Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Kmisi99 írta:
ÉN is a hddmat szerintem én nyírtam ki mert amikor 50 fok fölé ment a hőmérséklet iszonyatosan sípolt meg kattogott és ezért elkezdtem ütni működés közben közvetlen a vinyót 😆


Annak búcsút mondhatsz, már a hőmérséklete is veszélyes, de közvetlen a vinyót nem tudod ütögetni, mert csíp áram alatt. (legalábbis nekem igen 😆😉. 😆
0
0
0
0
no avatar
csasa94 írta:
SamHill írta:
hat kosz a segitseget,a radiator azert vettem le mert mar elege poros volt,viszatenni ugy tetem visza ahogy volt,a ps/2 portok mar nem erdekelnek mindenem USB-n van,de most a kerdes hogy miert fagyik le amikor az asztalra csapok es azutan resetelem es eleg genyesen kapcsolodik ujra,ki kell kapcsoljam,le kell vegyem a gepet az asztalrol megbizgetni mindentent es csak azutan indul el,es mostansag eleg nehzen jon be a windows,nem tudom miert.vajon kene bios-t frisiteni?mert a lap vagy ugy 2004-es es csak 2006-ba kerul a gepemben mikor volt vele gond.de arra is gondoltam hogy kicserelem a lapot valami ilyesmire[url]http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P4i945GC&s=478[/url],vagy ha nem kinlodok meg evel amedig veszek ujat bar az nem tudom mikor lesz😞amugy kosz😃ui bocs a hoszu szoveg miat😆


Hát akkor nincs szükség a PS/2-re!
A gép azért fagyik le mikor az asztalra csapsz, mert a vinyódban az olvasófej, és a korongok összecsapódnak, és ilyenkor megváltozik azon a ponton a mágnesesség (a merevlemez a mágneses elven alapul) és meg is hibásodik/hat az a szektor! NE CSAPJ AZ ASZTALRA MŰKÖDÉS KÖZBEN!!! Ez egy jó tanács, ha nem szeretnéd, h a HDD-d meghaljon! 😀 😉
A BIOS frissítése egy cseppet veszélyes, de lehet, h nem ártana.
Az igazi az lenne, ha a közeljövőben új Alaplapot vennél! 😉 És nem lenne egy időre újra gondod! 😀