Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Felraktam az új gépre az everestet de amikor próbálom elindítani resetel vajon valami drivert nem raktam fel vagy mi
0
0
0
0
no avatar
Laci92 írta:
lac9012 írta:
laci92 azt hogy miért nem 4890est veszel azt nem neked irtam hanem razorbladenek úgyhogy nem voltál rá fontos válaszolni
jah akk bocs, am ő is azt irta, de még 1X bocs
jójó semmibaj csak olyan támadásnak tűnt az a válasz hát én próbáltam rá védekezni de kösz hogy törölted
0
0
0
0
Laci92 avatar
lac9012 írta:
laci92 azt hogy miért nem 4890est veszel azt nem neked irtam hanem razorbladenek úgyhogy nem voltál rá fontos válaszolni
jah akk bocs, am ő is azt irta, de még 1X bocs
0
0
0
0
no avatar
laci92 azt hogy miért nem 4890est veszel azt nem neked irtam hanem razorbladenek úgyhogy nem voltál rá fontos válaszolni
0
0
0
0
no avatar
-.- omg neked a GeForce Gainward gtx 275 az ATI ? -.-" lol te meg tanulj olvasni oszt kész😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Felraktam az új gépre az everestet de amikor próbálom elindítani resetel vajon valami drivert nem raktam fel vagy mi
0
0
0
0
no avatar
Razorblade írta:
Laci92 írta:
én ati-t nem veszek de azér THX


jah atit énsem veszek , meg intelt se 😃 AMD NVIDIA 😀😀 ám vegyél Gainward GT 275 -öst , nem sokkal drágább a GTX 260 -tol , de jobb😀 http://www.alza.sk/gainward-bliss-gtx275-d115172.htm
en ezt veszem meg 😃
lol miért nem a 4890est veszed az sokkal jobb mint a gtx275 és olcsóbb is
0
0
0
0
thug85 avatar
Ez nem benzinmotor, hogy járatni kell!😆
Nyugodtan hagyhatod bekapcsolva éjjel. Legfeljebb rád olvad a paplan ha kigyullad a lakás!😆
De ez csak vicc volt.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
ok akkor ma este járatom nyugodtan
0
0
0
0
toopa avatar
Kmisi99 írta: