background
avatar
Griffcomrade
Szint: 19
14 éve tag, offline
713 💬
706 ☀
(GRIFFman)
32 éves, férfi
Dunaújváros, Magyarország

Red Alert 3 part I.

Írta: Griffcomrade, 2011. October 01., játékteszt
Játék: Command & Conquer: Red Alert 3

95-ben debütált a Westwood nevű fejlesztőcég, akik a 16 éve tartó Command & Conquer sorozatot csinálták. A siker nem volt egyhangú, hisz a mai napig tart a C&C láz. Több millió ember vette meg és a mai napig játszik az összes részével, és a net en összehoztak egy C&C iskolát is (hogy még működik-e azt nem tudom). 2001-ben az Electronic Arts Segítette a Westwood munkáját, és azóta még hangulatosabb, még pörgősebb stratégiai játékokat hoztak létre (különösen a C&C 3-at).




A terrorfenyegetetség színe: Vörös

A 95-ös C&C után adták ki a Red alert-et amit a mai napig százezrek játszanak. Annyira adni akartak a realitásnak, ami szerintem sikerült is, hogy órákra leülteti a játékost a képernyő elé. Most hiába gondolkozom félórája hogy ebbe volt-e már Skirmish mód, mert a C&C-ben nem volt. Na mind1.
Itt már egy kicsit pörgősebb-ek lettek a valós szereplőkkel játszó videók, és végre nem egy generális dumál nekünk egy helyben ülve. Itt már a szovjetek oldalán Sztálin dirigál, a szövetségeseknél őszinén nem tudom :D
2000-ben a Westwood Megcsinálta a Red Alert 2-t, ami a Red alert 1 után 20 évvel játszódik. 2001-ben már az EA adta ki a Yurir17;s Revenge kiegészítőt. A Trilógia 2008-ban folytatódott.

Már megint az Oroszoknal áll a f.........
A C&C 2007 óta a Sage Engine-el működik... de hogy azzal működik-e a RA 3 is... passz. A filmes átvezető videók sikeresek lettek. Emelném azzal hogy 3 frakciónak 1-1-1 igazán dögös asszisztens nője van. Érdekességként megjegyezném, hogy 16 éve (az első C&C óta) a szövetséges összes asszisztens nőjét úgy hívják hogy EVA Hadnagy. Csak figyeljétek meg hogy a Tiberium Wars-ban hogy is hívják a GDI asszisztensét. Itt most egy szőke piros pozsgás kékszemű bombázót kapunk magunk mellé akit szintén Eva-nak hívnak. Szovjeteknél kicsit lapos, de annál csinosabb tiszt ad nekünk parancsokat (megjegyzem itt nem a Főtitkárra célzok hülyék XD), a harmadik Frakciónál egy igazi Ázsiai bombázó (Superlompos ha még nem játszottál a RA 3-al akk itt az ideje :D).




Történet

A történet a RA 2 után játszódik. A szövetségesek már majdnem a Kreml előtt vannak (ki gondolta volna mi?) Cserdenko és Krukov tiszt lemennek a pincébe ahol a Szovjet tudós Dr. Zelinszki mesterkedik valamiben. Cserdenko rendelésére megcsinálta az időgépet amit haladéktalanul ki próbálnak. Cserdenko tudta hogy a Szövetségesek a Technológiával nyertek, így visszamennek az időbe hogy megöljék a Technológia alkotóját: Einstein-t, ami sikerül is. Visszatérve örömmel hallják hogy a Szövetségesek nyakukat töve vonulnak vissza, de nem ilyen virágzó a helyzetük. Létrehoztak egy Másik Ellenséget: A felkelő nap Birodalmát ( Ha így jobban tetszik Japánt)

Nézzük csak mink van...

A játékmenet egész hangulatos. Minden küldetésnél kapunk magunk mellé egy alparancsnokot, akik segítik küldetésünket- vagy együtt tervezhetitek az ellenség darabokra szedését.
Fizikáról annyit hogy nem az a monoton robbanás lesz a ház helyén ha szétlövik, hanem darabokra hullik, pont ugyanúgy mint az egységek. És hamár egységek: Minden katonának és járműnek van egy másodlagos támadása. Aztán meg ha nem tudjuk milyen egység van előttünk, az se baj, hiszen egy kérdőjelre kell kattintanunk és a női segéd már regéli is mint a sznob gyerek a vizsgát. Küldetésünkben elérhető a kooperatív mód is ahol a barátainkkal játszhatjuk a küldetéseket, igaz hogy az ellenség fejlettebben támad emiatt... de megéri.

Ezek egységek vagy bohócok?

Bármilyen keménynek is állítottam be a RA 3-at, azért nagyon nem az. Egyedül ami ijesztően néz ki az a béke fentartó, páncélzata. A többi egység ha ki lenne festve azt hinném a cirkuszból szalajtották. A mérnök a vízen pl.: mindig leesik a sapkája, de ezt hagyjuk... Emlékszünk milyen ijesztő az apokalipszis tank vagy a GDI Mammut Tankja? Azért csináltuk mert batárnagy és félelmet kelt még a multiban is. Itt meg... Batárnagy persze de azthittem egy karácsonyfát gyártottam mikor elkészítettem...

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK

Értékelés:
Grafika:
██████████
80%
Hang:
█████████
90%
Játékélmény:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer: Red Alert 3
Megjelenés: 2008. October 28. (PC)
Műfaj: ,
Fejlesztő: EA Los Angeles
Hozzászólások: 8
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Griffcomrade avatar
RA 2 be azt is mondja: force the union
meg apokalipszis tank: armageddon is here! 😃zt is mondja: force the union
meg apokalipszis tank: armageddon is here! 😃
0
0
0
0
Screamer avatar
lehet, de amit irtam az Conscript beszólás (volt RA2 be ) ( és még 3 ba is mondja néha 😆 )
0
0
0
0
no avatar
Screamer sztam az joban paszol ide hogy in Mother Russia everything is posible!!!
am jo teszt,es a jatek is eleg szep....nem jatszodtam vele sokat de megeri letolteni.
0
0
0
0
Griffcomrade avatar
tééééééényleg. És tiberian dawn volt az Első C&C neve 😃
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
Jó cikk, annyit javítanék rajta, hogy a Westwood már a 80-as években fejlesztett játékokat, a C&C széria elődje is a '92-es Dune II volt. Am a Red Alertbe volt skirmish, csak a sima C&C-be(TD) nem volt.
0
0
0
0
volgyijani avatar
Jónak indul... tetszenek a képek! 😆
0
0
0
0
Értékelés
Összes átlaga:
██████████
8
8 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció