Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zola1995 avatar
a VgA órajeleit hogy lehet álitani,?
0
0
0
0
Core2 avatar
akkor egyszerüen töltesz egy drivert erre a vezérlőre
0
0
0
0
Core2 avatar
Szerintem a drivert megtalálod az alaplap driver CD-jén. Tehát ahonnan telepíted az alaplapot, azon kell legyen a hang drájvere is.
0
0
0
0
MMPORG avatar
HELP ! A gépemnél olyan van h Total Available Video Memory 1402 MB . És a Dedicated Video Memory 256 MB . Na most, ott áll nekem még kb. 1000 MB video memory hiába és nem tom kihasználni ! Pl. GTA IV-et felraktam és nem engedett több videó memóriát használni 256 MB-nál !!! Nem lehet valahogy megoldani ??? Fontos lenne !!!
0
0
0
0
no avatar
megprobilom cs4et találtam vmi magyar verziót😀
amúgy kössz a tippet😉😀
0
0
0
0
pomrum avatar
A rendszerösszetevőket akkor sem szabad leállítani. Az internet explorer egy program azt leállíthatod de a "i explorer.exe" az már egy rendszer összetevő és ha leállítod azért tünik el minden. javaslom ha nem engedi a telepítést akkor használj valami másik hasonló progit pl. a Neró photo szerkesztője is nagyon jó és nincs is olyan kompatibilitási gond vele mint a photóshoppaal mert annál megesik hogy egy photosoppal szerkesztet képet más progival már megnézni sem tudsz.
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Akkor a feladatkezlőben zárd be at IE-tde közben fusson a telepítő mert ha eltűnik a tálca akkor a végén legalább újra tudod indítani a gépet.
0
0
0
0
no avatar
de nem enged tovább telepítésnél😞
újra indultam de ugyanez van😕
0
0
0
0
pomrum avatar
sziszifiu írta:
olyan problémám lenne hogy szeretném telepíteni a photoshop cs3-at de írja h zárjam be a böngészőket:S firefoxot és ie-t
firefoxot be is zárom ie-t pedig a windows feladat kezelőben/folyamatoknál fut és nem tudom bezárni:S
ha esetleg sikerül akkormeg eltűnnek az ikonok + az asztal:S