Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
BiGame avatar
vki tud oan oldalt ahova 15,3mb-os mozgóképet fel tok tölteni? a photobucket nem jó!
0
0
0
0
Flash avatar
Közben eszembe jutott, hogyha már van bennt egy 800-as, akkor az mindenképpen 800-ra fogja korlátozni az 1066-ost, mivel a 800-as ugye nem tud 1066-on menni. 😀
0
0
0
0
pakai93 avatar
köszönjük a választ 😀
0
0
0
0
Flash avatar
Ha X2 mellett csak 800-at kezel a lap, akkor abból sosem lesz 1066. Bár akkor én is hiába vennék 4GB 1066-ot az X2 5000-hez, mert elvileg csak X3/X4-el támogatja.
Szal valószínű h. csak 800-on fog menni az 1066-os ramod, de ettől nem lesz semminek semmi baja. 😀
0
0
0
0
belsod avatar
demi3223 írta:
32bites xp nem tud kezelni csak3.25gb ot
az alacsonyabbal nem lesz baj nemlesz tőle semmi Baja


Akkor elvileg az 1066-os lefoja butítani 800-ra igaz?
0
0
0
0
pakai93 avatar
azt tudjuk h csak 3,25-öt kezel... de az a kérdés h a gép csak 800-as memóriát tud kezelni... és milesz ha belerakjuk a 1066-osat nem használja ki az egészet csak 800-at vagy vminek lesz vmi baja... akár a gépnek akár a memóriának??
0
0
0
0
demi3223 avatar
32bites xp nem tud kezelni csak3.25gb ot
az alacsonyabbal nem lesz baj nemlesz tőle semmi Baja
0
0
0
0
belsod avatar
Heló srácok! Arra lennék kíváncsí, ha én a gépembe még tennék egy 1066-os 2gigás ramot akkor az hogy viselkedne? AM2 folalat nem támogatja az 1066-ot csak 800-ig. Lebutítaná 800-ra vagy lenne valami baja is? Pakai93 most vesz gépet, bedobnám az enyémba, hogy mit muzsikál a +2 giga 32bites xp-n. Előre is köszi!
0
0
0
0
Laci92 avatar
kocka írta:
Hali!
Mi a véleményetek 1 Hitachi 500GB os merevlemezröl??Vagy milyet ajánlatok 500gb os ba!!

nekem semmi problémám vele eddig és nem is hangos 😀
0
0
0
0
kocka avatar
Hali!