Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
KuTYanMajOM avatar
Nah, most már nem csak fél percet vesz fel a fraps, de most az a baj hogy ilyen színes csíkok vannak függőlegesen azon a vidin amit fraps-el veszek fel. 😕 Na ez mitől van?
0
0
0
0
BiGame avatar
én azt kérdezném, h hogy rakjak be gif-fájlt, me rámeek profil szerk. gif-fájl beillesztés re a kép feltöltése alatt, tallóz megvan és ezután? profil szerk. alul me rámeek vmit csinál és semmi!
0
0
0
0
gillanyi avatar
Sziasztok nkem lenne 1 problémám az h ha bekapcsolom a gépet aztán bejön ugye h windows xp utána fehér betükkel és kk hátérrel a következőt irja PDBoot.exe not found de utána semmi probléma bejjön a gép segitség!
0
0
0
0
KuTYanMajOM avatar
Kmisi99 írta:
Azért van mert nem teljes változat a free változat csak 30 másodpercet vesz tölts le valami torrent oldalról egy full verziót


Full verzió, regisztrált stb.
20 GB helyem van és az fps 60 alattra van állítva. Nem tom mi lehet a baj. Mind1, majd akk használom a hyperCam-ot. Az is regisztrált. 😃
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Azért van mert nem teljes változat a free változat csak 30 másodpercet vesz tölts le valami torrent oldalról egy full verziót
0
0
0
0
toopa avatar
KuTYanMajOM írta:
Nekem a frapse-el az a bajom hogy nem hajlandó 30 másodpercnél többet felvenni. Részletekbe meg nem igazán vad kedvem felvenni. 😞

Nem lehet hogy nincs elég helyed azon a meghajtón ahova a felvételt menti a program? Nekem sikerült 11 percet is felvenni, igaz 2,3 GB lett még úgy is hogy Half-size és 25 fps volt beállítva. Ha te Full-size-on és 60fps-el vagy a felett akarsz felvételt készíteni akkor sok szabad helyre lesz szükséged.
0
0
0
0
KuTYanMajOM avatar
Nekem a frapse-el az a bajom hogy nem hajlandó 30 másodpercnél többet felvenni. Részletekbe meg nem igazán vad kedvem felvenni. 😞
0
0
0
0
toopa avatar