Menu
Mass Effect: Andromeda - nem javít az animációkon az első napos patch
Szerző: xoki, 2017. március 18., hír

Már egy ideje tudni, hogy a Mass Effect széria hamarosan megjelenő része első napos frissítést fog kapni, amelyben több fontosabb hiba is javítva lesz.

A Mass Effect: Andromeda vezető dizájnere, Ian Frazier elmondta, hogy az említett első napos patch nem javít az animációkon, és egyelőre nem várható a karaktermodellek ráncfelvarrása sem, pedig még eltűnő karakterekre is felfigyelhetünk. A rajongóknak nem igazán tetszik az, ahogy karakterük kinéz és mozog. Ezzel kapcsolatban kérdezte a BioWare-t egy rajongó, hogy helyet kapott-e valamiféle javítás a játék megjelenésének napján érkező frissítésben. A válasza értelemszerűen nem volt. Később hozzátette, hogy további patchek várhatóak, de hogy mi kap helyet bennük, azt egyelőre ő sem tudja.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 32
Pokman avatar
5 hónapja | 2017. 04. 26. 13:44:41
#
noPublicFG pontosan az ilyen bunkók azok akik miatt egyre kevesebben olvasnak
Nem tudom milyen sci-fi vagy fantasy regényt olvastál de azt egy -senki sem hallott róla- író írhatta még kezdőként. Amiről te írtál az animékben és mangákban/képregényekben van. Na de minek is olvasnál a hihetetlenül erős kard megtalójának a szomszédjáról aki -miközben főhösünk megmenti az országot/világot otthon ül pipázik és csak hírből hall a hőstettekről.

Na de most a játékról: mivel már kijött és kijátszották (legalábbis én) elmondható, hogy pár ember kivételével senkinek sem volt bugos. Na az igaz, hogy a mimika őskori de kibírható.
Tomblack avatar
6 hónapja | 2017. 03. 22. 12:02:23
#
Mass Effect: Down Syndromeda I only see Aliens, ugly aliens, no humans to be seen.
FoLey avatar
6 hónapja | 2017. 03. 22. 11:04:53
#
Ez jó XD
noPublicFG avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 23:59:31
#
Vic04HUN
Ha olvastál életedben legalább egy sci-fi (ne adj isten fantasy) regényt, akkor azt neked is el kell ismerned, hogy a karakterek igazán sablonosak.

Spoiler!
(Egy senkiházi, aki hirtelen csoda folytán megörökli a csodafegyvert -SAM, a harcos amazon, aki inkább férfi mint nő, a történetbe bele nem illeszkedő -itt éppen feka- személy, a mindent jól megmondok szereplő stb stb. Igazából abban reménykedem, hogy nagyon erős karakter és jellemfejlődésen esnek majd át a szereplők. Ha nem, akkor csak semmi androméda 2.)


Viszont az is szomorú, hogy nem tudnak normális animációkkal kihozni egy AAA játékot.
Milton avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 17:01:30
#
Mint említettem, ez a két gif közel nem a "valódi" probélmára példák. Ezek olyan szintűek, minthogy Witcher 3-ban Roach a lejtőkön néha szeret a két hátsó lábán egyensúlyozva vágtatni.
A gond az arcokkal van, amit mindenki látni fog beszélgetések alatt (amikből egy ilyen játékban nincs kevés). Valakit nem zavar (én is túlélem őket), de könnyű elképzelni, hogy nagyon ki tud zökkenteni bizonyos embereket a játék világából a semmibe meredő fapofák, vagy az önálló életet élő szájak. Ennek már elég hamar fel kellett volna tűnnie a fejlesztés során a fejlesztőknek, és fixálni sem lesz egy könnyű dolog, ha egyáltalán lehetséges, mert ez egy elég mélyre nyúló technikai probléma.
Vic04HUN avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 16:10:44
#
Igen lehet, hogy csak nálam fordult elő. De most az a két animációs hiba amit 200 oldalon felhoztak. Lehet az életben nem fog előfordulni az emberek 99%-ánál. Az előző hozzászólásommal arra akartam rávilágítani, hogy egyik játék sem tökéletes. Mindenben lehet hibát találni csak keresni kell. De ha valaki csak azért játszik akkor egy jó nagy barom.
MC MaRcI avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 14:54:10
#
Vic04HUN

az általad felsorolt hibákkal egyszer sem találkoztam a witcher-ben
Vic04HUN avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 13:30:38
#
Sokan a Witcher 3-al hasonlítják össze, hogy az mennyivel jobb, szebb, stb. Azért tegyük hozz, hogy mikor kijött maga a játék azért ott is volt bőven mibe belekötni. Voltak animációs és textúra hibák ott is. Keszeg farka eltűnt, az őrök a semmiből csak úgy előjöttek, vagy mikor Geralt elkezdett futni aztán vagy lement törökülésbe és folytatta útját vagy éppenséggel a levegőben rohangált.

A küldetések terén sem volt tökéletes.

Spoiler!
Volt Novigrádban a lóverseny a Palio mikor kezdődött a verseny egyszerűen a híd alá ledobott és közölte, hogy a küldetés sikertelen. Vagy még az elején mikor a csávónak a dobozát visszakellet vinni. Nem egyszer mikor az üldözés elkezdődött volna fekete képernyő, meghaltál és kész. Vagy az ominózus Skellige legkeresettebbje mikor a Vérfarkast nem lehetett megölni, és hosszú hónapok után javították csak ki.


Szóval mire úgymond tökéletesre csiszolták addigra kellet több mint egy év, plussz több gigányi patch. Persze azóta jött hozzá két hatalmas kiegészítő is.

Félreértés ne essék, imádom a Witchert. Csak ezeket a dolgokat már mindenki elfelejtette és most nagy divat lehúzni az Andromédát, mert volt rá öt évük és így se lett tökéletes. (Ja, hogy semmi sem az, erre nem is gondoltam.)
Kíváncsi lennék a sok kritikusra, hogy mégis mennyit játszottak vele és mondták a storyra, meg a karakterekre, hogy sablonosak. De van egy olyan gyanúm, csak gyors megnézték azt a bizonyos első 17 percet aztán gondolták, na a pénzünket elutalták gyors összehányunk egy tesztet azt kész. Én konkrétan a Batman v Superman óta nem olvasok kritikát. Mivel azt is mindenki lehúzta viszont nekem ezidáig a legjobb DC film.

Hozzáteszem, hogy én pont olyan szívesen játszok ma a Witcherrel vagy lassan egy Andromédával mint a Gothic első részével, ami valjik be nem mai darab, de ugyanúgy nagyon leköt. (nemhiába az volt életem első játéka)

Na ez lenne a szerény véleményem. A kritikusok Spoiler!
bekaphatják
a fanok meg élvezzék a játékot, találkozunk az Androméda galaxisban 23.-án :)
Twist avatar
6 hónapja | 2017. 03. 21. 09:02:19
#
Nézzük a jó oldalát, most már merték rögtön az elején elb*szni a játékot, nem kivárni két részt és csak a harmadik végére :)
Randori avatar
6 hónapja | 2017. 03. 20. 17:12:52
#
Ugyan, volt pár játék az elmúlt 2-3 évben ahol szintén ilyen hülye gif-es bug-ok miatt, jobbik esetben nevettek rajta (köztük én is B-) ) , rosszabbikban fikázták és lehúzták az egész programot. Én viszont soha nem találkoztam akkor, de még most sem egyik bug-al sem. Szerintem az Andromédával sem lesz senkinek ilyen baja. Ha még is akkor ő lesz a 100-1. De ki tudja talán tévedek, talán már meg sem tudom állapítani... és majd csak a 13.4-es patchal lesz játszató az egész.:)
blastwave avatar
6 hónapja | 2017. 03. 19. 17:47:26
#
mikej95: Tisztában vagyok vele, ne aggódj. Nem azért vagyunk itt, hogy most a cégek belső felépítését vitassuk és az ott dolgozó alkalmazottak szerepkörét vagy pozíciójuk mivoltát.

Arra azért kíváncsi vagyok, a hibáktól eltekintve mennyire lesz játszható (irányítás, fizika, ellenségek taktikája) és a történet milyen is lesz. Eddig mindegyik ME tetszett hibákkal együtt is.
Milton avatar
6 hónapja | 2017. 03. 19. 10:50:57
#
i.imgur.com/wIMcmZp.jpg
Fukoshi avatar
6 hónapja | 2017. 03. 19. 10:28:13
#
Milton: We'll bang, OK?
Milton avatar
6 hónapja | 2017. 03. 19. 09:33:22
#
Én is imádom az első részt (ugyanúgy ahogy az Andromédát is lehet), de attól még ugyanúgy tele volt hibákkal, amiket lehetetlen nem észrevenni. Az irányítás borzalmas, a harc a bal egérgomb kattintgatásából áll, a beszélgetések néha értelmetlen fordulatokat vesznek, a karakterek túl mókásan néznek ki, stb.
Az volt a cég legelső játéka, az lett volna a meglepő, ha tényleg semmi baja nem lett volna. Szubjektíven lehet mondani, hogy "nekünk így tökéletes", objektíven azért be kell vallani, hogy bőven voltak ott hibák.
no avatar
6 hónapja | 2017. 03. 19. 05:35:02
#
A legelső Witcherrel semmi baj nem volt,legalábbis szerintem. :)
Milton avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 23:16:35
#
A két gif tényleg nem a legjobb példa, de bőven vannak itt olyan bajok, amit csak az nem fog tapasztalni, aki nem játszik a játékkal.
Pokman avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 23:06:20
#
Na a több 1000 tesztelőből párnak volt 2 bugja és máris mindenki sír, hogy ***ták a játékot.
Ilyen többször is volt rengeteg játéknál és a rendes megjelenés után kiderült, hogy csak pár ember tapasztalja.
Sztrelok avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 22:08:57
#
Szerintem ezt az animáció "bugot" ne is javítsák annyira királyul néz ki :? Komolyan kár lenne érte XD
mikej95 avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 21:37:53
#
blastwave: Különbség van az Uncanny Valley-vel és a technológiai limitációkkal küzdő profik (itt az előző Mass Effect trilógia arcmimikára gondolok) és a valamilyen ideológia jegyében összeválogatott, majd kulcs pozíciókba helyezett tehetségtelen és tapasztalatlan gyakornokok között, akik még a csontváz animációkat és a mocap-et is elcseszik (ami ugye egyidős a Half Life sorozattal).

Moon_Breaker:
Ez nem lesz kijavítva soha az életben. Közel Arkham Knight méretű probléma ez. Arc animációkat újra fel kéne venni ami időbe és a színészek fizetésébe kerül, erre biztos nem kerül sor. Az elkalandozó végtagok viszonylag gyorsan foltozhatók elfogadható minőségűre, de lecserélésük 1-2 hónap lenne. Közben pedig ugye foglalkozni kell a bétateszterek mármint vásárlók által felfedezett soha nem is keresett vagyis alapos tesztelésen átcsúszó bugokkal, ami értelem szerűen előnyt élvező feladat. Elvégre a játszhatóság és játékélmény az elsődleges szempont minden játéknál, erre fognak menni nem a felvizezett RPG elemekre.
Milton avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 21:27:34
#
Az nem mentség, hogy "hát a korábbi részekben is ilyen volt". Főleg, ha valahol még visszafele is fejlődik a dolog, lásd karakter kreálás.
Úgy tudtam, idővel előre haladunk a technológiában, nem visszafele.
Az első Witcher egy káosz volt, jóval rosszabb helyzetben volt, mint akár az első Mass Effect. A harmadik Witcher pedig már kenterbe veri bármelyik Mass Effect részt, vagy akármelyik más RPG-t.
Moon_Breaker avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 21:05:00
#
Van még 5 napjuk hivatalos kiadásig, addig javítsák csak. :)
blastwave avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 20:39:26
#
Korábbi részeket figyelembe véve ez várható volt. Ott is szép számban jelentkezett? Fura arcmimikák, sikló ellenség, lebegő fegyver. Bár személy szerint az ellenség halála után felvett pozíciókat tartottam a legjobbnak. XD
Kody avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 20:35:24
#
Nevetséges, hogy idáig jutottunk... Lassan nekünk felhasználóknak kell könyörögni, hogy ne így adják ki azt a szerencsétlen programot tele hibákkal. Még jó, hogy nem nekünk kell befejezni... nem akarok példálózni, mindenhol vannak kisebb-nagyobb hibák, de ez azért már kínos! A másik dolog, nekem kimondottan kedvencem ahol felmerül ez az "első napos javítás" x)
Larten avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 19:52:57
#
Legközelebb egy cikk állhatna csak gifekből, de csak a jó nagy méretűekből. Ezzel megviccelhetnétek az olyanokat, akik pl mobilnettel olvasgatnak.
Sztrelok avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 19:48:04
#
Hát ez zseniális :D
no avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 19:33:40
#
Úgy fut a csaj,mintha már nem érte volna el a wc-t időben...
gigazte avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 19:12:55
#
Hozzátok csak le a cikket a már rogyásig belinkelt gifekkel...
Tomblack avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 19:07:03
#
Széttárta lábait és munka megszerezve ennyi.

i.imgur.com/U3XBRTy.gif
atemi105 avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 18:47:41
#
Ez történik akkor, ha valaki csak azért kapja meg a munkát(lead animation designer), mert nő.
mikej95 avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 18:45:43
#
Lead Facial Animator: Allie Rose-Marie Leost
Annyit kell tudni a hölgyről, hogy életében nem volt animátor, egy mezei cosplay-es az összes korábbi szakmabeli munkássága pedig egy 5 másodperces "I hate men" animáció.
Lead Gameplay Designer: Manveer Heir
Ő pedig sápadt arcú embertársai felé mutatott szeretetéről híres. Én már szakadok. XD
no avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 18:24:43
#
Reklám anyag a fura járások minisztériumának.
Pryszkinz avatar
6 hónapja | 2017. 03. 18. 17:38:18
#
Azigen :?:?