Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
aha ty , csak hogyan tom kitörölni az McAfee-t ?:S csak mert ha rámegyek programok telepitese es torlese-ben h torlés , akkor ezt irja : In order to uninstall McAfee Security Center , you need to uninstall all McAfee Services First..
de mit töröljek ki ?:S a SPAMKILLER-t kéne sztem de nemtalalom programok telepitese es torlese-ben :S pls help !
0
0
0
0
BiGame avatar
szedd le vagy az avast-ot, v az avira antivir-t
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok ! nekem az a problémám hogy nemtudok egy jo virusirtot talalni :S most fenn van az McAffe 2006 de nincs meg a Privacy Service .. és igy nem jo a virusirto :S mert jobb also sarokban az M betunek marmint MCAFEE-nak priosnak kellene lenni es itt fekete :S es az van oda irva h VirusScan Professional : Disabled... és en ugy akarom h ne DISABLE-d legyen
0
0
0
0
BiGame avatar
először is ROHADT SOKÁIG TÖLT!!!!!! másodszor versenyben elmosódott az út meg nem látszott csak a tárgyak, pls help!!! am lehet me ez a CloneDVD Platin-van meg azé. ja és nekem is van ez a mentési problem!
0
0
0
0
BiGame avatar
megy a Fuel de van egy kis gondom😢
0
0
0
0
BiGame avatar
csak egy bizonyos game-et oltson le és én KINYÍROM... végre lejött a FUEL!
0
0
0
0
homerun avatar
Hitman írta:
gamer47 írta:
Hogy kell bekapcsolni a gépet?

Ja és a monitorom színes! Az mitől van??


Attól van kedves gamer47, hogy te túl hülye vagy ahhoz, hogy egyáltalán élni tudj! Megnyomod azt a nagy gombot a gépen tudod ami akkora mint az agyad! Ekkor elindul a gép! A monitor azért színes néha mert az a kevés agysejted nem tud fekete-fehérben megjeleníteni semmit! Ezért azt tanácsolom vegyél egy kisebb monitort vagy menj el pszihológúshoz ő talán tudd rajtad segíteni! Remélem segítettem egy akkora ökrön mint te!

A te nagy haverod: Hitman!😉


ez jó volt hitman 😆😆
0