background
avatar
Griffcomrade
Szint: 19
14 éve tag, offline
713 💬
706 ☀
(GRIFFman)
32 éves, férfi
Dunaújváros, Magyarország

Red Alert 3 Part II

Írta: Griffcomrade, 2011. October 24., játékteszt
Játék: Command & Conquer: Red Alert 3

Jobb összhatásért olvasd el az első részt

Nos az előző részben az egységek röhejes kinézaténél tartottunk. Az amerikaiaknál kevésbé röhejesek, inkább látszik hogy kaonai felszereltségük van. A felkelő nap birodalma... mintha valami Japán mangából származna az ötlet. A kommandósuk egy iskolás kislány aki lebeg és a tankokat az elméjével zúzza szét. A RA 3 valamilyen szinten nem szakított a hagyományokkal, gondolok itt Tanya-ra, a Kirov léghajókra, stb. Viszont Tanya is ilyen rpláza cicásr1; külsőt kapott szőke hajjal, meg sminkel (Mert háborúba nagyon kellhet). Viszont a víz grafikája kegyetlen. Ahogy a hajó úsznak a vízen, úgy alakulnak a vízen a körvonalak. Nagyon durva. Skirmish módba elég jó játszani. Kiválaszthatjuk az ellenfélnek áhytott generálist, aki állandóan üzenget hogy meg leszünk verve, vagy hisztit csap ha kikap. Hát megmondom őszintén hogy ha nem lenne benne Kirov meg apokalipszis tank nélkül nem is lenne red alert. Annyiból még előnyt szerzett hogy minden küldetésnél kapunk egy szövetségest. praancsolgathatunk neki pl: Ide gyere oda gyere, támadjál, toborozzál... bár néha annyit ér mint halottnak a csók. A kiképzés viszont részletesebb mint valaha. úgy kb 6-7 részből áll és minden frakcióból egy tank vezet be minket a RA 3 világába. Ráadásul Humorosan oldották meg az egészet...Mondjuk mindig az Orosz tankkal veszekednek... XD.
A Három frakciónak más más építési módja van. Értem itt azt hogy a szokásos rkatt az épületre, lejár asötét kör és kirakomr1; taktika már csak az USA oldalán létezik. Az Oroszoknál a pályán MÁR elkezd épülni kockáztatva azt ha támadnak. Felkelő nap országánál egy droidot kell megvenni aki transformerként átalakul azzá az épületté melyiket választottuk. Mondjuk bizarr....de talán egy idő után meg lehet szokni. Ó igen... vannak ezek a segédgombok amik segítségével ki lehet jelölni hogy merre menjen az egység vagy a támadási módját. Gazdagodtunk egy j gombbal, és ez a hátrálás. Tök úgy nyomatják mint a Hunok anno a hátranyílazást.


Aztán a zene.
Nincsen már a szokásos Zenei lista amit választhatunk. Ugyanúgy mint a Generals-nál frakcióhoz illő instrumentáis zenét kapunk. Ja és ha megtámadnák bázisunk akkor egy erőteljes elektromos gitár figyelmeztet minket :P
Játékhoz nincs magyarosítás mivel a Drága EA gondolt a Magyarokra és Magyar kiadásunk van (mondjuk már nem mostanába csinálják ezt).
Hááááát.... Most konkrátan nem jutott más a RA 3-ról eszembe, de mivel nincs meg a 3000 karakter így kénytelen leszek áttérni. Egy év múlva kiadták a RA 3 kiegészítőjét, a Red Alert 3 Uprising-et. És gondolom nem kell kitalálnotok hogy a játék az Amerikai győzelemmel zárut. Nos ez a kiegészítő a három frakció minihadjáratát mutatja be és egy új hadjáratot raktak be ami Yuriko Omega életét mutatja be. Yuriko Omega ugye mint tudjátok a Felkelő nap kommandós egysége. A misszió arról szól hogy Yuriko elszabadul egy Komplexumból hogy kiszabadítsa Izumit, a hugát. Hogy is mondjam... ilyen Space Siege stílusban kell őt irányítani. Aztán kaptunk egy kihívás menüpontot. Arról szól hogy kapunk egy maréknyi egységet amivel számot technológiát kell feloldanunk hogy teljes legyen az arzenálunk. A drága tábornokaink megváltoztak. Néhány régi arcot megismerhetünk, de akadnak újak is. És mondanom se kell hogy az Uprising bevezet a Futuretech dolgaiba. A Futuretech a Szovjetúnió legádázabb ellensége :D. Egy kicsit az MI-ről. Iszonyat sokat javítottak rajta. Végre nem igazán elég 10 apokalipszis tank hogy lerohanjak egy bázist könnyű szinten. A küldetéseinknél is trükköznünk kell.
Hát öööööö....-ennyi volt számomra... most nehogy valaki lesavazzon hogy rrövid lett az uprising részer1; mert csak bele akartam nyúlni hogy kitöltsem a követelményt.
Na jó még annyit hogy a Part I. tesztemnél felmerült egy vita hogy a Westwood nem a C&C-vel debütált (ha jól emlékszem Tesla GoD hozta figyelmembe). Jelezném Igaza volt. Kipróbáltam a Dune-t Segán. Hát aki imádta a Tiberian Dawn-t annak ki kéne próbálni.

Értékelés:
Grafika:
██████████
80%
Hang:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3
Megjelenés: 2008. October 28. (PC)
Műfaj: ,
Fejlesztő: EA Los Angeles
Hozzászólások: 6
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
azbizony avatar
Jóféle kis teszt 😃 Én is elkezdtem játszani a Red Alert 3 al 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Tesla god híres lett
Tesla GoD Earned Xbox archiments: Famous
0
0
0
0
Deimos avatar
A teszt jó,a játék maga hulladék vagy inkább egy vicc.(az elözőkhöz képest se grafikailag se játékélményileg se történetbe se semmibe nem hozza a szinvonalat)
0
0
0
0
Griffcomrade avatar
Nem tom valamilyen Dune nekem is van csak Sega-n. Az meg 90-es évek és Westwood neve is ott van... mondjuk lehet később portolták vagy nem tom. De egy biztos nemsokára lejön és kiróbáljuk PC-n is 😃
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
Egy kicsit tömzsi lett az írás, de amúgy jó. Egyébként tudom még Dune II alternatívának ajánlani a Dune 2000-t, az a Dune II modernebb (C&C, RA motoros, élőszereplős átvezetős) remake-je (csak 1 kicsi eltérés van a sztoriban).
0
0
0
0
Griffcomrade avatar
Jobb összhatárét olvassátok el a PART 1-et
0
0
0
0
Értékelés
Összes átlaga:
██████████
7
10 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció