Menu
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Facebook profilja
Nagy változtatásokon fog átesni a The Divison
Szerző: xoki, 2016. szeptember 22., hír

A Ubisoft online többjátékos lövöldéje, a The Division elég jól startolt el, de az indulás után gyorsan feledésbe merült a sok technikai probléma miatt, és maga a játék teljesítménye és játékmenete is hagyott kívánnivalót maga után.

Az utóbbi időben elcsendesedett a The Division láz, míg a Ubisoft és a Massive fejlesztőcsapat be nem jelentette, hogy egy nagy ráncfelvarráson esik át a játék néhány fontosabb eleme. Ugyanis megpróbálják orvosolni a The Division egyik legnagyobb problémáját, a játékmenet egyensúlyát. Jelenleg a játék egyik legnagyobb problémája az, hogy hatalmas erő különbség van a képességfák felépítéseiben. A Ubisoft elmondta, hogy a közeledő 1.4-es frissítésben szeretné visszahozni a „lövölde érzését” és kibővíteni több döntéshozatallal, valamint, hogy nehéz döntéseket kelljen meghozni, amikor a karakterünket építjük fel, ezzel több variációt létrehozva.

Az összes változás elolvasható a The Division oldalán: Link

Ezen változtatások közül fontos kiemelni még, hogy minden felszerelés, amely World Tier 2 vagy nagyobb, tartalmazni fog Firearmsot, Staminat és Electronicsot is, amely szintén az egyensúly miatt lesz bevezetve. A felszerelésünk pontszámát is átalakítják, hogy ne rúgjanak ki minket a csapatokból, ha nem érjük el az elvártakat. A fegyverek, páncélok és képességek szintén kiegyensúlyozva lesznek.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 16
Gaben7 avatar
2016. 11. 30. 15:03:19
#
schumi videókártya necces
schumi 14 avatar
2016. 10. 08. 07:37:36
#
szerintetek a division
ezzel a géppel elmenne:
AMD FX-8300 8-magos proci
8GB ram
GIGABYTE GT730 2GB GDDR5 videokártya
Windows7 64-bite
smokeey avatar
2016. 09. 30. 18:11:39
#
sziasztok
nem rég keztem 17 lvl vagyok csapat társakat keresek egyedül nem az igazi ez a játék uplay id : fecho04
TheHunterCapybara avatar
2016. 09. 29. 20:45:23
#
Remélem, valami jót hoznak ki a játék maga nagyon tetszik! :)
no avatar
2016. 09. 27. 13:03:15
#
creativedawe: nem kell elkapkodni. A szintezés szerintem a legjobb része a játéknak. Érdemes legalább kétszer végigmenni rajta, akár úgy, hogy különböző fegyverekhez-skillekhez ragaszkodva nyomod végig. Pl első végigjátszás során nálam assault rifle volt a nyerő, negyedikre már a sokkal nagyobb kihívást jelentő shotgun-t választottam és ahhoz ragaszkodva mentem végig New York utcáin.
Ahogy érdemes legalább egyszer teljesen egyedül végigmenni, illetve egy végigjátszásra 1-3 társat keresni és közösen végigmenni a történeten, szigorúan együtt haladva csak. Ha még le is osztjátok egymás között ki melyik skillt használja, az még rátesz egy lapáttal a játékélményre.
Más kérdés hogy max szinten mihez kezdesz a felhúzott 1-4 karaktereddel.
creativedawe avatar
2016. 09. 26. 20:23:05
#
Nekem lassan 5 órám van a játékba. Összességében jónak mondható. Egyedül nem lehetetlen teljesíteni a missziókat viszont csapattárssal sokkal élvezetesebb a játékélmény. Grafika még úgyis szép, ha minden levan véve egyedül a textúrák minősége van kimaxolva nálam. Viszont két óránál többet nem tudok vele játszani egy nap. 4-5 ezret megér , de többet nem. Az atmoszféra 10/10 nálam, nagyon eltalálták.
no avatar
2016. 09. 26. 09:26:27
#
weber90: 340+ órám volt nekem is mielőtt abbahagytam, május végén. Underground messze nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Ahogy az előtte lévő két ingyen dlc sem. Akkor kapott a cég három esélyt hogy javítson, nem sikerült. A harmadik, fizetős dlc meg olyan lett amilyen. Ez édeskevés, ahhoz képest mekkora játéktér állt rendelkezésre az akkori verzióban, illetve mennyit kértek a season passért. Illetve hogy a játékosok akkor miket javasoltak, melyeket természetesen figyelmen kívül hagytak. Konkrétan alapvető, de megvalósítható változásokat kértek , hogy az összes fegyverosztály használható legyen, hogy behozzák a tank-healer-dps szentháromságot, hogy milyen "raidek" legyenek a végén.
Az meg hogy később majd bekerül a már bemutatott térképek, megint csak azt erősítik, hogy kész-félkészen vannak csak "kihagyták" ilyen-olyan okokból, majd fizetős DLC-ként kiadják. Akárhogy nézzük is, egyik sem az a pozitív megközelítés szerintem.
weber90 avatar
2016. 09. 26. 09:01:15
#
Palanova: Én már több mint 300 órát öltem bele a játékba, Underground nem olyan rossz, tény hogy lehetett volna jobb is. Division 2 nem mostanában lesz, van egy olyan érzésem hogy a térkép részek amikről hír volt azok be fognak kerülni a játékba. Csak majd évente adják Expansion ként.
Úgy mint a The Crew-ba.. (Lásd The Crew / Wild Run / Calling All Unit)
Részben igazad lehet, de én még reménykedem hogy jobb lesz mint volt.
19ati93 avatar
2016. 09. 26. 07:31:48
#
Késő bánat,szerintem..
no avatar
2016. 09. 26. 06:54:11
#
weber90:
Igen, tisztában vagyok vele hogy a kiadó diktálta a megjelenéseket, de ettől még a fejlesztők felelőssége sem kisebb.

A játékoslétszám nem nyáron kezdett el csökkenni. Hanem a megjelenés után már az első hónapban, méghozzá drasztikusan. Kb akkor amikorra nagy része aki megvette megjelenéskor végigjátszotta az első 1-2 karakterét és rájött hogy a végjáték mint olyan nem került bele. Majd az első pár hónapban került bele két "ingyenes" kiegészítés, aminek megjelenéskor kellett volna már benne lennie. Ez is a kiadó sara. Ám a többi a fejlesztőké. A pocsék skillek, itemek esésének aránya, és úgy nagyjából a végjátéknak szánt két "raid" ötlettelensége és kivitelezése. Az, hogy emellett más játékon is dolgoznak, pont nem érdekel. Ezzel szerettem játszani, ez érdekel jelenleg.

A marketing duma az, hogy a mostani patchel jobb lesz a játék, mert szerintem nem lesz, hiszen az alapvetően hibás GS koncepciót tovább foltozzák, illetve hogy hallgatnak a játékosokra. Lásd a massive honlapján a contact fül alatt:
"Game ideas are great, but keep them to yourself, we only use in-house creativity." - erről beszélek. És ez még mindig kint van. És sajnos az a helyzet hogy hiába is hozták létre ezt az elite task forcet, ahogy én tapasztalom ugyanaz lesz mint más játékok esetében amikor a youtuberek és kiemelt játékosokra "hallgat" az adott cég, és itt nem csak az Ubi meg massive párosra gondolok. Beleraknak a hardcore játékosoknak kedvező dolgokat, a casual meg meg nem érdekel senkit. Majd mikor rájön a cég hogy ezzel csak az eladások csökkennek, mert a hc gamerek létszámban kevesebben vannak, és a casual sem annyira hülye hogy egy YT videó alapján megveszi a sokadjára is elcseszett játékot, a cég lép, és elkezdi a játékok szerintük casual szintre "lebutítani". Amihez persze megint csak a HC games réteg véleményét kérik ki. És lesz egy game ami egyszerű mint a faék, de sem a HC sem a casual rétegnek nem lesz "megfelelő". És ezen akárhány stream meg pts szerver sem fog változtatni. Ahogy Division megtépázott hírnevén sem.

De meglátjuk 1-3 hónap múlva, lesz-e hatása ennek a próbálkozásnak vagy sem és térjünk rá vissza decemberben.

Most már csak ki kell bekkelni a 3. dlc megjelenését és remélhetőleg mellette nekiálltak a Division 2-t alapjaiban újragondolni az 1-ből szerzett tapasztalatok alapján.
Mert az alapötlet az remek, a grafika is megfelelő, a szintezés és az ahhoz kapcsolódó játékmenet is remek, de egyelőre csak ennyi van benne sajnos (kb 40-60 óra játékidő, ami azért ennyiért nem rossz). A fizetős DLC-k meg eddig nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeimet, így felejtősek számomra.
weber90 avatar
2016. 09. 25. 14:29:29
#
Palanova: Ajánlom figyelmedbe a
Spoiler!
http://forums.ubi…gent-Intel
http://forums.ubi…370f694079
Első 4 hír:
http://tomclancy-…index.aspx
PTS(1.4) játék menet:
https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/90586066

Kiadó megadta az ütemtervet, fejlesztők azt csinálták amik elő voltal írva nekik.
Ja és a fejlesztőknek max 30-50 fő dolgozik ilyen 25% dolgozik a kiegészítők be építésén és bug fixeken, a maradék 75% kiegészítőkön vagy másik játék fejlesztésén dolgozik.
Nyáron elkezdett csökken nagy mértékben a játékos aktivitás, így krízis helyzet alakult ki és lépni kellet ezért engedélyt kapót a fejlesztő csapat hogy kijavítsanak minden hibát, és gyűjtsenek információt a felhasználóktól hogy mit szeretnének.. Így alakult meg az Elite Tasks Force, akik ugyan olyan felhasználok mint mi meg youtuberek. Ők 3 napig fent voltak Stockholm-ba a Massive egyik stúdiójában és segítették a fejlesztést (teszteltek, ötleteltek, stb.)
ETF jelenleg is tesztel a PTS-n. Ezért vannak Live Streamek, meg gameplay tartalmak a PTS-ről.
Szóval ez nem egy "Marketing" duma..
no avatar
2016. 09. 23. 06:21:59
#
weber90: Aham, majd most, fél évvel az indulás után a lecsengés közepette kezdenek el hallgatni a játékosokra, hogyne.

TheHunterCapybara: várod de nem rég kezdted el?

A tervezett változtatások egy része is csak marketingrizsa. Lássuk csak: Azt írták, hogy 268 a legnagyobb itemlevel, és azt szeretnék ha amiatt ne rúgják ki a játékosok egymást csapatból, mert nem érik el az "elvárt" szintet. Az elvárt szint itt a csapatfőnök által elvárt szintet jelenti, nem a feladat által előírt minimumot. Erre mit lépnek: nem azt hogy eltörlik a GS-t ami az egész okozója, nem, a 268ból csinálnak 229et. Mert így biztosan nem fog repülni a 163 GS-t igénylő feladatnál a 204 GS-es kolléga mikor a csapat többi része éppen hogy 182GS.
Az elszaladt GS-eket is megjavítják, visszavágják az egészet.
" 191 -> 163
214 -> 182
240 -> 204
268 -> 229
"
Érdekes, más játékban az ilyen szintű visszavágás csak évek és sok-sok kiegészítő után kellettek, itt alig fél év után már ezt csinálják. És csodálkoznak ha a játékosok lelépnek, miután elérték amit lehetett, nagyjából 30 nap alatt.
Scavenging eléggé furcsán működött eddig is, de most megjavítják. Kiveszik a játékból.
Fegyvereket is cseszegetik, de a nevesítettekhez nem nyúlnak. Azok maradnak olyan állapotban amilyenben vannak.
Skillpower hasznosságát is csökkentik magasabb szinten.
Eddig nem használt, vagy használhatatlan skilleket akarnak behozni max szintre.

Az az érzésem hogy ez ismét csak tűzoltás sajnos, és a leírtak alapján érdemi változás nem lesz a játékmenetet és élményt illetően. Ahogy a Vector kinyírása sem hozott komoly változást pár hónapja, átváltottak a játékosok az AUG-ra.

Fentiektől függetlenül az 1-30-as szintezés és történet jó, megérte a ráfordított 30-40 órát.
galaxi avatar
2016. 09. 22. 20:59:20
#
Nem követem el még egyszer azt a hibát, hogy felteszem ezt a játékot. Már kivittem és aztán feltettem még1x... bőven elég volt....
TheHunterCapybara avatar
2016. 09. 22. 20:39:35
#
Nagyon várom a játékot nem rég kezdtem el :)
weber90 avatar
2016. 09. 22. 16:52:55
#
09.26.-án indul a Public Test Server (Akik megvásárolták a játékot csak azoknak).
Itt kapsz majd egy új "szűz" lvl 30 karaktert amivel tesztelheted az új rendszert és jelezhetsz ha valami hibát találnál.
lived avatar
2016. 09. 22. 16:30:55
#
Na végre kezdenek vele valamit.
Talán így visszatérek én is hozzá.
Szavazás
Szoktál videós játékteszteket készíteni vagy nézni?







Szavazáshoz be kell jelentkezni