Új információk az Assassin's Creed​ Origins pályáinak nagyságáról

Szerző: xoki | 2017. July 04. | hír | 4 hozzászólás

Az Assassin's Creed​ Origins városai nagyok, de nem csak ezért lesznek majd érdekesek. A Game Informer podcastjának ideje alatt az Assassin's Creed​ Origins direktora, Ashraf Ismail megválaszolt néhány hosszadalmasabb kérdést a játékkal kapcsolatban.

Elsősorban arra törekedtek, hogy minél élethűbb és mozgalmas városok legyenek az új részben. Az egyiptomi kultúra, vallás és hiedelem mind fontos szerepet játszottak a területek kialakításánál, valamint a városok benépesítésénél.
Történészek segítségével végezték el a kutatásokat, és éveket gondolkodtak azon, hogy vajon hogyan tudnák ezt a világot életre kelteni. Főleg két városról beszélt Ismail, amelyeket állítása szerint nehéz az eddigi részekben található területekhez hasonlítani. Memphis és Alexandria mind egyedi vonásokkal rendelkeznek. Előbbi organikus stílusú, nagy és gyönyörű város egyedi emlékművekkel, amely remekül reprezentálja Egyiptomot. Utóbbiról csak annyit mondott, hogy szerinte egy picivel, csak egy picivel jobb, mint Memphis.

Összehasonlításképpen elárulta, hogy Alexandria a Black Flagben található Havanna területének duplája. Később hozzátette még, hogy nem a terjedelem a fontos, hanem a tartalom. Rengeteg küldetés vár majd ránk, és mindegyik terület egy új, egyedi élményt fog nyújtani.

Assassin's Creed​ Origins
Assassin's Creed​ Origins
Assassin's Creed​ Origins
Megjelenés: 2017. October 27. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Hozzászólások: 3
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kiki4444 avatar
,,Történészek segítségével végezték el a kutatásokat, és éveket gondolkodtak azon, hogy vajon hogyan tudnák ezt a világot életre kelteni."

Király,remélem az animációk most is jó darabosak lesznek. Shadow Of Mordorba elsőre sikerült nem csak smoothos de látványos animációkat berakni..De nyugodtan gondolkodjatok éveket a körítésen, a lényeg meg kit érdekel...
Másik gond a monoton játékmenet, lopakodásra van kihegyezve az egész, Shadow Of Mordorba sikerült megtalálni az egyensúlyt a lopakodás és az akció között.Nem rossz az AC, csak kellene már bele valami vérfrissítés.
0
0
0
0
bencsikpeti4 avatar
Lekakkantjuk hogy mekkora a terület az a lényeg hogy a játék legyen olyan jó 😃 Nekem a syndicate tetszett ha olyan jó lesz én már elégedett vagyok 😃
0
0
0
0
💬 1
csibeszke37 avatar
@bencsikpeti4: Annyira odavannak ezért a területnagyságért, majd az lesz hogy mindenféle baromságokat kell vagy lehet összeszedni a 100%-os végeredményért A Tomb Raider játékidejét is ezzel a húzással tolták ki.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció