Menu
Monster Hunter: World - hamarosan új információk érkeznek a PC-s verzióról
Szerző: xoki, 2018. július 08., hír

A Monster Hunter: World 2018 januárjában jelent meg Xbox One-ra és PS4-re, amelyet a Capcom fejlesztett és adott ki.

Már egy ideje tudni lehet, hogy még idén el szeretnék juttatni a játékot a PC-sek számára is, de sajnos nem sok információ áll a rendelkezésünkre arról, hogy pontosan mikor jelenik meg, mekkora gépigénye lesz, valamint azt sem tudjuk, hogy Steamre vagy esetleg más platformra jelenik majd meg.

A Monster Hunter hivatalos Twitterén felhívták a játékosok figyelmét, hogy hétfőn pontosan ezekre a kérdésekre kapunk majd választ. Tehát július 9-én, reggel 10 órakor pontosan ki fog derülni, mikor is jelenik meg a játék, valamint a játék minimális gépigényét is felfedik majd. A konzolokon már nagy sikereket elérő játék remek látványvilágot tár a játékos elé, de azért reméljük, nem túlozták el a játék minimális rendszerkövetelményét, hogy többen átélhessék az élményt, amelyet a játék nyújt.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 5
enslaved avatar
13 napja | 2018. 07. 10. 00:31:35
#
Állítólag csak 30 fps - el fog futni, ami elég problémás.
atemi105 avatar
11 napja | 2018. 07. 11. 16:59:30
#
@enslaved: Nem igaz, késöbb írták, hogy 60fps-t is tud

DMC4-nek 200fps cap-je van. Dragon's dogma: 150fps cap. Same engine
enslaved avatar
7 napja | 2018. 07. 15. 21:07:04
#
@atemi105: Remélem is, egy 1080 - al érdekes lenne 30 fps - el játszani.
no avatar
14 napja | 2018. 07. 08. 21:29:12
#
Majd pont ők nem fogják eltúlozni a gépigényt.
atemi105 avatar
13 napja | 2018. 07. 09. 19:09:47
#
@csibeszke37: Figyelembe véve, hogy a játék az "MT Framework" enginen fut, ami többek között a DMC4 és a Dragons Dogma is használt, nem hiszem hogy túl sokat kérnének egy 1080p mediumért