Menu
Mass Effect: Andromeda - készítsd el, majd nevezd el fegyvereidet!
Szerző: xoki, 2017. január 17., hír

A Mass Effect szériában eddig nem volt alkalmunk fegyverek készítésére, de a hamarosan megjelenő új részben már erre is lehetőség lesz, ráadásul el is nevezhetjük majd azokat.

A játék vezető tervezője, Ian S. Frazier hozta nyilvánosságra az információt, valamint azt is megtudtuk tőle, hogy közelharci fegyverek is lesznek a játékban. Pontosabban a Mass Effect 3-ban lévő omni-tool helyett rendes felszerelhető közelharci fegyverek is használhatóak lesznek majd, amelyek egy külön helyre kerülnek a felszerelésünkben. Úgy tűnik, a fegyver készítést a BioWare a másik RPG-jéből, a Dragon Age szériából emelte át, ahogy azt a 2014-es Inquisition tartalmazta.

Ajánló
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 6
Nexuska avatar
9 hónapja | 2017. 02. 12. 04:29:42
#
Az egyik fegyverem biztosan "Fütyi" lesz. Fütyivel csípőből is lehet tüzelni.
A másik meg "Kuki" lesz. Kukival fogom fedezni a társakat. XD B-)


Na most szakadok a röhögéstől :D

Én Gyilokbirizga nevet adtam az egyik fegyveremnek DAI-ban, aztán a következő karakteremnek is így neveztem el a maxos staffját :D
Attilamester avatar
9 hónapja | 2017. 02. 05. 22:21:20
#
Sziasztok!

Az én Fegyverem Tüzes Grillcsirkéket Fog Dobálni ami lelassítja az ellenfeleket és mindemellett a Tűz miatt még sebzi is őket kb 3-4 Grilklcsirke és Fexenek majd Ha mástól nem is de a RÖHÖGÉSTŐL MINDENKÉPP!!! :?

A Másik Gondolatom a "Nyomkövető Sokkolós-Gumikacsavető" mellyel esélye sem lesz az ellenfeleknek mondjuk fedezékek mögé rejtőzni. :D

Ha lehet elmebeteg Fegyvereket készíteni akkor a TOP 10-es Dijak egyikére Hajtok! :D
noPublicFG avatar
9 hónapja | 2017. 02. 02. 00:41:38
#
Ez nemsemmi!
Az egyik fegyverem biztosan "Fütyi" lesz. Fütyivel csípőből is lehet tüzelni.
A másik meg "Kuki" lesz. Kukival fogom fedezni a társakat. XD B-)
Hillerpista avatar
10 hónapja | 2017. 01. 18. 15:36:18
#
Régebben ellene voltam a craftolásnak, most már, nem biztos, csak ne legyen ráerőltetve az emberre...
(jó tudom, mindig a witcher 3-mat hozom fel, de annyira jól sikerült hogy ha nem hozzá hasonlítok akkor felesleges is...)
Másrészt meg ez a Krogan-hammer... fúúúúú a multiban de élvezetes volt az amikor a kalapáccsal szaladgált a nagy mamlasz... (lehet fel is teszem miatta) csak ezzel az a gond hogy egy Krogan 3 mázsa 20 kiló, adott emberi karakter ha Schwarzeneggernek is van lökve, akkor is max 120 (és még nem is beszéltünk a női karakterekről, ami hát még akkor is extrém ha szovjet olimpikonokról van szó, az meg nekem éppen a nem bejövős kategória...) Na de a lényeg, azt a kalapácsot nem tuti hogy bírja mejd lengetni adott karakter
A gear craftolás alapból szerintem tök reális, mármint elmegyünk egy idegen helyre, vittünk magunkkal pár cuccot, az idővel leamortizálódik, ezen az idegen helyen meg pont nem találunk sehol egy sarki COOP-ot, hogy bemenjünk aztán vegyünk egy új fegyót... Szaaal valamilyen szinten reálisabbnak tűnik a játék, valszeg az új, mini citadel-en meg nagyban megy a kutakodás, jönnek az újabb technológiák, a hajónkon meg éppen le tudjuk gyártani az adott felszerelést... NADE, ne az legyen pls hogy kell nekem 3 kiló tiszai homok hogy megcsináljam a vadiúj avenger MK. XXXXXXXXXXI-t, és ahhoz nekem be kell mászkálni egy egész bolygót, pláne úgy hogy elméletileg mining platformokat lehet telepíteni
(Ez most spec a kalapácsról jutott eszembe)
Nagyon örülnék ha a 3 multiból bevennének pár képességet (láttam ugyan a lángszórósat, de ahhoz kifejezetten kellett a csapatjáték na meg a "CQB" ami nagy pályákon nem sokszor jött be... Visszatérve az előbb elkezdettekre, ha az alapjátékban nem is, multiban azért volt pár érdekes ability, amikkel igencsak fel lehetne dobni a játékot (pl az N7-es dlc összes karija, vagy az utolsóból a krogan, a tank geth, a megtért collector szupppper glass cannon, stb) ezeket azért kár lenne veszni hagyni, és a félreértések elkerülése érdekében, nem a karakterekre gondolok, hanem magára a képességekre, bár egy két karakter annyira tetszett hogy mint csapattárs skill tree is megmaradhatna.
És ha már itt tartunk, a fegyverek is jók lennének ha jók lennének... ne csak azt lássuk hogy úgy villog a torkolattűz hogy már a szomszéd vénasszony is epilepsziás rohamot kapott, hanem akkor az bizony köpködje az áldást, mint ahogy Kozsó sugározta magából a szeretetet. (és persze pár multis fegyó itt is megjelenhetne)
mk10 avatar
10 hónapja | 2017. 01. 18. 09:15:30
#
nem nagy dolog de elmegy egy marék szotyival :)
no avatar
10 hónapja | 2017. 01. 18. 06:30:07
#
A 3-ban lehetett csinálni fegyvert vagyis fejleszteni de olyan dolgok voltak rajta amitöl már a fegyver alakja is változott meg a színe szóval gyakorlatilag a 3-ban volt már ilyen persze nem olyan nagy alakitgatás.