The Vanishing of Ethan Carter

Megjelenés: 2014. szeptember 25. (PC)
Gépigény: Alacsony (17/-)
Népszerűség: ~670# ■
Értékelések: Nagyon pozitív (9.3)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: The Astronauts
Kiadó: The Astronauts

Minimális gépigény:
CPU:
Intel Core2 Duo or equivalent AMD
RAM:
6 GB RAM
GPU:
DirectX11 compliant card with 1GB of VRAM
DX:
9.0c
OS:
Windows 64-bit
Tárhely:
9 GB available space
Hang:
DirectX9c compliant
Összehasonlítás:
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Videók:
Hasonló játékok:
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 102
12

SpongyaRob10
2 éve | 2016. 02. 09. 09:22:02
#
Abban valaki tud segíteni, hogy a Redux változatra hogyan tudom ráerőszakolni a magyarítást? Ebben ugyanis nincs meg az ehhez szükséges localization mappa.

kijött az unreal engine 4-es verzió hát nem lett sokkal szebb
A Syberia 1-2, Agatha Christie: Evil under the sun, Still Life óta vágytam már valami hasonlóra. Nagyon tetszik, szuper, még több ilyet!!! 

Imádom, imádom, imádom... Egyszerűen csodálatos játék csodálatos történettel és még csodálatosabb játékélménnyel. Azok akik a pörgős játékok fanatikusai ne próbálják ki. Ez olyan embereknek való akik szeretnek kikapcsolódni egy játékban belemélyülni egy történetbe és közben élvezni azt a világot ami körülveszi az embert ebben a játékban.
3 gb rammal menne skacok?
Most kezdtem el. A grafika egyszerűen gyönyörű a zenék is fantasztikusak. Gépem éppen viszi 1680x1050 minden max + 4xMSAA. Legdurvább helyeken min 23fps átlagban olyan 30-40 körül. Mivel ez egy lassú játék el lehet lenni alacsony fps-ekkel is.
A játékról még sok mindent nem tudok elmondani. Kissé elvesztem az erdőben, de ha lesz időm belemélyedek jobban
A játékról még sok mindent nem tudok elmondani. Kissé elvesztem az erdőben, de ha lesz időm belemélyedek jobban

egyszerűen hihetetlen jó játék.. a grafikától önmagába is libabőrős leszek, de a nyomasztó zene, a nyomasztó hangok, a nyomasztó színek, az egyedüllét minden rátesz egy lapáttal a 10 másodpercenkénti hidegrázásra. Az elején, csak megálltam egy helybe és néztem hogy unreal engine 3 hogy tud ilyen grafikát produkálni.. Oké értem hogy fényképekből rakták össze, de most nem is a textúrák minőségéről van csak szó, hanem hogy minden él és mozog.. Bár igaz, ennyi fizikai dolgot nehéz megmozgatni, kell hozzá erő szóval szerintem ultrán még durvább igényei lehetnek mint egy bf4-nek.. Legalább is nálam ultrán kevesebb fps-el futott mint a bf4, bár így is 60 fölött.. Szóval a grafika magában 5* meg a történet is zseniális.. Egy bajom volt vele, hogy napokig tartott kijátszani mert olyan szinten nyomasztó volt hogy ezzel napi 1 óránál több játékkal már az ereim vagdostam volna egy sötét sarokban..
A játék azért néz ki jól mert ez sok fénykép amit meganimáltak tehát olyan mint ha egy fényképen játszanál
Na ez is ki lett pörgetve,hát meg kell mondjam voltak részek ahol a hideg futkosott a hátamon 
A látvány az valami gyönyörűen szép,sokszor én is megálltam nézelődni,a történet úgy ahogy elmegy,lehetett volna hosszabb is,de még így is egy korrekt kis játék lett.

A látvány az valami gyönyörűen szép,sokszor én is megálltam nézelődni,a történet úgy ahogy elmegy,lehetett volna hosszabb is,de még így is egy korrekt kis játék lett.

Hát nem igen van ennél szebb játék jelenleg és milyen szépen fut,gratula a fejlesztőknek profi munka,már csak a játékmenetre leszek kíváncsi mert eddig még csak kemény 10 percem volt kipróbálni...
leszedtem ezt a játékot!
Már csak a látvány miatt mindenkinek ajánlom kipróbálni mert ez valami lenyűgőző !
Na ez a élethű grafika és nem a crysis meg egyébb!
itt tényleg éreztem hogy minden él és lélegzik!
Bámulatos!
Már csak a látvány miatt mindenkinek ajánlom kipróbálni mert ez valami lenyűgőző !
Na ez a élethű grafika és nem a crysis meg egyébb!
itt tényleg éreztem hogy minden él és lélegzik!
Bámulatos!
Tetszik!BlackBoxos jön le!Kíváncsi vagyok!
Amúgy nagyon érdekes játék, olyan, mintha a Dear Esther-t vagy a Machine for Pigs-et kereszteznénk a Soul Suspect-tel.
OFF
Nem igazán értem, ha egy indie csapat egy általános motorral meg tudja oldani, hogy betöltés nélkül végigjátszhass egy 3D, művészien megformált, baromira részletes játékot(The Astronauts + Unreal 3 + ez a játék). Vagy egy open world játék minden betöltés nélkül bedobjon a pályára(Prototype 2 + egyedi motor) akkor mégis miért van az, hogy nem egy nagy kiadó játékai olyan szenny mentési rendszerrel jönnek, mint a PS2 portok (bárhol mentesz, nem jegyez meg semmit és visszadob a legközelebbi checkpointra pl: MSG1, Psi-Ops) és akkora betöltési időkkel, mint egy patchcseletlen Witcher?
OFF
Nem igazán értem, ha egy indie csapat egy általános motorral meg tudja oldani, hogy betöltés nélkül végigjátszhass egy 3D, művészien megformált, baromira részletes játékot(The Astronauts + Unreal 3 + ez a játék). Vagy egy open world játék minden betöltés nélkül bedobjon a pályára(Prototype 2 + egyedi motor) akkor mégis miért van az, hogy nem egy nagy kiadó játékai olyan szenny mentési rendszerrel jönnek, mint a PS2 portok (bárhol mentesz, nem jegyez meg semmit és visszadob a legközelebbi checkpointra pl: MSG1, Psi-Ops) és akkora betöltési időkkel, mint egy patchcseletlen Witcher?
A későbbiekben szívesen látnák egy dlc-t ehhez a játékhoz , bár nagyon utálom a dlc-ket, de itt még úgy érzem jó pár helyszínt / titkot el lehetne rejteni a szigeten.
Sajnálom letörölni a gépről olyan bazi jó a grafikája...pedig 9gb-ot foglal, ha kell a hely muszáj lesz megválnom tőle
Sajnálom letörölni a gépről olyan bazi jó a grafikája...pedig 9gb-ot foglal, ha kell a hely muszáj lesz megválnom tőle

végeztem fantasztikus volt
!

hamarosan ki játszom kár hogy rövid 

A logikai részek könnyűek, nem kell ehhez youtube videó. Az viszont gond, hogy a pálya nagy(és szép, na meg nincsen töltőképernyő) de üres, én is a bányai kapunál vagyok, de eddig csak 6 'esemény' voltSpoiler!
A bányai szellemmel vigyázni kell, mert ha meglát vagy te bámulod és követed túl sokáig(utóbbit fogtam ki elsőre és meglepett, hogy kb a hátán is szeme van, nincs humorérzéke ezeknek a fejlesztőknek), akkor bizony elkap.
De nem nagyon kell aggódni: 1/nincs zsákutca. 2/egyszerre csak egy szellem van. 3/ha kikerül a látóteredből, akkor elteleportál máshova és ez nem a Slender szóval csak jót jelent ez. 3/Hanghatások jelzik, ha a közeledben van, a lámpájának fénye és nyikorgása pedig bőven elég kell, hogy legyen ahhoz hogy észrevedd és elbújj. 4/Hanggal jelzi a játék, ha elteleportál a máshova.
(csapdák, vonat, űrhajó, boszorkány, teleportos ház, kripta, mindet megoldottam)
, pedig tűvé tettem az egész mapot.A bányai szellemmel vigyázni kell, mert ha meglát vagy te bámulod és követed túl sokáig(utóbbit fogtam ki elsőre és meglepett, hogy kb a hátán is szeme van, nincs humorérzéke ezeknek a fejlesztőknek), akkor bizony elkap.
De nem nagyon kell aggódni: 1/nincs zsákutca. 2/egyszerre csak egy szellem van. 3/ha kikerül a látóteredből, akkor elteleportál máshova és ez nem a Slender szóval csak jót jelent ez. 3/Hanghatások jelzik, ha a közeledben van, a lámpájának fénye és nyikorgása pedig bőven elég kell, hogy legyen ahhoz hogy észrevedd és elbújj. 4/Hanggal jelzi a játék, ha elteleportál a máshova.
De ne nézzétek meg a YT-on egy ilyen játéknak nem ez a lényege
Na mindegy , de ezzel csak a saját játékotok rontjátok el. Régen nem volt YT -on walkthrough lehet ezért nem értem én már ezeket a mai játékosokat, hogy inkább megnézi a megoldást, mint hogy egy kicsit gondolkodjon. Nem feltétlen neked címzem ezt csak most pont te írtad, hanem magának a jelenségnek. Nem elég, hogy emiatt annyira levannak butítva a mai játékok, hogy alig kell bennük gondolkodni még azt is megnézik
Ehhh


dola: Spoiler!
amikre rá álltak a halottak azokat az ikonokat pörgesd ki a kapun van ott négyzet, kör...a benne lévő jeleket rakd ki a 6.-at meg már ki lehet találni magadtól is, csak körbe pörgeted és a másik öt jó, akkor meg történik a ...
Ha sorban haladsz és nem hagyod el a helyszíneket, akkor teljesen jó a dolog és ezen felül még vannak az általam említett helyek, amiket mindenképp meg kell csinálni úgy áll össze igazán a lezárása a történetnek. De , mint írtam nem annyira szabad ám a játék, mint ahogy az elsőre látszik és a sziget is csak hatalmasnak tűnik, de valójában a bejárható része nem nagy. Szóval csak egy látszólagos szabadságot ad a játék.
Nem azt mondom hogy nem ***a a szabadság, de hiányolok valamiféle sorrendet, ami alapján átláthatóbb lenne hogy a mit, miért hogyan..
Persze, mert hozzá vannak szokva az emberek, hogy fogja a játék a kezüket...ezért van az, hogy nem tetszik az ilyen stílus , mikor se térkép se semmi ami mondaná mit is kell csinálni a játékban. A játékos társadalom mára már olyan szinten suta, hogy ha ilyenek nincsenek nem találják fel magukat.
kaizinger.: Nem ez egy korrekt kalandjáték, eszméletlen látvány világgal.
kaizinger.: Nem ez egy korrekt kalandjáték, eszméletlen látvány világgal.
Annál azért több, 1 fokkal.
Ez amolyan Techdemo játék?
Azt akarja mutatni mire képes ez a motor?
Azt akarja mutatni mire képes ez a motor?
Biztos velem van a gond, és az is biztos hogy direkt csinálták így meg, "de ez az arra mész amerre akarsz és ha nem figyelsz lemaradsz valamiről" dolog, semmi iránymutatás, ez nekem nem jön. De szép az avar 

Minden területen jól szét kell nézni különben a végjáték nem fog teljesülni a gyilkosságok felderítése mellett vannak olyan feladatok, amiket mindenképp meg kell csinálni ilyen a Spoiler!
barlangban a kapu aktiválása vagy egyből az elején a fény oszlop...na de többet nem írok mindenki fedezze fel maga a játékot 

kakasu: 1280x720, minden maxon kivéve az élsimítást, az off. Unreal Engine szal nem vészes.
jó akkor ma is hozzá fogok látni bányába vagyok 

Elsőre nem olyan rövid jó pár órát el lehet vele tökölni (Olyan 3-4 órát elbóklásztam a szigeten bár ez sem nevezhető hosszúnak) viszont másodikra , ha mindent tudsz és az összes videót skip-eled meg végigfutsz a szigeten arra írtam kb. 15 perc alatt meglehet csinálni 

rövid játék húha 

12