Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tamas76 avatar
Mi a külömbség a DDR és a GDDR RAM-ok közül a VGA-n?😕
0
0
0
0
zelcsi avatar
a virtual dj-t próbáltad már?
0
0
0
0
no avatar
tudtok nekem mondani 1 olyan programot amivel mp3zenéből kitudok vágni egy részletet és azt 1ből convertálni úgynaúgy mp3ba😀
0
0
0
0
Flash avatar
Látom még mindig nem érted...
Ugyanarra az 1db vinyóra vonatkozik mind a kettő!!!
A vinyód kapacitása formázatlan állapotban 80.6GB
Ha leformázod a vinyót, akkor is ugyanannyi a kapacitása, azaz 80GB. Csak az Everest külön leírja mindkét állapotot.
0
0
0
0
levi27 avatar
Te nagyon hülye😆:Ð 80Gb meg van formázva használom is...
de még lehetne megint 80-at az everest szerint....
a fogalmazás csöppet ratyi de meg lehet érteni😆😆
0
0
0
0
Flash avatar
levi27 írta:
az lenne a kérdésem hogy miért van a vinyo-nak csak a fele megformázva az everest szerint?
Formázott kapacitás:80GB
Formázatlan kapacitás:82615Mb=80,6Gb
kép rolla(mert lehet én vok hülye😆😉
https://kep.ivpicture.hu/136450.jpg

Te tényleg hülye vagy 😆 Lógtál a matek órákról, mi?
A 80GB mióta fele a 80GB-nak? Mert akkor ezek szerint 160GB-os vinyód van...:Ð
0
0
0
0
filecsko avatar
sztem is de ilyet még ne mláttam😀
0
0
0
0
levi27 avatar
ez szerintem ram hűtő😀
0
0
0
0
filecsko avatar
[url]http://www.pcx.hu/?action=termekOldal&azonosito=17766[/url]

segítsetek ez videokártya hűtő ,és ha igen jó lenne az enyémhez???
0
0
0
0
levi27 avatar
jah elfelejtettem írni h nem enged a winfos se többet😕😢
0
0
0
0
Element avatar
formázd le a másik felét is😃, véletlenül nem FAT 32-ben van az egyik fele?
0
0
0
0
levi27 avatar
az lenne a kérdésem hogy miért van a vinyo-nak csak a fele megformázva az everest szerint?
Formázott kapacitás:80GB
Formázatlan kapacitás:82615Mb=80,6Gb
kép rolla(mert lehet én vok hülye😆😉
https://kep.ivpicture.hu/136450.jpg
0
0