy az említett VIP személy lelövése, és ez így folytatódik pályák között.
A rendőröket és terroristákat tekintve, szerintem mindenkinek megvan a látképe, hogy
milyen fegyvereket használnak. Nos, ezt nem csak a való életbe tekinthetjük meg, hanem a
játékban is. A játékban külön csoportokban vannak a fegyverek. Mint: Pisztoly; Sörétes;
Géppisztolyok; gépfegyverek; és géppuskák. Mind 2 csapatnál más más fegyver található
(természetesen a fegyverek többsége egyezik mind2 csapatnál). A legjelentősebb különbség a
Gépfegyvereknél vannak. Ahol is szinte a fegyverek fele kb más mint a másik csapatéhoz
mérve. (Pl: Ct:Famas F1; M4A1; SIG SG 550 (AWP); Steyler. | T: AK47; IMi Galil; SIG SG 552
(AWP) és G3SG.) De még fellelhető különbségek vannak a géppisztolyok, pisztolyok és az
alkatrészek (kiegészítők) között.
A fegyverek összességében nagyon pontosak, élethűségre vall, hogy menet közben a lövést nem
lehet kiszámítani, és a golyó eltér a célkereszttől. A fegyverek külseje és hangjai is
teljes mértékben megegyezik a valós társukéval. Szóval összességében én pozitívan
értékelem a fegyvereket a játékban. Negatívumot igazából nem tudok felhozni rájuk.

Pályák:


Egy kis pályaismeret így az elejére. 5 különféle pályatípus van a játékban. Ezek a következők:
-CS : Ezek azok a pályák, ahol a Ct csapatnak a túszokat kell kiszabadítaniuk a Terroristák elöl.
A cél az, hogy az idő lejárta előtt kivigyék a túszokat az adott biztonsági helyhez, vagy az összes
terrorista megölése.
-DE: Ezek a bombalerakó hellyel telített pályák. 2 lerakóhely van egy pályán, A és B lerakó. A CT
csapatnak azt kell megakadályoznia, hogy a Terroristák letegyék a bombát, ezzel megszerezve a
csapatpontot. A CT-k ha megvédik a lerakóhelyet és lejár az idő, akkor automatikusan a CT nyer,
vagy ha megölik az össze Terroristát.
-AS: Ezek a VIP-el elrendelt pályák. Ezeken a pályákon a CT csapatnak a VIP tagot kell
megvédenie a Terroristák elől, és eljuttatnia a kimenekítő pontig. Ha meghal a VIP, akkor
automatikusan a T csapat nyer.
-AIM: Ezeken a 2 csapat egymásnak feszül. Itt nincsenek kitűzött célok, itt egy a cél: a
győzelem mindhalálig. Itt nincs lehetőség fegyver vásárlásra se semmi máséra. A pályán a
kezdőpontoknál vannak lerakva fegyverek, amikkel lehet harcolni. (Pályánként szoktak változni)
-GG: Ezek a GunGama pályák. Ezek a pályák a Multiplayer szervereken az egyik közkedvelt
pályatípus. Itt ahogy meghal az ember, egyből újraéled a pályán egy másik pontjában, és ez így
változik minden körrel.
És végül a ZM pályák. Ezeken a pályákon a CT csapat a "túlélő" csapat. Itt is a csapatjátékon
múlik minden. A cél az, hogy a Terroristák, akik itt "Zombik", ne tudják megfertőzni őket. Ha lejár
az idő, a CT csapat nyer.

Ezek a közkedvelt pályatípusok. Ezen kívül még volt 2 vagy 3, ami kiment már a divatból és nem
igen használják.

Maguk a pályák kialakítása nagyon megadja a hangulatot. Pl a cs_assault pályán ez a
raktárhelység stílusú házépület nagyon szépen megadja azt a hangulatot, mely egy igazi
túszépület, amelyet a terroristák szálltak meg és védik meg. A de_dust2 tipikus ilyen iraq,
Pakisztán kialakítású pálya, amely a terroristák hazáját és a terrorizmust mutatja. És
még sorolhatnám a pályák....

Összességében maguk a pályák kialakítása és külseje kifogástalan. Megadja azt a hangulatot,
mely az igazi harchoz kell. Úgyhogy ezt is pozitívan értékelem. Kifogásolnivalóm nincs igazából.

Bugok:

Nos, hát a bugok.... Sajnos itt kezdődnek az igazi negatívumok. Maga a játék eszméletlenül
bugos. Padlón átlátszó fejek, hullák feje a falban, levegőben megálló hullák (hullamerevség 2.0
freddyD szavaival élve) és még rengeteg buggal találkozhat az ember. Ezek a bugok néhol már
"csalásszintre" emelkedik, mivel sokan azon háborodnak fel, hogy lelövik őket az ajtóba, mikor
be sem mentek. Viszont a fegyver csöve átlátszik az ajtón, így lövik le az ellenfelet. Szóval ezek
a bugok sok viszályt űznek a játékosok között.
Én speciel nagyon haragszok ezért, mivel én már 7 éve Cs-zek, és ha nem lenne ennyi bug a
játékban, akkor hihetetlen jó grafikai színvonallal menne a játék, de sajnos ezek elrontják
nagyon.

Szóval összességében a sok bug teljesen elrontja a játék igazi színvonalát és arcát. Ezt
teljes negatívumnak ítélem.

Grafika:

Grafika terén a Counter Strike 1.6 nem egetrengető, de viszont nem is a legrosszabb grafikával
rendelkező játék. Néhol ugyan elég érdekes grafikai képek vannak, főképp a pályák és a
karakterek látszatán, de a maga színvonalában egy jó grafikával rendelkező játék.
Mint említettem, a fegyverek kinézete is szép, valós. Viszont néhol grafikai bugok is előfordulnak.
Néhol olyanok, hogy az ellenfelünk vagy társunk karaktere a föld alatt vagy a levegőben mozog,
ami enyhén szólva nem mondható rendes grafikai színvonalnak.
Grafikai beállítások terén elég tág a beállítási lehetőségünk. (Nem egy Metro 2033 beállítópanel
tárul elénk, de szép és korrekt kinézetet lehet alakítani pár mozdulattal.)

Összességében a grafikával nincs probléma, csak néhol a grafikai bugok idegesítőek (ami nálam
néha olyankor jön be, mikor be akarok lőni valakit, de nagy ritkán) szóval ezt nem nagyon
veszem igazán komoly negatívumnak. Úgyhogy összességében pozitívan élem meg a grafikát,
és komoly negatívuma nincs.

Hangok:

A hangokkal igazából semmi probléma nincsen. Mint említettem, a fegyverek hangja teljesen
élethű. Térhangzásilag is teljesen rendben van minden. Hanghibákat igazából néha (de nagyon
ritkán) lehet észlelni, de nagyon komoly hanghiba igazából nincs.

Így teljesen pozitívan élem meg a hangok hatását a játékban.

Játékélmény:

Hát ide nem is igazán kell sokat írni, mivel itt egyértelmű, hogy tökéletes!

És összességében is tökéletes (:D)

Komoly hibák a játékban:

Nos, a komoly hibák.... a legelején említettem a Túszok lelövését, nos ez eszméletlenül rosszá
tudja tenni a játékot. Mivel ha lelövik a túszokat, lehet hogy levonja a lelövő pénzét, viszont ha
elbújik, és nincs meg a terrorista a ct csapatnak hogy lelője, akkor a T nyer, ezzel bezsebelve a
pontot és a győzelmi pénzt. (Ez egy gerinctelen dolog)
Ez a játék is (mint az Amerika titkos hadműveletei című játék) a Cs 1.6-is a "létralift" effektusban
szenved. Ezt nem mondanám igazán komoly hibának, de eszméletlen bénán lett megoldva. Mert
most komolyan, háttal felmenni egy létrán?!....

Szerverhibákra kitérve:

A RUSH (letámadás), mikor a kedves Ct csapat letámadja a T-ket, mikor nem is szabadna. Igaz,
vannak RUSH védők, viszont ezeket ki lehet játszani, ha a szerveren be van állítva a Bunnyhop. És
akkor ha RUSH-olnak akkor jöhetnek a banolgatások 5 percre stb... ez idővel idegesítő lehet.

Biztos vannak még komoly hibák, de nekem jelenleg ennyi jutott eszembe.

(Multiplayer részt külön tesztben fogom leírni, amit hamarosan prezentálok.)

Összességében:
A Counter Strike 1.6 a kisebb (nagyobb) hibákkal nézve is eszméletlen jó játékfiling-et ad, teljes
játékörömöt és játékimádatot. Szóval aki még nem játszott vele, annak csak ajánlani tudom!


Tesztgép:
Intel Core i5-2500K
Gainward GTX 570 1.2Gb
Corsair Dominator 8Gb 1600Mhz
MSI Z68A-G45 Gen3

Értékelés:
Grafika:
██████████
7
Hang:
██████████
8
Játékélmény:
█████████
9
Összességében:
██████████
8
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 47
GoogleMan avatar
4 éve | 2013. 01. 22. 15:01:46
#
gery14 avatar
5 éve | 2012. 04. 10. 18:00:19
#
Csináljátok azt hogy afrinitás beáitása 1mag- legyen kipipálva és a piroritás pedig alacsonyra hátha nem laggol :)
Major96 avatar
5 éve | 2012. 04. 07. 08:55:08
#
az egér beállításoknál próbálj valamit állítani vagy tölts le 1 cfg-t :D
cookee296 avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 22:00:13
#
@ipod újra rakás már sokszor megvolt :S
@Revenge akkor nem reménykedem annyira ha új gépet rakok össze :D :S
Revenge avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 19:24:39
#
Nálam évek óta, 4 konfiggal is mindig fenn állt a lagg probléma amikor akció volt. Most, 50 megabites nettel, és egy elég masszív géppel, ugyan úgy ólmot dobálok, mint régen. Haverom egy 2GHz-es celeronnal meg valami mx440-nel tökéletesen játszik, én meg itt küszködök immáron 8 éve :D :D ezzel a problémával.
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 18:52:08
#
Probáld ujra rakni.
cookee296 avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 16:59:37
#
Nekem folyton van valami baj a CS-vel. Mikor újra húzták az xp-t teljesen jó volt nem lőtt össze-vissza , de most azután pár hónappal megint ott tartok mint régen. Lövésnél elkezd laggolni és kb körberajzolom ólommal az ellenfelet. Nem tudjátok mi lehet a baj?
berki_zsolt avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 15:28:13
#
igen, ez egy LAN, ami Vácon van, de lehet online nézni. Ha kell tudok adni HLTV ip-t.
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 14:57:26
#
Hát éppen hogy nagy változások voltak mert a source a uj motorral müködik.
Szoval ezek nem kijavitások hanem teljesen elöröl kellett kezdeni.
A hitbox rendszer is teljesen más.
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 13:13:47
#
Sok javítás nem volt az 1.6 és a Source között. (Grafika terén volt nagy változás) De más igazából nem változott.

Fegyverek terén igazság szerint annyit változtattak hogy kifinomultabban kidolgozták őket. Mivel az 1.6-ban szépen és rendesen voltak megcsinálva, így nem is lett volna sok értelme sokat javítani rajta.
(Persze a fegyverek külsejét is lehet változtatni. Ehhez elég ha keresel a neten egy oldalt ahol vannak ilyen gyártott átalakított fegyverek, letöltöd bemásolod a cs mapába és onnantól az lesz használva.)
patrikk911 avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 10:39:11
#
Amiatt?
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 10:34:11
#
1999 es játék
patrikk911 avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 09:52:56
#
Am nekem megvolt az 1.6 de a pályák grafja az olyan is volt(már ezzel nem arra utaltam h sz*r) de a fegyók azmeg úgy volt kidolgozva mint a source ban, miért?8-)
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 09:02:43
#
Ez nem beszólás volt ha értelmeznéd, ha nem válasz :)
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 06. 08:18:23
#
Már a linkben le lehet olvasni hogy mi. "Lan"
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 05. 17:16:54
#
ÉSez netes?
berki_zsolt avatar
5 éve | 2012. 04. 05. 16:10:28
#
Ipod:
http://lanseries.…nevezettek A kb. csapatban vannak.
gery14 avatar
5 éve | 2012. 04. 05. 15:55:55
#
Amúgy én is imádom a bugokat anélkül nem lenne 1.6 :D én is nagy rusher vagyok flash flash HE aztán bum head shoot :D :D
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 05. 15:24:18
#
Milyen klán?
Majd mehetek velük egyet ?
Kiváncsi vok hogy tolják.
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 05. 14:42:20
#
Na, zzír! Sok sikert nekik akkor B-)
berki_zsolt avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 21:56:33
#
Holnap kezdődnek a klántársaim ICL '12 meccsei. B-)
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 14:56:39
#
Énnálam néha akkor jön elő, ha fal mellet lopakodok. Beakadok aztán csodálkozok ha lelőnek. De olyan bug is volt, hogy a fal szélén fennakadtak a golyók, így nem tudtak lelőni XD

Én rühellem a rush-t. Haverom is, nagy játékos és nagyon tud rusholni. És mindig meglep, és csodálkozok hogy honnan lőtt le... és utána szokott jönni az a pár szó tőlem feléje hogy : Elmehetsz a p*csába XD

A 2. (utolsó) rész beküldve.
berki_zsolt avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 07:14:31
#
Nekem szerencsére szinte soha nem jön elő, mert nem vagyok egy, a falnál ülő, ajtónál kempelő játékos.
NEm szeretek kempelni, még a legvégsőbb esetbe se.

Sőt, általában úgy szokott lenni, ha a low csapat berushol d2-őn B-re, mire azok beérnek ( ha a társaim nem tudják megfogni, mert más taktik van) én hosszúról már hátbarusholom őket. :D
Sokszor csak nézik, hogy honnan jön az áldás, pedig végigtrappolom a mapot. :D
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 07:08:56
#
természetesen igen, sokszor volt velem is az, hogy a bug mentett meg a haláltól XD
néha jó ha előjön a bug, néha meg a legrosszabbkor jön elő. Szóval két esélyes a dolog :D
berki_zsolt avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 06:57:36
#
Bugokre visszatérve:
Én imádom őket, hisz még sokszor mixeken/warokon is elfelejtkeznek róluk. :D Én meg imádom kihasználni őket, főleg d2-őn a bugflasht. 8-)
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 04. 06:32:05
#
Minden benne lesz ami a CS 1.6-ra jellemző és kötelező a tesztbe.
zolifa2 avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 22:50:22
#
Ugye a következő részben írni fogsz, hogy mekkora játékká nőtte ki magát, és hogy milyen Lanokat, rendezvényeket szerveznek? :) Ja, és ki ne hagyd KODIAK-ot :) XD
Szerk.: Jó teszt lett :)
Gyarmati Jani avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 21:38:41
#
Ez egy kérdés volt, s nem kötözködés. A teszteket elszoktuk olvasni, s csak utána mondunk véleményt. Csak erre akartam kilyukadni. :)
gery14 avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 21:31:10
#
Superlompos Kötözködsz ? A bugoktol kezdve olvastam valamennyire el szelektíven miven elégé ismerem a játékot8-)
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 21:12:20
#
hosszú? ez még semmi :D majd jön még hozzá a kiegészítés :D a Multiról még nem is írtam... :D
De ezt bírom, úgy mondanak többségében véleményt, hogy végig sem olvassák....
Gyarmati Jani avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 20:45:03
#
elmegy a teszt igaz nem olvastam végig hosszú


Ha nem olvastad végig, akkor hogy-hogy van véleményed róla?
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 20:39:18
#
Tul sok benne a rpcjs utalás :)
gery14 avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 19:34:10
#
Már kb 5 éve cs1.6 ozok steam alap h van. elmegy a teszt igaz nem olvastam végig hosszú :D
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 03. 13:52:35
#
kösz.
és ide is csak az előzőt tudnám írni :)
Norbi777 avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 19:04:07
#
Jó teszt, de engem a történet nélküli játékok nem érdekelnek,és ezt is unom.
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 15:44:10
#
Köszönöm :)
ízlések és pofonok :)
no avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 15:38:46
#
Nagyon jó tesztre sikeredett, gratulálok! Én kipróbáltam, hogy milyen is valójában, nagyon jó, de engem inkább a Source fogott meg:-/
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 15:30:36
#
azért még van mit írni róla, de ez is eddig elég részletes "szerintem" és szerintetek. :D
És kösz :)

Hamarosan jön a kiegészítés hozzá.
mpatrik369 avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 15:15:52
#
Nagyon jo teszt ugyesvagy!!Tényleg résletesen írtál mindenrol,egyszoval ugyesvagy!!!GratulálokXD
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 14:42:34
#
Én a Source-al nem játszok. Azt hiszem max megjelenés után játszottam vele, azt ennyi volt.
Én jobban szeretem az 1.6-ot, itt már tudok mindent sok haverom van akivel együtt szoktam játszani mint neten mint pedig lanpartykon.
A Source engem nem fogott meg annyira.
patrikk911 avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 14:35:54
#
Én a cs:s el játszok inkább, ugyan az mint a 1.6 csak szebb graf, meg én egyszersem láttam bugot a sourcéban
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 14:05:21
#
kösz Lalesz01 :)

olyanról én sem tudok. A csak steamos-ből meg igen kevés van.
Lalesz01 avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 07:02:09
#
Zsír kis teszt lett;) Jómagam is tolom mindennap.
kalashnikoff avatar
5 éve | 2012. 04. 02. 06:16:01
#
Köszönöm mindenkinek.

Multi negatívumra még annyit, hogy rengeteg csaló van! Aim, WH, Speed, vagy Badboyz a 3 keveréke!


Erre, a következő tesztrészben a multinál fogok részletesebben írni, ezért is hagytam ki. Itt a Szerverhibákra kitérve-nél csak annyit szerettem volna leírni hogy milyen configbugok vannak. A WH,AIM,Speed, meg a többire részletes tesztet írok. (Persze más is lesz benne, nem csak AIM,Wh XD)

nemkrisz11


Igazság szerint nem tudom (nem követem annyira a HALF-LIFE-ot) hogy mikor is jelenik meg a következő epizód. Lehet konkrét dátuma sincs, ezt csak ilyen nagyon távoli értéknek írtam hogy
Mostanában fogják majd kiadni ez lehet elég messze lesz még, bár a megfogalmazáson változtathattam volna XD

A tesztgép részt kihagyhattad volna. Ha a Metro2033-ról írsz tesztet, akkor még jól van, de így inkább felvágásnak látszik, még ha nem is annak szántad.


Így utólag visszanézve igazad van. Nem is felvágásnak szántam (mint azt írtad is). A következő tesztekben kihagyom belőle (majd ha jönnek a komolyabb játéktesztek, majd akkor esetleg)

Igen egyben van a Steam és a Non-Steam. De annyit tudni kell, hogy vannak szerverek ahol csupán csak steam-al lehet fellépni. Non-steam-os nem tud belépni rá. Olyanról nem hallottam hogy csak Non-Steam szerver hogy a steamosok nem léphetnek be de szerintem nincs is olyan.
nemkrisz11 avatar
5 éve | 2012. 04. 01. 21:49:12
#
Nagyon jó tesz, mondjuk a CS egyáltalán nem az én világom.

"és utána megcsinálták a 2. részét, a HALF-LIFE 2-őt,
amihez ismét kiadtak kiegészítőket (epizodokat). (Mostanában fogják majd kiadni a legújabb
epizodot a játékhoz)."


Ne reménykedj XD

A tesztgép részt kihagyhattad volna. Ha a Metro2033-ról írsz tesztet, akkor még jól van, de így inkább felvágásnak látszik, még ha nem is annak szántad.
ipod avatar
5 éve | 2012. 04. 01. 20:46:39
#
Inkább tört verzion vannak csiterek.
patrikk911 avatar
5 éve | 2012. 04. 01. 19:14:44
#
Jó teszt lett, írtálbőven!:)
Értékelés
Összes átlaga:
██████████
7
14 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek