Menu
Shadow of the Tomb Raider: különböző nehézségi szintek néhány játékelemhez
Szerző: xoki, 2018. augusztus 09., hír

A Shadow of the Tomb Raider lehetőséget ad a nehézségi szintek alaposabb személyre szabására.

A teljes játék nehézségi szintje helyett lehetőség lesz néhány játékelem esetében különböző nehézséget is beállítani. Összesen 4 fajta közül lehet majd választani, vagyis: Easy, Normal, Hard és Deadly Obsession. A játékosok lehetőséget kapnak a harc, a felfedezés és a puzzle nehézségének beállítására. Például ez tökéletes lesz azok számára, akik kihívást keresnek a fejtörőkben, de nem szeretnék, ha az ellenségek túl nagy gondot okoznának a játék során.

A nehézségi szint csökkentésével több segítséget ad a játék, hogy merre kell menni, illetve könnyebben észrevehetjük a megmászható falakat. Könnyű nehézséget kiválasztva a fontos utakat fehér festékkel jelölték, amely közepes szinten már alig látszik, nehéz szinten pedig láthatatlan. A Deadly Obsession pedig mindhárom elemre hatással van és nem változtatható meg a játék során.

A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én jelenik majd meg.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 20
mikej95 avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 18:40:58
#
Sosem értettem, hogy miért madárszaros miden játékban az összes felület amin fel lehet mászni/kapaszkodni. Most legalább ki lehet kapcsolni.
santakigyo avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 19:15:29
#
@mikej95: Segítség,hogy merre is van az arra.A legrosszabb amikor egy gomb megnyomására mint pl a TR esetében is megmutatja a fontos helyeket.Gyakorlatilag a játék lényege ,amiről szólt régen a játék ment a semmibe.
mikej95 avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 19:38:28
#
@santakigyo: Persze, persze, csak általában rém egyértelmű merre lehet menni. Főleg miután a tutorial kb így kezdődik: "Nesze ezeken tudsz felmászni, mind ugyan úgy néz ki!".
no avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 11:41:58
#
A mai "gémerek" sírva rohannának a jutubra végigjátszást nézni, ha a TR 1-2. részével kéne játszaniuk. Az első pályán elakadnának a játékban.
Andris18 avatar
4 napja | 2018. 08. 11. 13:53:18
#
@csibeszke37: Az angel of darkness-nél visszább grafika miatt szerintem senki nem menne vissza (már ha ez a rész játszható pc-n).
Egyébként az igaz hogy a legend, anniversairy és underworld jóval nehezebb volt mint a 2013-mas és azutáni. És nem volt vele semmi gond :)
santakigyo avatar
4 napja | 2018. 08. 11. 20:37:39
#
@Andris18: Hu,pedig az elsőknek mekkora hangulata volt már.Engem nagyon megfogott.Játszottam mindegyik részével.Nagyon sajnálom,hogy csak nyomokban tartalmazza a kihívást az új TR.
A régieken egy pályarész átvitele több időt vett igénybe mint most az új részt végigjátszani.
yugiohyugiohzebuyug avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 04:30:01
#
Nagyon jó ötletnek tűnik. :) Még mindig várós.
no avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 02:34:32
#
Nem tudom ki hogy van vele,de én még nem csalódtam Tomb Raider játékban :D :D
promaci avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 03:51:26
#
@retek77: én legelőszőr úgy voltam vele hogy milyen rossz játék meg minden most meg ez a legkedvencebb játékom túlságosan előre ítéltem :D én se csalódtam egyikbe se egytől egyig mind jó :)
Kyrito avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 23:23:54
#
challenge accepted instant legnehezebbe kezdeni ! :D kíváncsi vagyok menyire izzaszt meg majd :D meg mennyi időbe fog úgy ki játszani :D
Scipio0404 avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 23:15:47
#
Szirintem nagyon jók ezek a változtatások csak kár hogy szeptemberben még nem tudok játszani vele:/ (ui: a gépigényről van már valami infónk?)
Mesterlovesz avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:52:11
#
Ez tök jó de ki a tököm találta ki hogy nem megváltoztatható a legnehezebb fokozat? Tételezzük fe hogy kihívást keresek, elkezdem deadlyben, eljutok mondjuk 30% ig ahol elakadok és nem tudom lejjebb venni úgyhogy kezdhetem a legelejéről sima hard on.... ez nagyon jó. Egyébként előző rész bejött, ezt is várom. Mire hozzájutok már valószínűleg lesz videokártyám is.
enslaved avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:55:31
#
@Mesterlovesz: A játékok szerintem arra valóak hogy szórakoztassanak, nem feltétlenül kell nagy kihívásnak lenni bennük. Aki viszont mazochista az várja a Dark Souls 4 - etXD
Mesterlovesz avatar
5 napja | 2018. 08. 10. 07:11:17
#
@enslaved: igen, pont ezért lenne jó, ha le lehetne venni az olyan részek nehézségét amit pont nem tudsz valamiért megcsinálni. És ez igen valószínű, hogy előfordul, ha a legnehezebb szinten játszik az ember. Mert egy dolog a látvány meg a sztori, de én pl azt is élvezem ha ügyesnek, okosnak kell lenni, rengeteg adrenalint ad, ha visszalő az ellenfél, lejárhat az idő, végig ott van benned, az izgalom. Azt is szeretem ha nincs minden az ember feneke alá rakva, át kell gondolni szituációkat, hogy mit hogy tudnál megoldani, nem csak menni mint a veszett. Van aki meg erre nem képes, vagy nem ez boldogítja szimplán, inkább csak egy interaktív filmet akar nézni ahol végigpörög a mozi aztán volt belőle egy játékélménye. Nincs is ezzel semmi gond.
HakuDragon avatar
6 napja | 2018. 08. 10. 00:10:54
#
@Mesterlovesz: Wolfensteinben van Mein Leben fokozat. Nincs se mentés, se checkpoint.
enslaved avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:41:39
#
A legjobban várt játék az idén részemről az AC mellett.
promaci avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:12:33
#
az én esetemben jó lesz mindenből a full normál :D
Kiki4444 avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:48:52
#
@promaci: Igazat szóltál, szívemből szóltál.:):):)
promaci avatar
6 napja | 2018. 08. 10. 02:03:08
#
@Kiki4444: <3 nem is nehéz de nem is könnyű :)
zsolo avatar
6 napja | 2018. 08. 09. 21:01:14
#
hú ez tetszik! B-);)