Hogyan kell procit cserélni?

Szerző: Ducky, 2009. August 13., téma
Fórum » Asztali PC
Sziasztok!!

Azért nyitottam ezt a témát, mert nem tudom hogyan kell kicserélni, mert ha lesz pénzem rá akkor nem ártana ezen a téren is fejleszteni a gépemet!

Remélem ez a téma jobban fog sikerülni, mert az volt az első, és még kezdő vagyok benne!:)
Hozzászólások: 131
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Nem nagyon tudom hogy milyenek de a Zalman az hűtés terén elég jó amelyik drágább szerintem az a jobb
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Sziasztok !
SEGITSEG kellene 1 picit, eppen eljott az ido, h procit vegyek. 😀 Taliztam is, meg 1jo kis proci-hutot is hozza, DE nem tudom, hogy melyik a jobb a 2fele huto-paszta kozul: Arctic Silver 5 3.5g Thermal Paste
vagy pedig: Zalman STG1 Super Thermal Grease. Lehet,nincsen is nagy kulonbseg a ketto kozott,de nincsen tapasztalatom benne igazan meg,elore is koszonom a valaszt !
0
0
0
0
BiGame avatar
hogyan kell cserélni, elmész pc boltba és veszel újat😃!😆
0
0
0
0
Feki1991 avatar
persze nefeletjsük el h proci cserénél kéznél kell lenni 1 kis hűtő pasztának! 😉
0
0
0
0
aknakukac avatar
gyenesmartin írta:
de nekem azt írja hogy fa de én arra is kíváncsi lennék, hogy miért a régi 420-as celeronomat érzékeli?


szervízbe szivesen segítenek rajtad 😆😆😆
0
0
0
0
sagesz93 avatar
gyenesmartin írta:
mindegy nemrakom fel majd ha meglesz az új proci.

háde ménem? mibajod lehet? 😆
Én is feltettem az F10a-t, elég sok hibát kijavítottak, amit azért néha lehet érezni(pl. 1terrás vinyó hibája volt a biosnak, haver pont frissítés után hozta el az ővét 😃😉
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
mindegy nemrakom fel majd ha meglesz az új proci.
0
0
0
0
no avatar
gyenesmartin írta:
Most a fa bios van ha rárakom az fd-t akkor nem lesz baja?


Akkor elvileg nem! 😀 De jó neked! 😆
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
de nekem azt írja hogy fa de én arra is kíváncsi lennék, hogy miért a régi 420-as celeronomat érzékeli?
0
0
0
0
sagesz93 avatar
gyenesmartin írta: