Hogyan kell procit cserélni?

Szerző: Ducky, 2009. August 13., téma
Fórum » Asztali PC
Sziasztok!!

Azért nyitottam ezt a témát, mert nem tudom hogyan kell kicserélni, mert ha lesz pénzem rá akkor nem ártana ezen a téren is fejleszteni a gépemet!

Remélem ez a téma jobban fog sikerülni, mert az volt az első, és még kezdő vagyok benne!:)
Hozzászólások: 131
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Roleey98 avatar
Hello mindneki.
Hogy kell egy processzort beszerelni?
Q9400-ról lenne szó, egy s775-ös g31t-m-es alaplapba menne.
Még valami.
Mi az a hővezető paszta?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Elvileg elég, de nem ismerem azt a tápot. Egy minőségi tápból 460W elég lenne, sőt talán még 400-as is.
0
0
0
0
no avatar
Cr4zY79 írta:
Sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy gépizmosításban vagyok éppen és 460W os GIGABYTE R460 V1- es típusú tápom van és szeretnék a mostani(athlon 2magos 2.7ghz ) helyére egy FX 6100 at venni.Szerintetek hogy bírná a táp ha van még hozzá hd 6770 videokártyám meg 6 gb ramom?? Köszi 😀


Tápod bőségesen megfelel, az a Giga kivételesen jó, FSP beles.😀
0
0
0
0
Cr4zY79 avatar
Sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy gépizmosításban vagyok éppen és 460W os GIGABYTE R460 V1- es típusú tápom van és szeretnék a mostani(athlon 2magos 2.7ghz ) helyére egy FX 6100 at venni.Szerintetek hogy bírná a táp ha van még hozzá hd 6770 videokártyám meg 6 gb ramom?? Köszi 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
rex014 írta:
lenne egy kérdésem processzort akarnék cserélni és az lenne a kérdés hogy AM2/AM2+ foglalatba belemegy AM3-as processzor?


De már leírtam neked, hogy mehet bele AM3 mivel AM2+ foglalatú alaplap ami neked van. Csak neked AM2+ proci van benne most. De a listában szereplő processzorok ahol nincs N/A jelzés azok elvileg mehetnek a lapodba.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Legjobb tudomásom szerint nem, csak vissza felé kombatibilisek a foglalatok.
0
0
0
0
rex014 avatar