Menu
Kingdoms and Castles
Kingdoms and Castles
Megjelenés: 2017. július 20. (PC)
Gépigény: Alacsony (15)
Népszerűség: ~1740# ■
Műfaj: Szimuláció, Stratégia
Fejlesztő: Lion Shield
Kiadó: Lion Shield
iAz oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Minimális gépigény:
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Duo, 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 2.5GHz
CPU:
Intel Core i5-3470, 2.7GHz or AMD FX-6300, 3.2Ghz
RAM:
4 GB RAM
RAM:
4 GB RAM
GPU:
nVIDIA GeForce GTX 260 256mb or ATI Radeon HD 5670 256mb or Intel HD Graphics 4600
GPU:
nVIDIA GeForce GTX 660, 1gb or AMD Radeon HD 7870, 1gb
DX:
Version 11
OS:
Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit) http://gepigeny.hu/
OS:
Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Tárhely:
1 GB available space
Tárhely:
1 GB available space
Összehasonlítás:
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
RollerCoaster Tycoon WorldCities: SkylinesTropico 5Empyrion - Galactic Survival
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 2
no avatar
35 napja | 2017. 08. 21. 09:23:10
#
Attól függ mit keresel benne.

Az egészben nincs sok tartalom jelenleg, bár eléggé sokáig el lehet vele bohóckodni.
Alapjába véve kezdetben generálsz egy pályát, majd elkezded rajta a kis városod felépíteni. Nehézségi szinttől függően nincsenek ellenfelek / jönnek vikingek-sárkányok / folyamatosan özönlenek vikingek-sárkányok-ogrék.
A város építése sem bonyolult, a szokásos út, lakóház, farm, favágó, kajaraktár, raktár építés, plusz jó pár kiegészítő épület építésében ki is merül. Ha vannak ellenségek akkor kell hős-sereg-várfal-torony építés is.
Az újdonságokat nagyjából 4-6 óra alatt ki lehet ismerni benne, utána viszont mivel nincs kampány, vagy feladat, a megkezdett szigetedet tudod építgetni míg meg nem unod, vagy kezdhetsz egy újabbat, nehezebb szinten.
Összességében jó kis játék, egy nagyon gyenge Anno-Pharaoh single player klón jelenleg, de ennyiért ne is várjunk 40+ óra játékidőt. A grafika nagyon hasonlít az 8-bit sorozatra, de a játékmenete sokkal lassabb nála.

Megéri megvenni, mert van benne annyi újítás az ANNO-hoz képest, hogy kellemes legyen, pl évszakok változása, viszont jelenleg single player csak, és kampány sincs, szal magadnak építgetsz, saját célodra, komolyabb cél-feladat nélkül. Hajózás nincs benne, a harc az kimerül egy fajta katona+hős kombóban, őrtornyokból van kb 2 fajta és annyi. Van benne potenciál, kérdés hogy az esetleges későbbi fejlesztéseket hogyan lehet megszerezni. DLC vagy ingyen patch.

másik odlalról:
"- a pálya véletlen generált, így kezdés előtt tudjuk befolyásolni, hogy milyen legyen. Sok kis sziget, vagy egybefüggő nagy, legyen-e a közelben vas és kő, stb...
- folyamatosan javítják, pl legutóbbi patchben megszögelték a favágót, aki eddig nem ültetett fát ha elfogyott körülötte, most már igen
- vannak apró nüanszok melyekkel könnyíteni lehet az amúgy nem olyan egyszerű játékmenetet (malom csak az egyik ilyen): pék, sziklatörés
- harc az viszonylag egyszerű, de hős alapú, így rájuk is kell ügyelni, de a hős egyedül kevés, sereg is kell neki, ami a lakókból viszi a katonát és itt az egyik hiba: házmesterek is elmehetnek katonának, így az adott lakóház házmester nélkül maradhat, vagyis nem lesz kaja-tűzifa
- apróság, de fontos megtervezni hogy mit hová raksz, ugyanis nem szállítanak semmit a pálya egyik végéből a másikba, tehát jól elkülönített mezőgazdász negyed és a sziget túloldalán lakónegyed nem nyerő felállás
- favágó újraülteti a fát, így ha hagyunk neki helyet akkor nem fogy el
- kis érdekesség: útkereszteződéseknél útjelző táblák is megjelennek, magtárba be lehet kukkantani felülről, a várad automatikusan növekszik lakosságszámtól függően
- újdonság varázsa hamar elvész, igaz. Ahogy igaz minden játékra. Ami itt a gond, hogy nincsenek konkrét feladatok, kampány. Egy várost indítasz és addig játszol vele míg akarsz. Utána indíthatsz másikat. Véleményem szerint egy kampány jót tenne neki, pl a Pharaoh és Anno-k is unalmasak ha csak egy-egy várost nézünk. A kampány az ami sokat hozzá tesz a játékidőhöz és élményhez.
- első város nagyjából 2 óra, második 4 óra, harmadik várost (vikingek is jöhettek már) 8. óra után hagytam abba. Kb 10-15 óra játékidő így alapól benne van, 10€ért.
Pharaoh meg 8€, és kb 40 óra, hála a kampánynak, Anno 2205 alap 40€ közel 20 óra egy kampány-cég végigfejlesztése, Anno2070 complete 30€ 40+ óra kampánnyal, Anno 1404 gold 15€ 30+ óra kampánnyal.
- kicsit 8 bit sorozat koppintásnak tűnik nekem a grafika, de alaposabban megnézve, annál is fapadosabb. Ami nem feltétlenül hátrány.
Csak sokkal kisebbek a léptékek mint egy Anno 1404 esetében. Nincs többféle lakosság (még lehet, attól függ mit terveznek a továbbiakban), ami nem is olyan nagy baj. Itt sem tartott volna semeddig bevezetni a népesség ilyen szintű felbontását, hiszen a különböző méretű házak adottak már, de nekem innen nem hiányzott hogy kell 3000 kereskedő hogy megjelenhessen az első birodalmi polgár. Ráadásul itt nem nagyon van logisztika ahogy én tapasztaltam. A legközelebbi magtárba behordják, ha az betelik mennek a következőbe, nem lehet pl utakkal szabályozni, vagy más módon, pl Pharaoh road-block és vagy árufogadás/fogyasztás felfüggesztés.
Több és hosszabb termelési lánc érdekes lenne a K&C-ben, más kérdés hogy elférne-e ilyen kis szigeten. Vagy pl a monumentek építése, ha már Anno és Pharaoh a példa.
Nekem az az érzésem hogy egyelőre ennyi van benne és majd dlc gyanánt jöhetnek kiegészítések, amik vagy jól sikerülnek és megéri megvenni őket, vagy lehúzásra mennek és az lesz az újabb elrettentő példa a "hogyan ne csináljuk pc gamet dlc-vel" előadáson.
Személy szerint nekem nem hiányzik egy Knight and Merchants féle 4-6 mélységű termelési lánc, de egy Annos kb 2-4 mélység még elférne (búza-kenyér esetén meg is van a 2 mélység, még a malom-liszt kellett volna és máris 3.). De ahhoz alapjaiban kell átszabni a meglévőket és ugye a játékmenetet is.
Kiinduló alapnak ez eddig remek, de remélem nem akarják dlc-ként felépíteni és megpróbálni eladni.…
pcboy avatar
36 napja | 2017. 08. 20. 11:03:52
#
Erről valaki valamit tud mondani mert trailer alapján jól nézz ki! A fejlesztők arra hivatkozva hogy még nincs kész a játék direkt csúsztatták a megjelenést hogy több tartalom legyen benne. azt nem tudom hogy mivel lehet több mint az alpha verziója.