Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Viktorinho avatar
Helló mindenki. Pár napja nézegetem a procikat,és oda jutottam,hogy az I5-10600kf megfizethető lenne számomra,és asszem hatalmas ugrás is a jelenlegi i5-7600k-hoz képest. Aztán el kezdtem lapokat nézni alá. Msi mag z590 tomahawk wifi-t gondoltam,de a képeit nézve észrevettem,hogy a cpu power-nál 8+4 pines csatlakozó van. Na itt is hagytam fel kb az egész fejlesztés dologgal,mert nincs még fölösleges pénzem tápot is venni,mivel az enyémen 8pin van max. Kérdés mennyire fontos az a plusz 4 pin? Esetleg pár hónapig tudnám e használni a saját tápommal a gépet,míg beújítanák egy jobb tápra? Ja és memória maradna a jelenlegi 2400mhz cl15. Gyártó oldala szerint támogatott,legalábbis órajelben.
0
0
0
0
💬 3
mata1093 avatar
@Viktorinho: Ha nem akarsz annyira tuningolni akkor boven eleg a 8 pin 🙂 a plusz 4 pin mar a tuninghoz jon jol ha jol tudom.
0
0
0
0
Viktorinho avatar
@mata1093: Na annak örülök,ahogy utána olvastam ennek az i5-nek még tuninggal is elégnek kéne lennie 8 tűnek a tápból. És ahogy keresgéltem még a procihűtőm is passzolni fog mivel a lyuktávolság nem változott 1151 és 1200 között.
0
0
0
0
mata1093 avatar
@Viktorinho: Jaja, ami huto rament az lga1151 foglalatra az ramegy az lga1200-ra is. En is utobbi idoben astam bele magam jobban mert nalam is nemreg volt gep upgrade.
0
0
0
0
matyosowski avatar
Sziasztok!

Jövőhéten megérkezik egy QNAP TS130-as nas.
Ki szeretném váltani a gépet, hogy ne fusson 0-24-be a feltöltés miatt (fogyasztás mérséklése az egyik cél), illetve TV-re nem kell a pendrive sem, meg muter a másik szobából eléri az adatokat egyből.
A gépemben jelenleg kettő darab WD Caviar Blue 1TB van, ebből egy menne a nas-ba a másikat eladnám.